Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati

Vierailija
24.11.2022 |

En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.

Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.

Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.

Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.

Kommentit (1657)

Vierailija
901/1657 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinkki voisi lopettaa somen tekemisen. Ei ole osannut uudistua ja elämänsä meni tylsäksi eläkeläisen elämäksi, kun löysi tuon miehen. 

ei ole pinkki tuonut julkisuuteen tämän nuoruuden ihastuksen toista puolta. Kautta rantain kuullut miten on pinkkiä kohdellut huonosti nuorempana ihmettelen miksi otti uudelleen elämäänsä tuollaisen. 

No miksi pitäisi tuoda julkisuuteen. 

Mutta olet siis joku irl tuttava tai tuttavan tuttava.

Oonkin miettinyt, että kuka/ketkä jaksaa.

Ettei jää sinua vaivaamaan tämä niin sanon suoraan. Kaikkihan täällä on jollain tapaa niin kuin sinäkin. 

Ihan vaan someseuraaja olen. 

Vierailija
902/1657 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista touhua molemmilta mitä katsoo heidän päivityksiä. Ei uskoisi minkä ikäisiä ovat. Toinen leikkii olevana Marilyn Monroe mauttomine vaatteineen ja toinen Clare Smyth sinne päin touhullaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1657 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos heillä olisi joskus jotain sanottavaakin, eikä täysin tyhjänpäiväisiä postauksia. Pinkillä varsinkin ainaiset puuro/aamupalakuvat.

Vierailija
904/1657 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos heillä olisi joskus jotain sanottavaakin, eikä täysin tyhjänpäiväisiä postauksia. Pinkillä varsinkin ainaiset puuro/aamupalakuvat.

Täysin samaa mieltä. Noita puuro- otoksia alkaa oleen viikottain ja muutenkin sisältö tyhjää täysi. 

Vierailija
905/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on huolissaan äidistään ja ihan aiheestakin. Todella ikävä tilanne. Sitä vaan ihmettelen, ettei ottanut äitiään mukaan tai jäänyt sinne äidin kanssa, vaan jätti yksin kotiin?

Vierailija
906/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä myös ihmettelen, kuitenkin taas jaetaan someen läheisen sairastaminen 🙄 Äidillä ole mitään suojaa, kaikki tietää että sairastaa ties mitä sairauksia. 

Vierailija
907/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei tunne sanaa suojaa vaan kaikki on jaettavissa millä vaan näkyvyyttä saa itselleen. Ikäänkuin toinen ihminen olisi esine kaikille jaettavaksi. 

Vierailija
908/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Pinkki erosi ex miehestään? Olivat 39 vuotta yhdessä eli se on tosi pitkä aika. Heillähän oli Salon seudulla vissiin kesämökki, oli moottoripyörä, oli auto yms. Tuntui paljon fiksummalta mieheltä kuin tämä nykyinen mies.

Mökki oli ex-miehen vanhempien, auto ja moottoripyöräkin taisivat olla miehen. Olen vuosia sitten tavannut tämän ex-miehen. Oli aika juron tuntuinen ja saattoi olla kyllästynyt Maijun alituiseen somettamiseen ja "hauskoihin" postauksiin.

Vierailija
909/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä myös ihmettelen, kuitenkin taas jaetaan someen läheisen sairastaminen 🙄 Äidillä ole mitään suojaa, kaikki tietää että sairastaa ties mitä sairauksia. 

Äitihän on itse potilasjärjestöaktiivi ja hänestä löytyy netistä omalla nimellä vaikka mitä. Siis muuta kuin Hellapoliisin julkaisemaa.

Vierailija
910/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Pinkki erosi ex miehestään? Olivat 39 vuotta yhdessä eli se on tosi pitkä aika. Heillähän oli Salon seudulla vissiin kesämökki, oli moottoripyörä, oli auto yms. Tuntui paljon fiksummalta mieheltä kuin tämä nykyinen mies.

Mökki oli ex-miehen vanhempien, auto ja moottoripyöräkin taisivat olla miehen. Olen vuosia sitten tavannut tämän ex-miehen. Oli aika juron tuntuinen ja saattoi olla kyllästynyt Maijun alituiseen somettamiseen ja "hauskoihin" postauksiin.

Maiju selkeästi vapautui, kun avioliitto päättyi. Viimeiset vuodet olivat ilottomia ja raskaita blogin perusteella.

Vierailija
911/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan mies jaksoikin katsoa Maijun säätöä ja somettamista. Fiksu mies kun lähti. 

Vierailija
912/1657 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa sellaista, että aamulla herätessä ensimmäisenä kamera käy ja illalla sama juttu.

Siihen väliin mahtuu useat ei niin tyylikkäät vaatetukset, samat aamiaiset ja turhat ostokset kaapin täytteeksi.  

Vierailija
913/1657 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ala raportoimaan someen äidin sairaskertomusta samoin kuin aikanaan isänsä. Olkoonkin äiti kuinka halukas itse asiaa tuomaan esiin, minusta on vastenmielistä repostella yksityisillä asioilla somessa. Iljettävää! 

Vierailija
914/1657 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just julkaisi videota sairaalasta ja kaikki terveystiedot myös. Erittäin epäeettistä! Mille taholle tuollaisesta voisi kannella?

Vierailija
915/1657 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samat puurotko laittaa päivityksiin esille. Onko Pinkki mitä 50 vai 60v?

Vaatetuksen perusteella yrittää olla 80 luvun teini helmeineen ja leopardi housuineen. Mitä mahtaa itse nähdä peilin kautta.

Vierailija
916/1657 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina samat puurotko laittaa päivityksiin esille. Onko Pinkki mitä 50 vai 60v?

Vaatetuksen perusteella yrittää olla 80 luvun teini helmeineen ja leopardi housuineen. Mitä mahtaa itse nähdä peilin kautta.

Taitaa olla 62v.

Vierailija
917/1657 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy tällaista postaustaktiikkaa lainkaan. Ei kenenkään läheisistä tule laittaa kuvia someen kun henkilö itse ei enää pysty kommunikoimaan. Olkoon kuinka avointa ollut keskustelu. Jotain rajaa näilläkin jutuilla. Lopetan seuraamisen, käytän aikani joihinkin asiallisempiin viesteihin. 

Vierailija
918/1657 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailaus voisi olla modernimpi. Prinsessakiharat ja hirveät tekoripset eivät kovin vakuuta. 

Vierailija
919/1657 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy tällaista postaustaktiikkaa lainkaan. Ei kenenkään läheisistä tule laittaa kuvia someen kun henkilö itse ei enää pysty kommunikoimaan. Olkoon kuinka avointa ollut keskustelu. Jotain rajaa näilläkin jutuilla. Lopetan seuraamisen, käytän aikani joihinkin asiallisempiin viesteihin. 

Enemmän kuin mautonta tuollainen toiminta. Miksi miksi ja miksi pitää noin toimia eikä voida kunnioittaa toista ihmistä. 

Vierailija
920/1657 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä Rokkimies tekevän muuta kuin asettua valmiiseen pöytään. Pinkku tekee puurot, rassaa viemärit ja yksi ei mitään. Huonosti on asiat kun tuollainen pitää ottaa nurkkiinsa vetelehtimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi