Nyt kun Suomen poliisi suosittelee ettei kaupungissa liikuttaisi yksin kaupungilla, kuinka siis mennä töihin jos ei ole ystäviä ja työpaikka sijaitsee kaupungilla?
Kommentit (1036)
Parissa päivässä Suomesta tuli Afganistan? Kyllä se on nyt niin että mihinkään kotiin ei jäädä vaan retkut saa puukosta ihan perisuomalaiseen tyyliin. Niin niitä riekkujia on ennenkin koulutettu.
On ihanaa asua pikkupaikkakunnalla missä kunnan valtuustossa/hallituksessa olevat persu enemmistö äänestivät 8 vuotta sitten paikkakunnallemme kaavailtua vastaanottokeskusta vastaan. Minä ja lapseni saamme liikkua rauhassa jatkossakin. :)
Eikö avaimenheiluttelu tehoa muslimijengiläiseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoihoinen nainen ja jo vuosia äänestänyt PS:ää. Nyt meidän kaikkien valkoisten naisten elämää on tehty tukalammaksi. Toisaalta olen hieman vahingoniloinen kun tämä rajoittaa myös tiettyjä puolueita äänestäneiden kympin tyttöjen elämää ja melkein naurattaa kun joku tällainen kitisee turvattomuudesta. En äänestänyt, en tilannut. Nauttikaa 🤣🤣🤣
Mä en pysty enää olemaan edes vahingoniloinen. Se kauheus on jo tullut liian lähelle.
Persuja äänestän keväällä, jos se mitään auttaa
Kunpa tulisi sellainen aika ettei jengeissä heiluvien Timppojen ja Karvisten ole turvallista kulkea ulkona.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa asua pikkupaikkakunnalla missä kunnan valtuustossa/hallituksessa olevat persu enemmistö äänestivät 8 vuotta sitten paikkakunnallemme kaavailtua vastaanottokeskusta vastaan. Minä ja lapseni saamme liikkua rauhassa jatkossakin. :)
Meillä vastaanottokeskus poistettiin jo yli 30 vuotta sitten ja on rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa kantasuomalaiset pakenevat kaupungeista. Fiksuimmat ovat jo lähteneet.
Täällä yksi 🖐 Pakenin Espoon Leppävaaran gettomeininkiä pikkukaupunkiin. Täällä voi vielä liikkua turvallisesti 😊
Mikähän pikkukaupunki on kyseessä? Mulle ei tule pääkaupunkiseudun ympäristöstä mitään turvallisen tuntuista paikkaa mieleen.
poliisit alkavat postitkin jakamaan on tämä vihreän musta siirtymä niin upeaa
"Joskus on tullut nyrkistä suoraan tauluun, mikä on aika valitettavaa"
Tuo poliisin kommentti tuolta uutisesta. Aika valitettavaa, voi jumalauta. Tuon tilanteen takia muutin Tampereelta ja koko Pirkanmaalta pois pienemmälle paikkakunnalle. Tampere muuttui siellä asumieni vuosien aikana tosi turvattomaksi sikolätiksi. Mutta ompa hienoa että uusiin areenoihin ym. riittää rahaa. Hirveä paikka nykyään, kun saa pelätä henkensä puolesta ja keskusta on kuin sotatanner viikonloppuisin!
Ja teille vihervassareita syyttäville tiedoksi: ihan kantaväestön narkkeja nuo riehujat enimmäkseen ovat. Persut valtaan niin saadaan niitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vihervassarit!
Mistä, siitä että persut oli tuomassa 35 000,, vuonna 2015?
Vierailija kirjoitti:
Ja teille vihervassareita syyttäville tiedoksi: ihan kantaväestön narkkeja nuo riehujat enimmäkseen ovat. Persut valtaan niin saadaan niitä lisää.
Ei ole. Kyllä sillä mua lähestyneellä uhkailijalla oli musta naama. Eikä se ollut tiernapoika.
ässä puhuttiinkin pikkujouluista. Mikään ei ole muuttunut sen suhteen - humalaisia juhlijoita ja vsrsinkaan naisia on tapana olla lähettämättä yöhön kävelemään yksin. Miehet, olkaa herrasmiehiä.
Et kuitenkaan tarvitse saatttajaa koulu- tai työmatkalle tai jouluostoksille. Edelleenkään
1990-luvulla Helsinki Skinheads hoiteli muualta tulleen roskaaineksen aiheuttamia ongelmia kaduilla. Siinä rullahuulista ananas- ja käkkärätukkaa ja neandertaalia vietiin kuin litran mittaa ja turkiskuoriaset lensivät kaaressa paskaisesta turkista kaduille.. nykypäivän Soldiers Of Odinit ja SVL:n aktiivit ovat nöösipoikia verrattuna näihin.
Mulla hajoo pää. Tästä Suomesta on tullut pazzzzzka maa. Muun m aalaiset ottaneet määräysvallan haltuun. Voi helv........i. Heti karkotus tollaisille ilman kyselyjä.
Vierailija kirjoitti:
Sali ja tappeluteho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä miesssukupuolessa on vikana kun jengiytyy ja aiheuttaa aina ongelmia rauhallisille ihmisille?
Miksi miehet tekee aina yhteiskunnasta turvattoman?
Osaako joku mies vastata ja kertoa sisimmistään totuuden, että mikä on kun ei osata olla ihmisiksi?
Sorry olen valkoinen mies ja en osaa tuohon vastata. Tuntuu ihan yhtä hassulle kuin valkoisista naisista. Mutta tehän niitä tänne houkuttelette. Ehkä voitte siinä auttaa ymmärtämään. Miksi? Häh?
Olen itse mies ja minä olen ihmiskunnan kuningas tällä hetkellä. Olen vähän alle nelikymppinen.
Voin tehdä ihan mitä haluan ja olen nopein, voimakkain, älykkäin. OLEN JUMALA.
Miksi en saa tuntea ylivoimaisuutta muihin nähden?
Myös muut miehet saavat suudella kenkiäni, jos tulee kohtaamisia.
Erityisesti ärsytti sun kommentti. Tekisi mieli nappasta turpaan, koska olet väärässä ja ämmämäinen mielipiteeltäsi.
Viikinkien aikana mies otti sen mikä miehelle kuului. Valta, kunnia ja omaisuus seurasi miehuutta.
Sinun mielipide on tyypillinen miesorjan mielipide. Uikuttava ja valmiiksi hävinneen huohahdus.
Poipoika, tule sieltä peräkihniön uuninpankolta tänne hesaan loppuu viikinki uho etenkin kun suomalaiset ei ole viikinkejä. Viikinkitaruissa suomalaista persoonaa lähinnä on teknisesti taitava ja selkään puukottava kiero intorvertti erakko Loki. Hauska uhoaminen. Vetää vertaa näille gangstoille.
Suomalaiset itseasiassa suurin osa viikinkien jälkeläisiä yhtäpaljon kuin skandinaavit. Olen erivastaaja ja poikalapsen naiviin uhoon ei jaksa ottaa kantaa. Viikinki oli ammatti, ei etnisyys. Joukossa oli myös suomalaisia. Mutta etnisyydenkin puolesta ovat esivanhempiamme. Meitä on vain 5 miljoonaa. Kun mennään luvulle 800 aj niin me kaikki tällä hetkellä eurooppalaista syntyperää olevat olemme heidän jälkeläisiään. Tämä on puhdasta matematiikkaa.
t.sukututkija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoksista samantien karkoitus ja jatkossa ei yhtäkään mu s l i mia tänne.
EU:n on kiellettävä I s l a m usko EU-alueella.
Mihin rikolliset suomalaiset kartoitetaan?
Jokainen maa huolehtii omista rikollisistaan, vain Vihreät ja vassarit haluavat niitä lisää ulkomailta.
Kumpi se Orpo oli vuonna 2015?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ennusti tätä vuonna 2015 todeten, että kulkekaa naiset kaupungilla vapaasti, kun vielä voitte. Alle 10 vuodessa ollaan tilanteessa, jossa naiset tarvitsevat saattajaa. Kotoutujat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan, jos emme sitä estä.
Ja mehän emme estäneet. Me teimme heille omat päiväkotiryhmät, annoimme heille omankieliset kouluavustajat, ryhdyimme juhlimaan uskonnollisia juhliaan ja pidimme huolta siitä, että koulussa opetetaan heidän kulttuuriaan.
Teimme sen ihan itse.
Mitäs sitten olisi pitänyt tehdä sen estämiseksi?
Pakottaa jokainen tulija kielikoulutukseen ilman mitään tekosyitä. Ensimmäisestä viikosta alkaen kielikoulutusta 4 h/pv. Tulijoiden kanssa olisi pitänyt käyttää vain suomea tai ruotsia, tulkit vain lakiasioissa kertomaan, miten tulee tehdä. Välittömiä rangaistuksia ja palautuksia ensimmäisestä rikoksesta lähtien, ei mitään vetoamista siihen, että kulttuuri on erilainen.
Kielikoulutuksen jälkeen pakollinen ammatillinen koulutus. Ei mitään mahdollisuutta vain olla, vaan 4 vuotta keskiasteen opintoja ja jos ei tule oppilaitokseen, niin tuet pois ja palautus kotimaahan.
Maailma voi tulla kylää, mutta on vain kylässä, ei määrääjänä.
Kaikille olis parempi juttu jos eivät tulisi ollenkaan. On heillä se omakin maa, jonka voisivat laittaa kuntoon, jos osaisivat.
Aina voi muuttaa johonkin rauhallisempaan maahan, onneksi.