Suositelkaa jotain koukuttavaa äänikirjaa, joku dekkari tms vaikka. Ei liian raaka.
Ei mitään seks.rikosjuttuja, eikä raakoja väkivaltakuvailuja, muuten voi olla murhaa ja psykologista jännitystä. Aloittelin innoissani Lincoln Childin Ihmeiden kabinettia, mutta voi luoja sentään miten puuduttavaa. Kuuntelin sitä yli kaksi tuntia eikä vielä siinäkään vaiheessa päästy kunnolla vauhtiin. Ja arvosteluiden mukaan pitäisi olla hyvä kirjasarja. Oisko siis jotain vinkkiä, mitä kannattaisi kuunnella?
Kommentit (36)
Richard Osman Torstain murhakerho ja saman kirjailijan Mies joka kuoli kahdesti.
Stuart Turton Evelynin seitsemän kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Richard Osman Torstain murhakerho ja saman kirjailijan Mies joka kuoli kahdesti.
Suurkiitokset näistä ja tuosta Ragnar Jonassonista! Vaikuttavat todella mielenkiintoisilta! Nyt äkkiä lukemaan :D Kiitos kaikille!
Kun kuningas on kuollut (Backman)
Uskollinen lukija (Seeck)
Toivottavasti tää ei mene automaattiseen poistoon. Ylen Areenasta löytyy vanha kotimainen kuunnelma Hautasi on Odessassa.
Hillittömän hauskaa mustaa huumoria, sattuu ja tapahtuu. Pilvikki Hämäläisen Cinderella. (Cinderella on sähköinen kuivakäymäläpytty)
Jørn Lier Horstin kirjat voisivat sopia sulle. Norajalainen poliisi/draama-kirjasarja, ei raakaa väkivaltaa kuten esim. Jo Nesbøn kirjoissa. Pitäisi löytyä suomeksi esim. Bookbeatista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää ei mene automaattiseen poistoon. Ylen Areenasta löytyy vanha kotimainen kuunnelma Hautasi on Odessassa.
Löytyyköhän Areenasta Vainaja kaupan päälle. Se on Pentti Järvisen kirjoittama kuunnelma Radioteatterille. Pääosaa esittää Ritva Valkama. Ainakin tämä löytyy Storytelista.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli palata vielä kertaalleen kiittämään sinua, joka annoit tämän vinkin. Tuo Evelynin seitsemän kuolemaa oli niin koukuttava, että ahmin kirjan parissa päivässä! Ja mulle ei ole tapahtunut tämmöistä vuosi kausiin. Pelkäsin jo, etten enää ikinä koe sitä tunnetta, ettei kirjaa malta laskea käsistään. Olin väärässä. Kiitos sulle, et tiedä miten iloiseksi teit minut! Murhakerhonkin luin, mutta tämä Turtonin kirja oli huomattavasti parempi. Oisko sulla (tai jollain muulla) vinkata muita samantyyppisiä kuin nämä Turtonin kirjat?
Satu Rämän Hilduria nyt on hehkutettu kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ragnar Jonassonin Hulda-sarja
Tämä oli minusta tylsä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Satu Rämän Hilduria nyt on hehkutettu kaikkialla.
EI, EI ja vielä kerran EI.
Vierailija kirjoitti:
Jørn Lier Horstin kirjat voisivat sopia sulle. Norajalainen poliisi/draama-kirjasarja, ei raakaa väkivaltaa kuten esim. Jo Nesbøn kirjoissa. Pitäisi löytyä suomeksi esim. Bookbeatista.
Oliko tämä se Oxen? Entinen sotilas?
Vierailija kirjoitti:
Jussi Adler-Olsenin kirjasarja poliisin erikoisryhmä Q:sta. Sijoittuu Kööpenhaminaan. Mulla sarjan 7. kirja menossa.
Minulla menossa uusin, se suola juttu. Mitäköhän tämän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stuart Turton Evelynin seitsemän kuolemaa.Pakko oli palata vielä kertaalleen kiittämään sinua, joka annoit tämän vinkin. Tuo Evelynin seitsemän kuolemaa oli niin koukuttava, että ahmin kirjan parissa päivässä! Ja mulle ei ole tapahtunut tämmöistä vuosi kausiin. Pelkäsin jo, etten enää ikinä koe sitä tunnetta, ettei kirjaa malta laskea käsistään. Olin väärässä. Kiitos sulle, et tiedä miten iloiseksi teit minut! Murhakerhonkin luin, mutta tämä Turtonin kirja oli huomattavasti parempi. Oisko sulla (tai jollain muulla) vinkata muita samantyyppisiä kuin nämä Turtonin kirjat?
Millainen tämä Evelyn on?
Jussi Adler-Olsenin kirjasarja poliisin erikoisryhmä Q:sta. Sijoittuu Kööpenhaminaan. Mulla sarjan 7. kirja menossa.