Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ihmisen oppia sietämään huonoa ja tökeröä kohtelua asiakaspalvelutilanteessa

Vierailija
23.11.2022 |

asiakkaan roolissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos itse käyttäytyy huonosti. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Asiakkaan käytös heijastuu monesti palveluun, eli huonosti käyttäytyvä asiakas saa huonompaa palvelua kuin normaalikohtelias asiakas.

Aspallakin on oikeus kieltäytyä palvelemasta tökeröä tai epäkohteliasta asiakasta. Ilman syytä töykeästi käyttäytyvä aspa taas saa monet asiakkaat äänestämään jaloillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kohtelee asiakaspalvelijoita kuten paskaa niin hyvin äkkiä se palvelu loppuu ja kehotetaan palaamaan, kun päivä on parempi.

Vierailija
4/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisin mieluiten asiallista ja asiassa pysyvää asioimista ja inhoan amerikantyylistä pakkomakeilua.  Ja tietysti myös asiakkaalta asiallisuutta.

Vierailija
5/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tahtoisin mieluiten asiallista ja asiassa pysyvää asioimista ja inhoan amerikantyylistä pakkomakeilua.  Ja tietysti myös asiakkaalta asiallisuutta.

No jaa, tää on tottumiskysymys. Mulle ei koskaan ollut ongelma, jos tarjoilija ennen tilauksen ottamista esitteli itsensä ja vaihtoi muutaman lauseen small takia, suomalaista palvelua olen taas aina pitänyt hieman etäisenä. Ei siis mitenkään töykeänä, vaan enemmänkin sellaisena viileänä ja vähäeleisenä :D

Vierailija
6/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri jyrähtää potilaalle niin se on potilaan vika?

Vierailija
7/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, tää on tottumiskysymys. Mulle ei koskaan ollut ongelma, jos tarjoilija ennen tilauksen ottamista esitteli itsensä ja vaihtoi muutaman lauseen small takia, suomalaista palvelua olen taas aina pitänyt hieman etäisenä. Ei siis mitenkään töykeänä, vaan enemmänkin sellaisena viileänä ja vähäeleisenä :D

ongelma? Ei mullekaan ole mikään ongelma, että en pidä keinotekoisesta pakkomielistelystä.

Vierailija
8/10 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on jouduttu kestämään viimeiset 45 vuotta. En tiedä mikä olisi ratkaisu, asiakaspalvelijat jäykkiä tai joskus liian päällekäyviä.

Vierailija
9/10 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ongelma? Ei mullekaan ole mikään ongelma, että en pidä keinotekoisesta pakkomielistelystä.

Mutta oletko kuullut hyvistä käytöstavoista?

Vierailija
10/10 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen asiakaspalvelukulttuuri on kopioitu itänaapurista. Hyvä kai siihen on tulevaisuutta ajatellen vaan totutella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän