Mitä mieltä naisesta, joka ei ole ikinä miehensä mukana edustamassa?
Mielestäni on aika outoa kun mies on merkittävässä asemassa, mutta vaimo ei ole ikinä missään mukana eikä edes somessa. Mikä ongelma heillä on?
Minulle tuli yllätyksenä, että vaimo on olemassa kun luulin aiemmin miestä leskimiesisäksi. Asia tuli ilmi kun ei oltu ilmoitettu, että rouva X ei tule tilaisuuteen. Tilaisuudet ovat arvokkaita eivätkä mitään saunailtoja.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään mieltä.
Moista mielipidettä kysyvästä sen sijaan olen montaakin mieltä eikä yksikään niistä ole kysyjälle mieluisa.
Ihan on puolison oma asia, jos ei halua lähteä "edustamaan" ...
Onhan se kyllä epäilyttävää kun mies ei tuo vaimoaan koskaan esiin eikä vaimo ole miehen FB-kaveri jne.
Ehkä jostain umpiuteliaasta kyylästä.
Yksikään normaali, täysjärkinen aikuinen ei näe siinä mitään epänormaalia eikä ihmeellistä.
Kaikki pariskunnat eivät vaan koe tarpeelliseksi saapua jommankumman puolison tilaisuuksiin muille näytille.
Eikä heillä ole siihen mitään velvollisuuttakaan.
Eivät ole mitään näyttelyesineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään mieltä.
Moista mielipidettä kysyvästä sen sijaan olen montaakin mieltä eikä yksikään niistä ole kysyjälle mieluisa.
Ihan on puolison oma asia, jos ei halua lähteä "edustamaan" ...
Onhan se kyllä epäilyttävää kun mies ei tuo vaimoaan koskaan esiin eikä vaimo ole miehen FB-kaveri jne.
Joo minua sanottiin mielikuvitusvaimoksi, kun osallistunut mihinkään nyt jo eksän työjuttuihin.
Ei kiinnosta. Kuten ei ilmeisesti vaimoakaan.
Olin kerran mukana ja vieressäni istunut mies halusi keskustella kanssani ruoanlaitosta. Ilmeisesti hän ajatteli, ettei järkeni riitä monimutkaisempien asioiden käsittelyyn. Itse asiassa kunnianhimoinen ruoanlaitto tai leipominen ovat kyllä lukuisia ja lukuisia työtunteja vaativia asioita. Tekniikoiden pitää tulla itsestään kuin apteekin hyllyltä ja ei ole aikaa jäädä uneksimaan päiväunia.
Miksi sinua tämä mies ja hänen vaimonsa niin kovasti kiinnostaa? Olisitko itse mielelläsi tuon miehen vaimo?
Jos näin, niin eikö kannata mennä kotiin asti katsomaan millainen vaimo sieltä löytyy. Sellaistakin on tapahtunut.
Naisella on omakin elämä eikä tarvetta olla vain jonkun edustusrouva.
Mieluummin haluan kyllä pöytäseuralaisteni olevan fiksuja ja käytöstavat hallitsevia kuin kauniita tai komeita ja sivistyneestä käytöstavoista ymmärtämättömiä. Esimerkiksi toisen ulkonäön kommentoiminen on moukkamaista käytöstä.