Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1675)
Tuo Kati mässyttää koko ajan jotain noutoruokaa ja sitten loukkaantuu, kun lääkäri kertoo, että voisi vähän yrittää pudottaa painoa.
"Ei olla syöty koko päivänä mitään. Ollaan syöty viimeksi eilen aamulla." Hellari ei ehdi ikinä syödä mitään, vaikka habitus sanoo ihan muuta. Mutta eiväthän he koskaan myöskään lomaile. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kati mässyttää koko ajan jotain noutoruokaa ja sitten loukkaantuu, kun lääkäri kertoo, että voisi vähän yrittää pudottaa painoa.
Trendi on että mennään leikkaukseen senkin suhteen. Miksi siis tehtävä mitään sen eteen
Vierailija kirjoitti:
Kovasti Pinkki korostaa sitä miten pitää olla omanlainen ja oma tyyli ennen kaikkea. Kuitenkin on itse muuttunut ja muuttanut tyyliään kovastikin rokkimiehen tavattuaan. Että näin ne mielipiteet muuttuu. On aika väkinästä ja surullistakin, että pitää muuttua miehen myötä.
Eikös nuo seukannu jo nuoruudessaan?
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä lippiksiä Pinkillä!
Eikö. Samaa katsoin ja muutenkin hänen asuaan. Ei voi kuin nauraa hänen mauttomille asuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö. Samaa katsoin ja muutenkin hänen asuaan. Ei voi kuin nauraa hänen mauttomille asuille.
Surullista vaan kun itse luulee, että ihmisiä oikeasti kiinnostaa hänen vaatteensa.
Miten Hellapoliisi tekee keittokirjoja liukuhihnalta? Muut suunnittelee tarkoin reseptejä ja kuvaa niitä, kirjojen tekeminen vie aikaa. Hellikseltä niitä tulee vähän väliä, varmaan vanhoja reseptejä uusissa kansissa.
Karmeaa katsottavaa tuo Pinkin pukeutuminen. Varmasti tulee ainakin nähdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten Hellapoliisi tekee keittokirjoja liukuhihnalta? Muut suunnittelee tarkoin reseptejä ja kuvaa niitä, kirjojen tekeminen vie aikaa. Hellikseltä niitä tulee vähän väliä, varmaan vanhoja reseptejä uusissa kansissa.
Tuo on ihan tavallista, että keittokirjat tehdään rivakkaa tahtia.
Proosa tietysti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan tavallista, että keittokirjat tehdään rivakkaa tahtia.
Proosa tietysti eri asia.
Ei, kyllä ihan keittokirjoja tehdään aika pieteetillä ja mietitään/testataan tarkoin reseptejä. Stailataan kuvia ja paneudutaan ulkoasuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista vaan kun itse luulee, että ihmisiä oikeasti kiinnostaa hänen vaatteensa.
On kyllä aika näky vaatteineen. Luulee itse olevansa suurempikin sometähti ja uranuurtaja.
Jotenkin surullista katsoa Hellapoliisin touhuja. Vaikka ymmärrän, että hakee kovin huomiota yöllisillä pihatouhuillaan, niin harmittaa ettei hän itse tiedosta miltä touhu näyttää. Kohta voidaan odottaa valituksia kun ei ehdi koskaan pitää lomaa, ei ehdi pihasta nauttia, väsyttää hirveästi jne. Elämänhallinta aivan hukassa.
Pinkit korkkarit tekee niitä juttuja varmaan lähinnä omaksi ilokseen. Eihän niitä ole kenenkään pakko katsoa.
Mua kiinnostaisi eniten ne ruokajutut kun sillä on se keliakia. Ruokauutuudet, mitä kokkaa ja syö ja missä ravintoloissa ja kahviloissa kannattaa keliakiaa sairastavan käydä.
Vierailija kirjoitti:
Pinkit korkkarit tekee niitä juttuja varmaan lähinnä omaksi ilokseen. Eihän niitä ole kenenkään pakko katsoa.
Mua kiinnostaisi eniten ne ruokajutut kun sillä on se keliakia. Ruokauutuudet, mitä kokkaa ja syö ja missä ravintoloissa ja kahviloissa kannattaa keliakiaa sairastavan käydä.
Eihän Pinkki syö kuin pizzaa ja pullaa.
Taas ostoksilla Pinkku. Mihin laittaa kaikki vaatteet ja silmälasit mitä ostelee usein. Turhautuminen näkyy monella tapaa hänen päivityksissä.
Hellapoliisista tehty juttu johonkin naistenlehteen, kuinka on aina huolehtinut sairaasta äidistään. Niin on moni muukin meistä eikä ole antanut lehtiin haastatteluja.
Vierailija kirjoitti:
Hellapoliisista tehty juttu johonkin naistenlehteen, kuinka on aina huolehtinut sairaasta äidistään. Niin on moni muukin meistä eikä ole antanut lehtiin haastatteluja.
On kyseessä Hellapoliisi tai Pinkku niin molemmat sitä huomioo hakee keinolla millä hyvänsä.
Voi kiesus tota pinkkiä miten pukeutuu lippikseen ja muuhun. Pulla maistuu ja näkyyhän se.
Ei malta pysyä kotona kun ostomania taas iskee. Hankintoja tehtävät että saa päivän tyydytyksen.