Miehet, annatteko naisen leikkiä kalullanne?
Silloinkin kun siihen ei liity seksiä. Minä rakastan hiplata mieheni penistä, liikutella esinahkaa ja tunnustella kiveksiä kivespussin läpi. Hän ei koskaan kiellä vaikka joskus vähän vääntelen ja puristelenkin, eli varmasti sitten pitää siitä. Seisokkiinhan se sitten aina päättyy paitsi jos on juuri hetki sitten ollut seksiä, jolloin saa leikkiä pidempään. Ja muutenkin, miltä se teistä tuntuu kun löysänä käsitellään kaluanne? Tykkäättekö sellaisesta?
Kommentit (30)
Onneksi mun poikaystävä antaa. En ole kysynyt sanallisesti lupaa, mutta reaktioista olen päätellyt olevan ok, että vaikka leffaa katsellessa hyväilen penistä. Hän saa stondiksen ihanasti. Parasta on se huohotus ja miltä se tuntuu kädessä. Peniksen pää kostuu ja joskus hän laukeaa kesken mun hitaan hieromisen. Musta se on ihanaa ja nähdä se kun tulee spermaa. Saan aina hyväilyjä häneltä. Jos antaisin, hän olisi aina hellästi silittämässä mun jalkoväliä. Tykätään kai molemmat tuosta hitaasta kiihottelusta eniten. N19M23
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun poikaystävä antaa. En ole kysynyt sanallisesti lupaa, mutta reaktioista olen päätellyt olevan ok, että vaikka leffaa katsellessa hyväilen penistä. Hän saa stondiksen ihanasti. Parasta on se huohotus ja miltä se tuntuu kädessä. Peniksen pää kostuu ja joskus hän laukeaa kesken mun hitaan hieromisen. Musta se on ihanaa ja nähdä se kun tulee spermaa. Saan aina hyväilyjä häneltä. Jos antaisin, hän olisi aina hellästi silittämässä mun jalkoväliä. Tykätään kai molemmat tuosta hitaasta kiihottelusta eniten. N19M23
Nyt on pakko kysyä, miksi et anna poikkisen tehdä samaa sulle? Etkö tykkää orgasmeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, miksi et anna poikkisen tehdä samaa sulle? Etkö tykkää orgasmeista?
Annan totta kai ja nautin niin, mutta hän tekisi sitä ihan koko ajan. Pitää välillä vähän rajoittaa, mutta toki tykkään ja haluan. Jos mentäisiin aina hänen halujensa mukaan, rakasteltaisiinkin varmaan 6 kertaa joka ainut päivä plus yöllä. Haluan seksiä, en sano sitä, mutta hänen seksihalunsa on ihan valtava. Toisaalta se imartelee mua, mutta me ei muuta sit kunnolla ehdittäisi tehdäkään yhdessä, jos hän saisi aina haluamansa. Kivaakin naisena vähän härnätä tolleen, hän käy sitten tosi kuumana. :D
Kaipaisin todella! Suhteen alkuaikoina ihan parasta oli kun vaimon sormet löysi tiensä milloin missäkin etumukseen, tv:tä katsoessa, autossa tai vaikkapa hänen puhuessa puhelimessa jollekin.
Sellaista pientä puristelua ja tunnustelua miten kalu on paisunut ja reagoi, välillä kiinnostuneita katseita.
Itse ainakin saan naisen kosketuksesta nautinnollisia "kuivaorkkuja" vaikka kalu ei erektiossa olisikaan.
Nyt n. 20v yhteiselon jälkeen ei mitään tuollaista herkkua enää saa..:(
Kyllä! vaimoni tykkää pyöritellä kiveksiä käsissään sanoen niitä stressipalloiksi. Vastaavasti minä tykkään leikkiä hänen värkillä. Nämä tosin vähentynyt lapsien tulon myötä...
Minä tykkään leikkiä vaimoni jalkovälissä. Sormilla hivelen edestakaisin pikkareiden päällä, ja kun klitoris paisuu, niin sitä on ihana hiplailla. Se vaihtelee, miten vaimoni suhtautuu tähän. Joskus hän sulkee jalkansa, ja näyttää, että nyt riittää, mutta aina silloin tällöin vaimoni haluaa enemmän, minkä hän taas osoittaa vetämällä itse pikkareita sivuun, ja laittamalla toisen kätensä pääni päälle. Tykkään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan totta kai ja nautin niin, mutta hän tekisi sitä ihan koko ajan. Pitää välillä vähän rajoittaa, mutta toki tykkään ja haluan. Jos mentäisiin aina hänen halujensa mukaan, rakasteltaisiinkin varmaan 6 kertaa joka ainut päivä plus yöllä. Haluan seksiä, en sano sitä, mutta hänen seksihalunsa on ihan valtava. Toisaalta se imartelee mua, mutta me ei muuta sit kunnolla ehdittäisi tehdäkään yhdessä, jos hän saisi aina haluamansa. Kivaakin naisena vähän härnätä tolleen, hän käy sitten tosi kuumana. :D
Toi on oikeesti tosi ihanaa. Ja tollai se kuuluu 2-kymppisillä mennäkkin.
Tosiaan kannattaa hieman rajoittaa, ettei ihan joka päivä 6 kertaa.
Sanoisin, että 1-2 kertaa päivässä on sekin kova tahti.
Mutta jos paikat (pimppi) kestää rakastelua noi kerrat, niin ilman muuta ;)
Tärkeetähän on, että molemmilla on hyvä olo, ja nauttiminen on hyvässä suhteessa.
Niin monasti kuin vaan nainen tahtoo!
Antaisin toki. Saisi vapaat kädet tutkia ja hyväillä paikkoja. On vain niin pieni "leikkikenttä" ettei taida ketään kiinnostaa.
m48
Kyllä meillä leikitään. Naisystävä leikkii välillä mun vehkeillä ja minä leikin sen pimpillä. Eikä se aina edes tarkoita automaattista seksiä. Se on vaan joskin mukava hieroa hellästi häpykumpua ja hieman klitorista. Välillä hyväillä rinnoista kerran kumppani nauttii siitä. Naisystävä tekee usein samaa minulle, eli hieroo hellästi palleja, kokeilee, tunnistelee, ja tutkii myös penistä. Oikealla tavalla hellästi ja ehkä minua tyydyttääkseen ja samalla myös ehkä omasta halusta?
En tiedä, mutta teen itse sitä samaa ja se on ihan laatuaikaa, varmaankin molemmille?