Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi koskaan seurustella itseäni monta vuotta vanhemman kanssa.

Vierailija
23.11.2022 |

Voisitko sinä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Naisen pitää olla minua väh. 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
2/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja naiseni on 27, toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mulla on Tinderissä ikähaarukkana 27-45. Matcheja on tullut kaikenikäisiltä.

N31

Vierailija
4/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut, ja kaduttaa että hukkasin vuosia paljon vanhempien kurppien kanssa.

Nyt raja on kyllä ehkä jossain kolmessa vuodessa.

Jos ei löydy niin olen yksin.

Vierailija
5/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tuollaista ajatellut koskaan. Jotenkin

kävi, että ihastuin 23 vuotta vanhempaan mieheen. Eipä tunteille mitään voinut. Hänkin vielä kiinnostui minusta. Yhdessä jo vuosia oltu.

Vierailija
6/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, miten saatoin olla niin sen hyvinsäilyneen vartalon lumoissa, että olisin ollut valmis suhteeseen itseäni 15v vanhemman kanssa. Vaikka naama oli ruttuinen ja jututkin aika kulahtaneita. Tupakkaakin poltti, hyhy.

Vierailija
7/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle meinasitte kelvata kun olette itse vanhoja kurttuja yli 40 v?

Vierailija
8/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, iällä ei niin väliä. Mutta kasvissyöjän, vai mitä lie vegaaneja ovatkaan, kanssa en voi edes kuvitella seurustelevani.

Vierailija
9/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa 55+ mies sopii parhaiten

Vierailija
10/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa 55+ mies sopii parhaiten

Sori, mutta ei... Olen 41-vuotias ja mies 37. Naisen kannattaa olla muutaman vuoden vanhempi tai muuten tulee pitkä, yksinäinen vanhuus kun mies kuolee keskimäärin kuusi vuotta aikaisemmin.

Mielestäni ylipäänsä plus tai -miinus viisi vuotta omaan ikääni alkaa olla max ikäero. Sinällään minua ei muiden ikäerot kiinnosta, mutta itse en ole jostain syystä ollut koskaan kiinnostunut tuon ikähaarukan ulkopuolelta. Jotenkin luonnollinen ikäero minusta.

Vierailija
11/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin älykäs, että minulle muut asiat kuin syntymävuosi merkitsevät eniten. Se on yksi vähiten kiinnostavia asioita ihmisessä.

Vierailija
12/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärtää, kun seksihalut menee vanhempana. Ei ole komeita omassa ikäluokassa enää.

Vierailija
13/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aikalailla samanikäinen on hyvä, ex oli mua 7v nuorempi. Enemmän ollut varmaan mua nuorempia tapailu-/seurustelukumppaneita. Ei missään nimessä mua yli 5v vanhempi.

Vierailija
14/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän ikäerolla on väliä. Mutta joo jos 20 v ja 40 v seurustelee, niin onhan siinä varmaan paljon kypsymättömyyttä toisella ja toisella taas elämänkokemusta enemmän. Riippuu toki paljon myös henkilöstä. Voihan joku 20 v. joka on ollut jo työelämässä ja asunut itsenäisesti pidempään olla ihan eri tasolla, kun joku vanhempien luona 30 v. asti elänyt, joka ei ole vastuuta omasta elämästään koskaan ottanut.

Vierailija
15/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin jos tykästyn. En ole koskaan yleensäkään kysynyt ikää ensimmäisenä. Tottakai ulkonäönkin pitää miellyttää mutta silläkään ei ole tekemistä just iän kanssa.

Vierailija
16/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos vain se oikea osuu kohdalle niin en usko, että ikäerolla siinä vaiheessa hurjasti merkitystä. Ehkä joku 20 vuoden ikäero maximi

Vierailija
17/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kina kuitenkin ravaa perässä kuin heikkipåinen pentu vaikka ei kysytty tarjoamaan itseään. tyrkyttää vielä alapäätään. joten herää kysynmyksiä; kadullako majailet vai pimeässä porttiKongissa?

pst. ..

18/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä sorruin pariin otteeseen romantisoimaan vanhemmankin kanssa, mutta seurustelemaan ei taivu.

Nyt viisikymppisenä rima taipuu vain alaspäin.

Vierailija
19/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän ikäerolla on väliä. Mutta joo jos 20 v ja 40 v seurustelee, niin onhan siinä varmaan paljon kypsymättömyyttä toisella ja toisella taas elämänkokemusta enemmän. Riippuu toki paljon myös henkilöstä. Voihan joku 20 v. joka on ollut jo työelämässä ja asunut itsenäisesti pidempään olla ihan eri tasolla, kun joku vanhempien luona 30 v. asti elänyt, joka ei ole vastuuta omasta elämästään koskaan ottanut.

Tätä mä olen aina ihmetellyt, että miten yleistä ja miten pahasti te olette kehityksestä jäljessä, kun tämän tästä törmää tuohon hokemaan? Jo 16v voi olla hyvinkin järkevä nuori aikuinen, kun taas +50v mummeli on aivan pikkulapsen tasolla.

Vierailija
20/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miehet ovat pääsääntöisesti olleet itseäni nuorempia.