Toimin lähiaikoina dj:nä naisten illassa. Mitä soittaisin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisten ilta tässä tarkoittaa? Lesbobileitä vai jostain muusta syystä vain naisille suunnattau tapahtumaa?
Itse naisena tykkäisin kuunnella jotain goottimetallia, mutta se ei varmaan yleisesti toimi bilemusiikkina kaikille.
Naisvaltaisen ison työpaikan pikkujoulut. Ne pari miestyöntekijää hukkuvat joukkoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kysyt illan emännältä.
Olen kysynyt. Sanoi vain että niin kiire ettei ehdi ajatella. Soita mitä tykkäät. Mutta epäonnistunut musiikkivalita vaikuttaa tunnelmaan. Ap
Kalajoen naiset - on sperma polttavaa
Ja Äiti olen pannut
Kaija Koota tietenkin. Mm:
- Tanssii itsensä kanssa
- Valeria
- Supernaiset
- Huoli pois
Muitakin löytyy.
AIkuinen nainen, girls just wanna have fun..
Eye of the Tiger
I Will Survive
Aikuinen nainen
Vähän hankalaa tosiaan kun makuja on niin paljon kuin naisiakin. Itse kuuntelen heviä:D Laittaisin jotain reipasta mutta voisitko ap tehdä sen ettet soittaisi vain kuluneita tuhat kertaa soitettuja 80-90-luvun hittejä a la Nova vaan sekoittelisit niitä ja vaikka uudempaa hittimusiikkia?
Itsekin ikäryhmään kuuluvana sanoisin että 80-90 luvun hitit höystettynä tuoreimmilla kappaleilla. JOku leidien hittipotpuri saattaa räjäyttää pankin, riippuen tietty tyypeistä. Kuin myös vastaavasti KaijaKoo maratooni tyhjentää tanssilattian.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ikäryhmään kuuluvana sanoisin että 80-90 luvun hitit höystettynä tuoreimmilla kappaleilla. JOku leidien hittipotpuri saattaa räjäyttää pankin, riippuen tietty tyypeistä. Kuin myös vastaavasti KaijaKoo maratooni tyhjentää tanssilattian.
Miksi? Eikö kaija koo ole tosi suosittu tuossa ikäryhmässä?
Pyörität vaan vähän helikopteria Loverboyn ja ZZtopin tahtiin.
Tädit tykkää aina:
I was made for lovin you baby
Satulinna
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisten ilta tässä tarkoittaa? Lesbobileitä vai jostain muusta syystä vain naisille suunnattau tapahtumaa?
Itse naisena tykkäisin kuunnella jotain goottimetallia, mutta se ei varmaan yleisesti toimi bilemusiikkina kaikille.
Oih, sellainen old school - gootti-ilta olisi muuten hitokseen cool :D Sisters of Mercy soimaan vaan..
Mulle uppoais myös Slayer/Pantera/Metallica/Misfits ym. vanhemmat jättiläiset, tai punk-iltamat ois ihan mahtava! Ja jos kyse enemmän musiikista eikä niinkään illanvietosta, niin kuuntelisin mielelläni uudempaa metallia, aina kiva löytää uusia bändejä ja aika vähän enää nykyään jaksan itsekseni selailla varsinkaan ug-tarjontaa kun tavaraa on ladattuna erilaisiin palveluihin aivan älyttömästi.
N37
Eppu Normaalia, Kaija Koolta Tinakenkäinen tyttö (vai mikä se nyt on). Queeniltä valittuja paloja (I Want to Break Free ainakin). Village People tanssittaa hyvin viiskymppisiä, samoin mahdollisesti Pet Shop Boys. Kotimaisista lisäksi Frederikin diskohumpat, Mattia ja Teppoa ja jotain R-A-K-A-S-tyyppistä jorattavaa, joiden sanat kaikki osaa
Tuon ikäiset ovat varmaan aika paljon kuunnelleet ABBAa, jne biisejä nuoruudessaan. Eivät kauheast ns. Nykyajan musiikkia välitä kuunnella, mutta ei myöskään ns. Liian vanhoja kappaleitä, joten ehkä 80-90 luvun biisejä kannattaa valita.