Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, annatteko naisen leikkiä kalullanne?

Vierailija
24.11.2022 |

Silloinkin kun siihen ei liity seksiä. Minä rakastan hiplata mieheni penistä, liikutella esinahkaa ja tunnustella kiveksiä kivespussin läpi. Hän ei koskaan kiellä vaikka joskus vähän vääntelen ja puristelenkin, eli varmasti sitten pitää siitä. Seisokkiinhan se sitten aina päättyy paitsi jos on juuri hetki sitten ollut seksiä, jolloin saa leikkiä pidempään. Ja muutenkin, miltä se teistä tuntuu kun löysänä käsitellään kaluanne? Tykkäättekö sellaisesta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

en. en enää.. (kun hankk itselleen) ton:

satisfyer-"mulkun".. leikkikööt (naiset) niillä. ihavaa,kaikkimulkut"mulkuistaViis".. Leikitää itte;

niillä..

Vierailija
2/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa leikkisikin. On onneksi lisännyt kalullani leikkimistä, imuttelua ja puristelua seksin yhteydessä.  Välilllä tuntunut jo niin hyvältä, että meinannut jättää yhdynnän väliin.  Ehkä se on näin vanhemmiten niin, että kun yhdyntäajat on vähentyneet, niin muut hyväilyt lisääntyneet tai siis minun saamat. Toisin päin menty aina niin, että suurin osa seksistä on vaimoni hyväilyjä jo ennen yhdyntää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ehdottomasti

Vierailija
4/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita hanttiin, tuuria on jos on naisen kanssa joka tykkää kalulla leikkiäkkin..

Vierailija
5/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Siihen ei saa koskea muut kuin minä itse

Vierailija
6/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Kysyn vielä että onko se teidän elimenne todella aika tunnoton löysänä?

Kun mieheni väittää ettei juurikaan tunne kun esimerkiksi kierrän velton peniksen kassien ympärille tai nipistän kalunvarren nahkaa. Esittääkö hän vain vai onko tuo totta? Sitten kun jäykkää kalua vähänkin kielellä tai sormilla kiusaa niin vaikutus on ihan toinen. Ap

Vierailija
7/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen jos edes leikkisi. Ei kyllä koske kuin korkeintaan vahingossa. Ei kiinnosta paljon minuun muutenkaan koskea. Joskus seksiä harrastaessa pari kertaa sipaisee käsivarsia ja se on siinä.

Vierailija
8/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Kysyn vielä että onko se teidän elimenne todella aika tunnoton löysänä?

Kun mieheni väittää ettei juurikaan tunne kun esimerkiksi kierrän velton peniksen kassien ympärille tai nipistän kalunvarren nahkaa. Esittääkö hän vain vai onko tuo totta? Sitten kun jäykkää kalua vähänkin kielellä tai sormilla kiusaa niin vaikutus on ihan toinen. Ap

Ainakin kassit on herkkä alue. Menee kananlihalle kun niitä koskettelee

Vierailija
9/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sillä leikkiä, mutta yleensä homma menee seksiksi.

Vierailija
10/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minullakaan kipua tunnu vaikka velton nahkaa nipistäis lujaakin, ja menishän kalu löysänä ilman kipua vaikka solmuun, jos mittaa olis tarpeeks.

Kasseihin kyl sattuu jos niihin joku isku osuu, ei tunnu hyvältä. Siitä taas tykkään kun naiseni ottaa kassit käteen, puristaa juuresta sormenpäillä niin että kynnet tuntuu pienenä kipuna ja vetää lujaa.

Vierailija
11/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä . Kyllähän tuo maistuis. Vois vain

vaikka hipaisemalla välillä kokeilla leikkisästi

ja sanoa : mitä kuuluu.

Vierailija
12/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin alkaa miesystävän peniksellä leikkiä, ensimmäisessä suhteessa tein tätä koska oltiin ihan teinejä ja tutkittiin kummankin keho perusteellisesti seksin harrastamisen lomassa.

Nykyisessä aikuisessa suhteessa (mies 36, minä 44) ei tule leikittyä/siliteltyä ikinä muuten kun sillon kun seksi jotenkin mielessä. Katseltua kyllä aina kun mahdollista..

Vierailija
13/30 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole halukkuutta niin vois sitten

ahdistaa

Vierailija
14/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lukea tuollaisia, ettei vaimo koskaan koske edes kai vahingossa.

Minä kun kysyn joka aamu ukolta, että mites kalu voi, ja melkein heti myös kokeilen sen tunnetilat kädellä.

Mikään ei ole parempi tunne kun sitten hetkenpäästä saan sen oikein turpeeksi ja kivikovaksi. Joskus käsillä joskus sulla, ja usein molemmilla yhtäaikaa.

Tietäähän sen mitä sitten tapahtuu.

Koskekaa naiset miehiänne, toiselle pitää antaa nautintoa.

Vierailija
15/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei koskettele ja hyväile kaluani oikein muuten, kuin silloin kun haluaa seksiä. Joskus laittaa nukkumaan menessä kätensä kaluni päälle ja vähän testailee kaluni herkkyyttä ja painetuspaineita.  Itse hieron joka ilta nukkumaan mennessä vaimon pillua pikkareiden päältä. Yleensä silitellen, mutta usein myös ihan selkeästi hieroen koko aluetta. Hieron vaikka tiedän ettei ole seksiä tulossa sinä iltana. Vaimo näyttänyt nauttivan silittelystä ja hieromisesta, tulee ilmeisesti turvalllinen olo, kun nukahtaa yleensä nopeasti. Toisinaann nukahtanut vasta, kun olen hieronut vähän voimakkaammin.  Vaimo tietää, että rakastan hänen pilluaan ja korkeaa häpykumpua. Ei vain pysty pitämään kättä poissa kummun päältä. Menee ainakin vartti, ennen kuin alan nukkumaan itse, jos en ole nukahtanut silittäessä. 

Varsinainen seksi alkaa aina pillun ja klitoriksen hieromisella. Olen huomannut, että mitä kovemmaksi kaluni tulee vaimon kädessä, sen kovemmaksi tulee vaimon klitoris sormeni alla. 

Vierailija
16/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaista on ja se on mukavaa. Esim leffaa katsoessa tai kun luen ääneen sängyssä.

Emännälle tuntuu olevan tärkeää erektion aikaan saaminen, sitten saattaa pitää taukoa tai hidastaa ja kun kalu pehmenee nopeuttaa taas tahtia. Saattaa myös imutella ilman että tavoitteena on laukeaminen. Välilä vie toki loppuun asti kädellä tai suulla.

Vierailija
17/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan, sillä se tuntuu aina hyvältä kun hän hiplailee palleja, kalua tai puhaltelee sinne. Vaikka se ei aluksi liity millään tavoin seksiin, niin aika usein siinä käy niin, että vaimoni leikkiessä penikselläni, minulla alkaa seisomaan, ja silloin vaimollakin alkaa yleensä ajatuksen siirtymään seksiin ja se alkaa kalun pikku suukottelusta päätyen joko panemiseen, tai loppuun asti vietyyn suihinottoon.

Vierailija
18/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin tosi mielelläni, mutta eipä ole sellasta tapahtunut - ainakaan 20 vuoteen.

Vierailija
19/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annan. Olen sanonut että aina saa koskea ja usein sohvallakin käsi siellä välillä käy. Tuntuu hyvältä. Seksiäkin on usein, lähes päivittäin jos ollaan saman katon alla. Yhdessä ei vielä asuta.

Vierailija
20/30 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo leikkii lähes päivittäin. Kaivaa vehkeeni sepaluksesta esille tai työntää kätensä housunkauluksesta sisään. Härnää ja hiplaa ja kun innostun, saattaa taluttaa minut varresta makkariin. Joskus hoitaa suulla, mutta usein vain pakkaa veitikan takaisin housuun. Mutta tykkään kyllä kaikesta tuosta.