Mitä mieltä olette other danish guy mainoksesta
Siinä missä se nainen pudottaa sen viitan. Onko hyvä peppu?
Kommentit (76)
Kaunista, niin kaunista. Kyllä siinä pepussa silmä lepää.
Aina sanotaan että palsta on täynnä av-mammoja, mut kommentit viittaa av-pappoihin
Kuvottava mainos, kuten kaikki ko kalsarimainokset.
Kuuma! En edes aluksi tajunnut mitä siinä mainostetaan ;D
Joku lehmä taas päässyt esittelemään persettään? Todella omaperäistä kjeh kjeh.
Ei tässä peppua pitänyt arvostella van mainosta!
Itse en tajua, Eyes wide shut -viittaus ilmeisesti, mutta silti: häh?
Ja ei kiinnosta nähdä minkäänlaisia peppuja yhtäkkiä lävähtämässä ruutuun.
Todellista kaksinaismoralismia. Miesten kalsareita myydään kehopositiivisuudella, tuotteita kaikille ja kaikki vartalot on hyväksyttäviä. Ja naisille tämä. Tais loppua brändillä rohkeus kesken. Olen hyvätuloinen keski-ikäinen nainen, eli varmasti kohderyhmää. Tämän kampanjan seurauksena jää tuotteet kyllä minulta hyllylle.
Ko. firman kaikki mainokset saavat vaihtamaan kanavaa tai kääntämään sivua. En halua nähdä läskimahoja ja paljaita persauksia, enkä siis varmasti osta. Tällaiset mainokset kääntyy itseään vastaan.
Mitä tässä yritetään sanoa? Mitä pitäisi kokeilla? Do minaa? Ma sokismia? Miesten kalsareita? Todg ilmeisesti haluaa profiloitua erityispiirien brändiksi.
Jää kyllä nuo persvilkuttimet ostamatta.
Lapsikin ihmetteli, miksi täti suostu esittämään pyllynsä koko Suomelle.
En mä tiiä, mä katon vaan Autsista-mainosta.
Vähän se vaivaannuttaa, kun ruudulle lävähtää jatkuvasti paljas perse.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse, panisin.
Tämä palsta on täynnä miessukupuolen edustajia, jotka panisivat, mutta eivät pane. Esittelevät seksuaalivammaansa palstalla innokkaasti joka ketjussa ja sadoissa avauksissa päivittäin.
Kuka se paljasp...n on. Nelosen juontajia?
Tulee mieleen elokuva "Eyes wide shutt" tai jokseenkin noin, on kai siitä otettu esikuva. Hyvä mainos.