Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta, joka ei ole ikinä miehensä mukana edustamassa?

Vierailija
24.11.2022 |

Mielestäni on aika outoa kun mies on merkittävässä asemassa, mutta vaimo ei ole ikinä missään mukana eikä edes somessa. Mikä ongelma heillä on?

Minulle tuli yllätyksenä, että vaimo on olemassa kun luulin aiemmin miestä leskimiesisäksi. Asia tuli ilmi kun ei oltu ilmoitettu, että rouva X ei tule tilaisuuteen. Tilaisuudet ovat arvokkaita eivätkä mitään saunailtoja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei maksa sille edustamisesta. En mäkään miehen duunia ilmaiseksi tekisi.

Ja somessa.... kasvakaa jo aikuiseksi... 5v vielä ja sitten kukaan ei ole siellä omalla naamallaan.

Vierailija
2/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on isä, niin oiskos vaimo kotona hoitamassa lapsia eikä riekkumassa pippaloissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimolla on oma työ ja menot.

Vierailija
4/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei halua lähteä 

Vierailija
5/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vaimoa ei kiinnosta miehen työn puolesta edustaminen vaan keskittyy omaan työhönsä.

En minäkään koskaan ole someen laittanut mitään parisuhdetietoja. Kuulemma jotkut kuvittelevat, että sen takia, koska olen lesbo. Ihan hetero olen enkä kyllä tiedä, mitä väliä sillä edes on 😂

Vierailija
6/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan halua edustaa ja toiset pyrkii kaikkiin kissanristiäisiin hinnalla millä hyvänsä

Vierailija
7/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden kulissiparin, joka on riitaisa ja vaimo ei ole edustava. Parempi, että jää kotiin jäkättämään.

Vierailija
8/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi olla vaativa asiantuntijatyö tai vastaava. Nainen voi olla peräisin Suomen hyväosaisista piireistä ja ei jaksa vastailla uteluun kun haluaa pitää matalaa profiilia. Naista edustaminen ei ehkä kiinnosta tippaakaan. Osaa mennä vaikka yksin sinne, minne ihan oikeasti haluaa.

Vierailija
9/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan puhe miehestäni? Hänellä on yritys ja sen johtamiseen liittyvät verkostot, minä olen aivan muulla alalla asiantuntijana enkä todellakaan käytä vapaa-aikaani edustamiseen. Ruokaa saa kotonakin, sen takia en viitsi iltojani tuhlata.

Vierailija
10/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yhtään kiinnosta edustaminen. Minulla on aikaavievä työ ja vapaa-aikana ei kiinnosta hengata missään miehen työkekkereissä. Sitäpaitsi todellakin, jos mies on illalla menossa, pitäisi hommata lapsenvahti jos haluaisin itsekin osallistua.

Vierailija
11/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä.

Moista mielipidettä kysyvästä sen sijaan olen montaakin mieltä eikä yksikään niistä ole kysyjälle mieluisa.

Ihan on puolison oma asia, jos ei halua lähteä "edustamaan" ...

Vierailija
12/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edustava nainen.

Vierailija
13/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettu tehdä selvä rajanveto työn ja oman ajan välille.

Tiedän myös monia, jotka eivät ole merkittävässä asemassa, eivätkä ole someen laittaneet parisuhdetietoja.

Vierailija
14/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alallani on paljon tilaisuuksia ja on hyvin harvinaista, että puolisot osallistuisivat niihin. Se olisi jotenkin vanhanaikaista ja kummallista. Nykyään jokainen on työelämässä omana itsenään. Ennen vanhaan mies oli töissä ja vaimo kotona ja seurasi perässä edustustilaisuuksiin ikäänkuin koristeena. Ne ajat ovat onneksi jo menneet.

Vierailija
15/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole kertonut rouvalleni että duunissa olisi ollut avec-keikkoja ja useimmat olen noista onnistunut luikertamaan nakittamalla jonkun muun edustamaan.

Vierailija
16/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma

Vierailija
17/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi mun miehen työnkuvaan kuuluu firman edustaminen. Miksi mun pitäisi siellä väkisin mukana roikkua tekohymyilemässä asioista joista en edes ymmärrä?

Eikä ole ulkonäöstä kiinni, mua ei vaan kiinnosta. Mulla on omat työni ja ihan riittävästi pönöttämistä siellä. Kaiken vähänkin liikenevän vapaani vietän mieluummin kotona lasten kanssa.

Vierailija
18/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumii rinnassa ja kivii korvissa

Keinovärii pinnassa ja kultaa sormissa

Viis hinnasta, katet äijän kortissa

Ku otti bonarit yöl syöttöpinnasta

Viis sportista, kuha asut linnassa

Jos et saa tarpeeks viikkorahaa annat kinnasta

Päivät kierrät Stokmanneja ja Sokoksii

Koitat hymyillä, mut iha liikaa Botoxii

Poskipunaa ja lisää luomivärii

Jostkii munaa, ai mist, no ei välii

Sun jobi on vissii timanttei kerää

Pitäiskö sun pikkuhiljaa tähä maailmaa herää

Ainoo mikä sus kiiltää on noi korut

Etkä oo tehny mitää niittenkää etee

Ero kunnon vaimoo ei oo mitenkää ohut

Edes kiikareil ei nää viivaa piirrettynä vetee

JVG/Edustusvaimo

Vierailija
19/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua mennä mieheni työkekkereihin. Olen luonteeltani introvertihkö ja ujo enkä viihdy vieraiden ihmisten kanssa höpisemässä tyhjää ja teeskentelemässä, että viihdyn.

En myöskään ole somessa, sillä olen alusta asti pyrkinyt mahdollisimman vähäiseen Google-näkyvyyteen. Minua ärsyttää ihmisten uteliaisuus. En myöskään tykkää siitä oman navan ympärillä pyörimisestä ja omakehusta sekä kehujen kerjuusta, mitä somessa on. Minulle riittää, kun nauramme yhdessä mieheni kanssa tuttaviemme typerehtimisille somessa. Mies on pakosta somessa ja se riittää.

Hyviä ystäviä näen mieluummin livenä tai pidän muuten yhteyksiä.

Vierailija
20/27 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään mieltä.

Moista mielipidettä kysyvästä sen sijaan olen montaakin mieltä eikä yksikään niistä ole kysyjälle mieluisa.

Ihan on puolison oma asia, jos ei halua lähteä "edustamaan" ...

Onhan se kyllä epäilyttävää kun mies ei tuo vaimoaan koskaan esiin eikä vaimo ole miehen FB-kaveri jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän