Ensimmäinen asia, mitä teette kun tulette kotiin?
Kommentit (39)
Silitän kissaa joka kipittää ovelle vastaan ja heittäytyy pitkin pituuttaan pitkäksi pötköksi silitettäväksi.
Joka kerta sama.
Mulla ei oo, koska syntyessä vanhemmat päättivät, et ympärileikataan. Eikä oo kasvanu nahkat takas, vaikka kuinka venyttelis eestaas suuntaa, jos toiseenki.
Kengät ja ulkovaatteet pois, käsien pesu ja vaatteiden vaihto.
Riisun ulkovaatteet. Pesen käteni.
Alan tehdä perheelle ruokaa.
Riisun ulkovaatteet ja keitän kahvia
Yleensä käsienpesu tai sit wc-käynti ja sit se käsienpesu. Jos ei kenkien riisumista eteisessä lasketa mukaan.
Tosin pakko tunnustaa, että jos olen tulossa pidemmältä työreissulta, niin kunhan olen raahautunut kaikkien laukkujen ja koteloiden kanssa ovesta sisälle, niin yleensä eka mitä teen on se, että heittäydyn sisemmän eteisen lattialle selälleen - kengät edelleen jalassa ja rotsi päällä - ja fiilistelen hetken moikkaamaan tulevien karvatassujen kanssa. Ja huutelen sieltä lattian tasosta, mahtaako olla ketään himassa :D
1. Otan kaikki vaatteet (paitsi sukat yleensä jää) pois
2. Pesen kädet
3. Puen kotivaatteet päälle
4. Onnittelen itseäni siitä että selvisin taas työpäivästä hengissä ja järjissäni ja heitän aivot narikkaan
Ulkovaatteet pois ja usein ekaksi vessaan.
Laitan tietokoneen ja internetin päälle.
Päällystakki pois ja käsien pesu. Tää oli jo ennen koronaa, mä pesen aina kädet heti kotiin tultua, vaikka oisin vaan vienyt roskat.
Otan ulkovaatteet pois päältä, pesen kädet ja lyön vaimoani.
Riisuudun ja annan Rekun nuoleskella.
Pirkko 52v
Annan pusun vaimolle ja lapsille.
Rakastelen vaimoani, sitten otan sukset ja monot pois jaloistani.
Pikkuhoususilleen heitän.
M35