Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1675)
Pinkki takuulla lukee tätä ketjua, niin voin ehdottaa sille sisältöä instaan. Parvekkeelle voisi laittaa kukkia tai vuokrata mökin järven rannalta vaikka viikoksi. Malmilla varmaan tosi tylsää olla kerrostalossa koko kesä. Ja menisivät vuokramökille kaksin rokkimiehen kanssa.
Meni ihon alle Pinkulla kommentit lippiksestä. Hän on juuri sellainen että ei kestä yhtään kritiikkiä mistään ja estot paukkuu samantien.
Hyvä olis kiinnittää huomioita siihen mitä päivittäin laittaa suuhunsa. On jäänyt uimiset ym pois puheista huolimatta. Hyvin näyttää maittavan roskaruoat ja muut herkut ja kyllähän sen kaikki huomaa mitä vaikutusta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkit korkkarit tekee niitä juttuja varmaan lähinnä omaksi ilokseen. Eihän niitä ole kenenkään pakko katsoa.
Mua kiinnostaisi eniten ne ruokajutut kun sillä on se keliakia. Ruokauutuudet, mitä kokkaa ja syö ja missä ravintoloissa ja kahviloissa kannattaa keliakiaa sairastavan käydä.
Eihän Pinkki syö kuin pizzaa ja pullaa.
No jos se alkais syömään ja julkaisis juttuja niistä.
Mua kiinnostaa kaikki keliakiainfo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkit korkkarit tekee niitä juttuja varmaan lähinnä omaksi ilokseen. Eihän niitä ole kenenkään pakko katsoa.
Mua kiinnostaisi eniten ne ruokajutut kun sillä on se keliakia. Ruokauutuudet, mitä kokkaa ja syö ja missä ravintoloissa ja kahviloissa kannattaa keliakiaa sairastavan käydä.
Eihän Pinkki syö kuin pizzaa ja pullaa.
No jos se alkais syömään ja julkaisis juttuja niistä.
Mua kiinnostaa kaikki keliakiainfo.
Millaista keliakiainfoo tarvitsisit? Olen itse ollut keliaakikko vuodesta 2007 ja syön luontaisesti gluteenitonta.
Valtavia määriä Pinkki syö. Yhtä suuret annokset hönellä ja isolla miehellä???
Pinkin päivitykset ovat kuin television uusintoja. Sitä samaa viikosta toiseen ruokien osalta. Välillä hemputusta kameran edessä olettaen olevansa isompikin tähti. Vaatteet vastaa Tokmannin laatua ja tyyliä ja siihen päälle huono maku niitä yhdistäessä tuloksen näkee kaikki.
Rokkimies ei kelpaa mökille mukaan. Ollaan, mutta ei ehkä ollakkaan tai ei vaan kehtaa näyttää häntä.
Päivittäin roskaruokaa näyttää ahtavan eikä oma terveys kiinnosta kuin puheissa.
Siellä ne nyt typykät vetää yhdessä pitsaa ja liveä möksällä.
Eihän siinä livessä ollut mitään päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä livessä ollut mitään päätä eikä häntää.
Omaa kivaa enemmän vissiin. Ettei seuraajat unohda heidän olemassaoloa.
Mun suosikkikaupunki ulkomailla on Rhodos sanoi Pinkki. I rest my case.
Onko videot tarkoitettu lapsille? En ymmärrä miten aikuiset ihmiset voi tehdä kruunu päässä jotain hassunhauskoja videoita!!!!
Ahkeria naisia syömään joka käänteessä.
Pinkin aurinkolasit ja lippis karmeaa katsottavaa.
Naurattaako jotain, että yli 60v. leikkii prinsessaa?
Ja Maija söi taas lakua, vaikka ainakin aikaisemmin verenpaine huiteli todella korkealla lääkityksestä huolimatta. Pari pientä lakua voi nostaa verenpainetta jopa kahdeksi viikoksi eikä mitään lakua tai salmiakkia sisältäviä tuotteita pitäisi syödä, jos paineet ovat koholla.
Yhdellä meni aamupuuro väärään kurkkuun kun hänelle mainittiin lakeista miten eivät sovi. Miten osaakin valita ne karmeimmat asukokonaisuudet.