Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmiesi kumppanin löytämisen todennäköisyys

Mikä sinun tuloksesi on?
23.11.2022 |

Nyt on nettiin tehty laskuri joka kertyy kuinka suurella todennäköisyydellä tulet löytämään unelmiesi kumppanin, tilasto on tehty amerikan tietokantaan perustuen joten ihan eksaktia tietoa ei tänne meille suomeen tarjoa.

Laskuri miehille: https://realitycalc.com/
Laskuri naisille: https://igotstandardsbro.com/

itse sain tulokseksi 5,22% ja se kertoo että amerikassa olisi minulle mahdollisesti 2170000 potentiaalista kumppania.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

41.9%

Vierailija
2/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oli siis mies ja haki naista seuraavilla kriteereillä. ei naimisissa, ei lapsia, ikäväli 18-36, tummaihoinen, hispanic tai valkoihoinen, pituus välillä 4, 11" - 5,6", ei ylipainoinen, tienaa vähintään 10.000 dollaria (tämä siksi että ottaa pois vankiloissa olevat)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,26% eli aika hyvät tsäänssit sedällä

Vierailija
4/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin hänet jo vuonna 1998. Mutta en tiennyt sitä silloin, ja oikeastaan hän löysi minut. En muista mitä unelmani olivat silloin, vai muuttuivatko ne vuosien varrella vastaamaan häntä, vai muuttuiko hän, mutta joka tapauksessa nyt ja edelleen ja toivottavasti jatkossakin minulla on unelmieni mies.

Vierailija
5/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

According to statistical data, the probability a woman of the U.S. female population ages 22 to 33 meets your standards is 3.11%

Roughly 831,000 women in the United States meet your ideal woman standards.

Sellaiset sieltä sitten. Luulen, että tuo prosentti 3,11 % on kyllä yläkanttiin. Sopivan naisen löytäminen on paljon vaikeampaa. Ei heitä ole tosiaankaan kolmea sadasta. Etenkin, kun tuo ikähaarukka on yli 10 vuotta itseäni nuoremmat.

Vierailija
6/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Female Delusion Calculator is a term sometimes used in online discussions, typically within dating and relationship contexts. It refers to a concept or tool that supposedly calculates how "realistic" a woman's dating standards are by comparing her expectations with actual statistics on traits like income, height, or other demographics of men in a specific region.

Calculator for women & Man: https://thefemaledelusioncalc.com/

Vierailija
7/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan 8%, mutta melkein (7,66%).

No todellisuudessa mahdollisuus saada "unelmien kumppani" on paljon epätodennäköisempää, kun otan huomioon oman ikäni ja unelmien kumppani olisi joko nuori tai vielä nippa-nappa hedelmällinen (eli vähintään huomattavasti nuorempi). M51

Vierailija
8/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Eihän tossa mainittu yhtään tekijää, joilla on mulle mitään merkitystä parinvalinnassa. No okei, ikä, mut jos haitarini on joku 30 - 50, niin väittää, et 100 % todennäköisyys löytää sopiva 🙄🤣🤣🤣.

Oikeastihan näin ei ole, koska kaipaan kumppanilta mm. sitä, että on autismin kirjolla, mikä sulkee pois yli 90 % ihmisistä. 

Vierailija
9/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä testiä kun toteuman perusteella voin sanoa, että 100 %.

Vierailija
10/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse laskuria, olen jo löytänyt 2

11/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%. On löytynyt jo 😎

Vierailija
12/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäminen ei ollut vaikeaa, mutta parisuhteen muodostaminen hänen kanssaan ei onnistunut.

Vierailija
13/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Eihän tossa mainittu yhtään tekijää, joilla on mulle mitään merkitystä parinvalinnassa. No okei, ikä, mut jos haitarini on joku 30 - 50, niin väittää, et 100 % todennäköisyys löytää sopiva 🙄🤣🤣🤣.

Oikeastihan näin ei ole, koska kaipaan kumppanilta mm. sitä, että on autismin kirjolla, mikä sulkee pois yli 90 % ihmisistä. 

Ja siis olen löytänyt sen kumppanin kyllä.

Oon vaan pettynyt nyt, kun luulin, että toi ois ollut joku oikea testi, mihin ois voinu oikeesti merkitä niitä omia kriteerejä, ja saada tietää, paljonko niitä vastaavia ihmisiä on. Sit siinä olikin vaan joku turhanpäiväinen pituus, ihonväri ja tulot, joilla ei oo mulle mitään väliä 😒. 

Vierailija
14/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.43% ja 3/5 punaista pilleriä.

Vierailija
15/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,9% ideal man

Vierailija
16/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin miten todennäköistä on löytää kaltaiseni nainen ja tulos oli 0,662% 4/5 red pill 🤔

Vierailija
17/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.6% ja 3 kissanruokapakkausta.

Vierailija
18/28 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on jo löytänyt kumppanin, ei anna todennäköisyydeksi 100%.

Lottovoittajan todennäköisyys voittaa päävoitto ei myöskään ollut ennen arvontaa 100%. Jälkikäteen on taas täysin irrelevanttia enää puhua mistään todennäköisyydestä.

Vierailija
19/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The  <a href="https://maledelusioncalcu.com/">Male Delusion Calculator</a>measures the gap between mens perceptions and reality, especially regarding dating standards and self-assessment. It highlights how confidence can sometimes cross into overestimation of status, desirability, or success. By comparing beliefs to actual statistics, it encourages more grounded self-awareness and realistic expectations.

Vierailija
20/28 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikka kuinka paljon kriteerejä miehelle, joita tuo laskuri ei ota huomioon. Etsin esimerkiksi spirituaalista kumppania, mikä vähentää kumppaniehdokkaita todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä