En saa unta. Mulla on 13 euroa ja sillä pitäisi saada viikonloput ruuat itselle ja kissoille. Itkettää ja vi""ttaa
Kohta taas pöllin yleisistä vessoista vessanpapeeia ja tuhkiksista natsoja poltettavaksi. Tosi nöyryttävää olla keski-ikäisenä tässä tilanteessa 😭
Kommentit (62)
Eikö sulla ole Visaa käytössä? Mullakin on 75 senttiä mut hyvin pärjää kun höyläilee.
Vierailija kirjoitti:
lä huoli, ensi kuussa saavat rikkaatkin lapsilisät tuplana.
Totta kai! Nehän tätä valtiota rahoittaakin! Toisin kuin eräät...
Myy jotain. Luistimet ja talvitakit menee nyt hyvin sekä sukset.
Kerää pulloja.
Ilman tupakkaa pärjää. On mahdollista lopettaa.
Päästä kkkissat vapaaksi, niiden luontainen halu on saalistaa itse ommmmat ruuat, rotat, myyrät.
Itelles kaurapurosäkki, 1 leipä, 3valmisruokaa a 1 euro ( eti punalaputettuja?) Tai hernekeittotölkki. Banaaniterttu euron, omenia, porkkaanoita.
No kissoille yksi tölkki ruokaa.
Luulis riittävän.
Käy jossain ruokakassi jakelussa.
Hei ap pystyn auttamaan nyt, jos tiedän missä olet.
Menisin yöllä dykkaamaan kauppojen roskiksia
Jauheliha, riisi. Näistä syötte niin että elätte viikonlopun yli. Jaksamista.
Mee vanhempiesi luo kylään. Tai muun sukulaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2020 luvulla vielä joku polttaa tupakkaa?!
Nuuskaa on heikosti saatavilla pienillä kylillä.
Nää on näitä jeesustelijoita, jotka luulee että kukaan ei polta röökiä. Veipit on niin paljon coolimpia 😅
Vierailija kirjoitti:
No niin.
1. Lopetat kitinän.
2. Lopetat sen tupakoinnin.
3. Menet halpakauppaan ja ostat siima, koukku ja kohosetin eurolla. Taitat salaa oksan ja menet ongelle. Syötiksi käy vaikka leivänpala tai mikä vaan. Saat kissoille ja itsellesi kalaa.
4. Ostat perunoita, juureksia ja öljyä, sekä kaurahiutalepaketin. Paistat kalat, teet lohkoperunoita ja uunijuureksia. Kaikki menee samalla pellillä ja lämmität seuraavalle aterialle aina jämät.
Keität aamulla ja illalla puuroa. Teet porkkana/pottumuussia ja teet kaurahiutaleista ja muussista lepuskoita uunin jälkilämmöllä. Loput muussit syöt paistettujen kalojen kanssa.
5. Tajuat, että rahaa jäi vähän säästöönkin ja selvisit viikonlopun lisäksi maanantainkin.
Oletko varma, että ap asuu lähellä järveä, merta tai jokea?
No tupakkaa ostat tietysti ensin. Ja kaljaa.
Miten keski-ikäisrllä ei ole kaapissa edes vaikka makaronipussia.
Minulla on aina rahaa ja ruokaa vaikka olen työtön.
Syö kissat
Vuole jousi ja nuoli ja saalista joku eläin
Ensinnäkin kissat ja tupakointi ovat liiallisia kuluja
Myy renkaanvaihto-, lumenluonti-, lastehoito- ja sek51palveluita pimeästi.
Eihän tuo ole edes vaikeaa. Viikonlopun elää ihan ongelmitta vaikka makaronilla ja kaurapuurolla ja jää vielä monta euroa kissojen ruokaan.
Soilla ja metsissä on toistaiseksi aika ohut lumikerros suuressa osassa maata eikä ihan joka paikassa lunta vielä olekaan yhtään. Ota siis ämpäri ja harja mukaan ja mene etsimään karpaloita ja suppilovahveroita. Terveellistä ja maistuvaa.