Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati

Vierailija
24.11.2022 |

En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.

Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.

Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.

Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.

Kommentit (1637)

Vierailija
541/1637 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta keimailua. 

Vierailija
542/1637 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helliksen stooreissa taas kateus kortti vedetty käyttöön😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1637 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helliksen stooreissa taas kateus kortti vedetty käyttöön😂

Ainahan kaikki on hänelle kateellisia! 🤣

Vierailija
544/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun sanoa et aika hurjia ilmestyksiä noissa kirjavankukertavissa vaatteissa. Mahottomia! 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Vierailija
545/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki löysi miehen. Ihanaa.

Vierailija
546/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun sanoa et aika hurjia ilmestyksiä noissa kirjavankukertavissa vaatteissa. Mahottomia! 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Molemmat vielä paisuu kuin pullataikina. Aikamoinen mähkyrä tuo Helliskin nykyään. Vielä sentään löytyy isoja pitsikolttuja.

Vierailija
547/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole hellapoliisille kateellinen. Hänellä ollut karmea elämä.

Vierailija
548/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen löysi? Mulle napsahti esto, kun olin hänen kanssaan eri mieltä jostain, en muista enää, mikä juttu se oli.

Vierailija
549/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen löysi? Mulle napsahti esto, kun olin hänen kanssaan eri mieltä jostain, en muista enää, mikä juttu se oli.

Ei siitä miehestä kasvokuvaa ole ollut, mutta pitkä, hoikka ja joku Pinkin ikäinen mies. Ovat viettäneet nyt tosi paljon aikaa yhdessä ja Pinkki oli jopa vähän aikaa somettamatta, kun oli niin ns kiire miehen kanssa. 

Vierailija
550/1637 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Hellapoliisi laita takkiakaan päälle! 😂 Huumoria, mutta mua paleltaa joka kerran hänen puolesta, kun liihottaa stooreissa ilman takkia. Nyt, keskellä talveakin. Hänellä on Peikon kanssa kävelyllä joku ohut neulepaita tai huiviponcho, jonka jengi pukee viileänä kesäiltana. Eikö lihavammilla ihmisillä ole ikinä kylmä vai jotkut kuumat aallot?

Korkea verenpaine lämmittää.

Vierailija
551/1637 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala tuota Helliksen ja Sari Rinteen kokkausohjelmaa! Ahistaa kuunnella, kun tuo Sari puhuu taukoamatta omia juttujaan ja itse olisin halunnut kuulla sen ruuan valmistuksen vaiheita.

Vierailija
552/1637 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaihtua niin usein, että perässä ei pysy.

Vierailija
553/1637 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä romantiikkaa Pinkin elämässä. Parisuhteen päivitystä odotellessa.

Vierailija
554/1637 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellis ja Pinkki esiintyvät yhdessä näytöskeittiössä Lautasella-messuilla Messukeskuksessa parin viikon päästä. Aiheena Gluteenittomia pikkuherkkuja jokaiselle. 

Vierailija
555/1637 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ehdi sitä ennen jo rakkaus rakoilla. Melkein voisi vetoa tästä lyödä, että kauaa ei tule kestämään. 

Vierailija
556/1637 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ehdi sitä ennen jo rakkaus rakoilla. Melkein voisi vetoa tästä lyödä, että kauaa ei tule kestämään. 

Miksi ei kestäisi? Kestihän se eka avioliittokin vissiin 39 vuotta eikä pinkillä paljoa miehiä ole ollut. Minusta hän on sitoutuvaa tyyppiä.

Vierailija
557/1637 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä miehestä kasvokuvaa ole ollut, mutta pitkä, hoikka ja joku Pinkin ikäinen mies. Ovat viettäneet nyt tosi paljon aikaa yhdessä ja Pinkki oli jopa vähän aikaa somettamatta, kun oli niin ns kiire miehen kanssa. 

Vaikuttaa oikein sopivalta Pinkille. Se edellinen kokelas oli ehkä liian nyhväke, jolla heikko itsetunto. Pinkki vihjaili, että ei voinut vapaasti olla oma itsensä hänen seurassaan, vaan piti himmailla.

Olen tosi iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
558/1637 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oikein sopivalta Pinkille. Se edellinen kokelas oli ehkä liian nyhväke, jolla heikko itsetunto. Pinkki vihjaili, että ei voinut vapaasti olla oma itsensä hänen seurassaan, vaan piti himmailla.

Sinulla näyttää olevan varmaa sisäpiiritietoa vai omiako päätelmiä kerrot? 

Vai voisiko olla, että se edellinen ei voinut vapaasti olla oma itsensä Pinkin seurassa? Niinpä niin.

Ollaan onnellisia oli asia miten hyvänsä. 

Vierailija
559/1637 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai voisiko olla, että se edellinen ei voinut vapaasti olla oma itsensä Pinkin seurassa? Niinpä niin.

Ihan vaan Pinkin ig:tä seurailen.

Kertoi mm ettei aio enää pienentää itseään kenenkään vuoksi samoihin aikoihin kun vihjeitä erosta ja sydänsuruista.

Vierailija
560/1637 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan Pinkin ig:tä seurailen.

Kertoi mm ettei aio enää pienentää itseään kenenkään vuoksi samoihin aikoihin kun vihjeitä erosta ja sydänsuruista.

Ja jatkan vielä sen verran, että kyllä, on ihan oma päätelmäni, että jos mies haluaa rajoittaa puolisonsa persoonaa, ongelma on miehen huono itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi