Onko Tampere, Käräjätörmä millainen paikka?
Tarkoitus muuttaa ja selailin asuntoja. Käräjätörmällä paljon vapaita asuntoja ja edullinen vuokra...
Millaista porukkaa noin yleisesti ottaen?
Kommentit (11)
Ihan siisti tuo käräjätörmä on, itse asun tien toisella puolella. Hyvät bussiyhteydet ja iso kauppakeskus kilometrin päässä. Vanhaa asuinaluetta, joten tuskin nuorisoa paljon. Juna yhteys keskustaan kilometrin kävelymatkan päässä. Uimahalli ja lenkkeilymaasto vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kestätkö lähiöelämää? Betonia? Välimatkoja. Pystymetsää. Lähiöpubia. Hieman on matkaa keskustaan +takaisin ja muualle. Itse en sinne muuttaisi koska tämäkin jossa asun, on aika vilkas kohta ja lähiömäinen hieman. Ja täällä haisee kadulla deekis ja pyrin keksimään toisen paikan joskus. Ehkä näet mapsista miltä se näyttää. Samoin en menisi Hervantaan, Nekalaan tai Härmälän pahimpiin kohtiin, jos voi valita. Jos on auto voi helpottaa.
Mikä on Hervannan pahin kohta?
t. hervantalainen
Kiitoksia kaikille!
Kai se niin taitaa olla, että nykyään on ihan onnenkauppaa mihin muuttaa. Asuin joskus pahasti haukutussa paikassa, joka oli tosi rauhallinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestätkö lähiöelämää? Betonia? Välimatkoja. Pystymetsää. Lähiöpubia. Hieman on matkaa keskustaan +takaisin ja muualle. Itse en sinne muuttaisi koska tämäkin jossa asun, on aika vilkas kohta ja lähiömäinen hieman. Ja täällä haisee kadulla deekis ja pyrin keksimään toisen paikan joskus. Ehkä näet mapsista miltä se näyttää. Samoin en menisi Hervantaan, Nekalaan tai Härmälän pahimpiin kohtiin, jos voi valita. Jos on auto voi helpottaa.
t. hervantalainen
Varmaan se pitkospolku Suolijärveltä Vuorekseen. ;)
t. toinen hervantalainen
Moro! Siellä on hyvät mahdollisuudet nääsimiseen.
Siellä on paljon asuntoja kun ne menee peruskorjaukseen piakkoin. Ja sinne tullaan täydennysrakentamaan, joten seuraavat pari vuotta on pelkkää pauketta.
Vierailija kirjoitti:
Moro! Siellä on hyvät mahdollisuudet nääsimiseen.
Mitä on "nääsiminen"?
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia kaikille!
Kai se niin taitaa olla, että nykyään on ihan onnenkauppaa mihin muuttaa. Asuin joskus pahasti haukutussa paikassa, joka oli tosi rauhallinen.
Ap
Ajatkin muuttuvat. Tuonneko juuri olet halukas muuttamaan vai Tampereelle yleensäkin? Jotkut jakavat joskus jotakin vanhaa tietoa tai ovat traumatisoituneet jostakin pikkujutusta.
Vierailija kirjoitti:
Hervannan keskusta haisee aina kuselta, mutta muuten on Tampereen paras paikka mun mielestä. Tampereen parhaat ja ystävällisimmät ihmiset on hervantalaisia. En asuisi Hervannassa enää siksi, että ihmiset on niin sosiaalisia siellä ja omaa rauhaa ei oikein saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. hervantalainen
Varmaan se pitkospolku Suolijärveltä Vuorekseen. ;)
t. toinen hervantalainen
Hervannan "pahin" kohta on mun mielestä sen kirjastorakennuksen ja duon seinämät, koska niihin kustaan. Kusi haiskahtaa. Muuten kyllä en tiedä Hervannasta mitään pahaa paikkaa. Ahvenisjärveä pidetään levottomana, mutta sielläkin 99 % liikkujista on tavallisia ja raittiita ihmisiä siis selvinpäin, paljon vanhuksia.