Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kannattaako viiskymppisen enää erota? Onko edessä yksinäinen vanhuus?

Vierailija
23.11.2022 |

Lapset lensivät pesästä, pitkä avoliitto on ajatunut hankaluuksiin. Kannattaako tässä iässä enää haaveilla paremmasta elämästä? Vai jääkö sitä vallan yksin loppuiäkseen.

Olen siis nainen, ja arvelen ettei kunnollisia miehiä taida ollakaan. Tai jos onkin niin mistä edes löytäisi sellaisen kun ei käy kapakoissa eikä hyväksy viinaa juovia miehiä.

Kommentit (716)

Vierailija
381/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä uutta miestä tarvitset? Voithan elää omanlaista itsenäisen naisen elämää, eihän sen tarvitse olla yksinäistä jos elämä muuten on kuosissa.

Kyllähän nuo yksinäiset naiset tuntuvat jatkuvasti miestä kaipaavan. Milloin on lavuaarit tukossa, milloin pitäisi ilmanvaihdon suodattimet vaihtaa, lamppu on taas rikki, jalkalista repsottaa, tiskikone pitää outoa ääntä, kesärenkaat pitäis saada alle, nostoapua tarttis, terassi kaipaisi öljyä, mikä tuo punainen valo autossa on, multaa pitäisi kärrätä pois... Muutaman naapurin pyynnön mainitakseni.

-M47

Ei noihin hommiin miestä tarvita.

Olen ihan samaa mieltä. Jostain syystä näitä pyyntöjä tulee minulle eivätkä naiset keskenään toisiltaan apuja pyytele. Tai siis siltä se tuntuu, mistäs mä tiedän mitä pyytelevät :D

-M47

Kyllä sillä sukupuolella on väliä keneltä apua pyytää. Minä ainakin tykkään pyytää mieheltä apua. Autan vähän näin heidän itsetunnon pönkityksessäkin.

Vierailija
382/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ nainen on ruma ja vanha ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kannusta eroamaan, vaan hoitamaan suhdetta.

Olen kuitenkin elänyt itse pitkään yksin ja pärjään.

On se kuitenkin ikääntyvänä turvallisempaa, kun on auttaja ja keskustelukumppani saman katon alla.

Vierailija
384/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Ehdottomasti. Nyt vaan lähdet omilleen asustelemaan ja nauttimaan elämästä. Olet passannut jo ihan tarpeeksi perheenemona. Miksi pitäisi löytää uusi mies? 

Ilmankin pärjää. Ei se omaishoitajuus auvoista ole.   

Miksi ihmiset pelkäävät yksin asumista? Vai pelkäävätkö enemmänkin itseään, tutustua viimein omaan itseensä?

Vierailija
385/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tavallisessa, pitkässä avioliitossa elävä mies roikkuu lämpöä ja läheisyyttä hakemassa deittipalstoilla. Olen aatellut ruveta rahastamaan heillä......   

Eli eroa Nainen  ja ryhdy nauttimaan omasta elämästä. 

Vierailija
386/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ero ihan puskista juuri kun täytin 50. Tiedä siitä eron kannattavuudesta, taloudellisesti on tiukkaa. Olen yksin ja juuri nyt haluan olla yksin. Avioliitossa olisin tukehtunut henkisesti.

Vierailija
387/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Yritä kohentaa liittoanne.

Kaverini vanhemmat oli kaksikymppisenä hyvin onnellisia, ettei eronneet viiskymppisinä. Ne löysi rakkauden uudelleen.

Vierailija
388/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Yritä kohentaa liittoanne.

Kaverini vanhemmat oli kaksikymppisenä hyvin onnellisia, ettei eronneet viiskymppisinä. Ne löysi rakkauden uudelleen.

Lisään, että heidän aikuiset lapsensa oli kiitollisia, kun vanhemmilla oli vanhoina toisensa (joten huoli heistä oli pienempi)

Lapset oli kannustaneet eroon silloin aiemmin. Mut onneks ei eronneet.

Vierailija
389/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mies joka ei käy kapakoissa ja juo viinaa.... Mistä löytyisi nainen joka näytä hapannaamaa, ei valita ja komentele koko ajan? Taitaa olla yhtä harvinaisia kuin yksisarviset....😁 

Vierailija
390/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta samoin on 50+ mies, ja lohdutukseksesi voin kertoa että myös sinusta tulee sellainen, ellet kuole sitä ennen.

Vierailija
391/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen kannattaa aina.

Vierailija
392/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset miehen vanhuutta jakamaan? Meinaatko että mies halaa ja pussaa ja pitää hyvänä sekä auttaa kotitöissä ynnämuussa??? No ei varmasti jos ei niin ole tehnyt tähänkään mennessä. Miehistä tulee riippakiviä vanhemmiten. Jos olet siinä asemassa että pääset ylimääräisestä taakasta eroon jo nyt niin mikset tee niin? Mieti mitä kaikkea voit tehdä yksin. Voit tavata muita ihmisiä monella eri tapaa etkä ole liimattuna kiinni parisuhteeseen jossa passaat jatkuvasti kiukkuisen oloista puolisoa. .

Tämä! Erittäin hyvin sanottu! 👏

Vierailija
393/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään syy ei oikeuta eroon, kun peräseinä näkyy. On velvollisuuksia puolisoa kohtaan. Ei häntä saa jättää, vaikka seksi olisikin loppunut (ei sairauden takia). Itsekkyys on päivän sana!!

Vierailija
394/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin pitäisi olla enää se tärkein asia, kun lapset on tehty. Seniorin parisuhde on pääasiassa kumppanuutta. Eikö ystävyys riitä?

Vierailija
395/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ei kai vanhus tartte seksiä???!

Vierailija
396/716 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaminen kannattaa aina.

Ei koskaan. Kun elämänkumppani on valittu, hänen kanssa on elettävä loppuelämä, vaikka hammasta purren.

Vierailija
397/716 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on tuon ikäinen mieskin.

Vierailija
398/716 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotukut tapaa sen ensimmäisenkin vasta viidenkympin jälkeen. 

Vierailija
399/716 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kokonaan kuin yksinäinen parisuhteessa. Mä olin pitkässä parisuhteessa ja erosin 47-vuotiaana. Olin todella yksinäinen parisuhteessa. En edes halua enää parisuhdetta, vaan elän mieluummin yksin.

Vierailija
400/716 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä huono liitto on parempi kuin ei liittoa ollenkaan!

Tämä on kamalaa, että joku ajattelee näin. Roikutaan huonossa parisuhteessa vain sen takia ettei joudu olemaan yksin. Sairasta.