Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voisi koskaan seurustella itseäni monta vuotta vanhemman kanssa.

Vierailija
23.11.2022 |

Voisitko sinä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, vaikka nykyään oonkin aviossa omanikäiseni kanssa :) Parikymppisenä varsinkin tykkäsin miehistä, jotka oli lähempänä 40 vuotta. Heillä oli jo asiat kunnossa, työt ja omaisuutta, tietynlaista vakautta. Ja jostain syystä vanhemmilla miehillä on järjestäen ollut isompi vehje ja paremmat sänkytaidot.

Vierailija
22/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Miehen pitää olla nuorempi tai korkeintaan saman ikäinen kuin itse olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma ei todennäköisesti ole ikä vaan se, ettei kukaan halua seurustella hänen kanssaan.

Vierailija
24/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suhde oli itseäni 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Halut ja kyvyt kohtasivat.

Vierailija
25/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut itseäni nuoremman ja vanhemman miehen kanssa, kaikki yhtä paskoja kokemuksia. Itseni kanssa seurustellessa menee paaaljon paremmin. Jos joku haluaa trollata kliseillä, niin tästä löytyy muljutettavaa. Mutta se ei muuta kokemustani miksikään :)

Vierailija
26/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mä olen 42v. ja mies on 58v. Yhdessä oltu melkein 10 vuotta.

Vierailija
27/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kamala ajatus!

En ole koskaan ollut itseäni vanhemman miehen kanssa, lähinnä omaa ikää oli hänkin senrään kuukauden nuorempi.

Nykyinen mies 5v nuorempi

n62v

Vierailija
28/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kuvitelmissani kokenut vetoa itseäni vanhempiin miehiin, mutta ne joiden kanssa olen ollut parisuhteessa, ovat lähes kaikki olleet mua nuorempia, yhdestä kuukaudesta 10 vuoteen. Sen ainoan kerran kun oli suhde noin 10 v vanhemman miehen kanssa, se oli ylivoimaisesti huonoin suhde, mitä mulla on ollut, mutta tuskin se iästä johtui.

Vierailija
29/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 14 vuotta vanhemman miehen kanssa kun olin itse 44-vuotias. Seksi ei toiminut ollenkaan, ja mies oli muutenkin aika ukkoutunut jörö. Nyt 3 vuotta vanhempi mies ja kaikki on ihanaa! Persoonakysymyksiä tietenkin myös, ei ikä ihan kaikkea selitä.

N47

Vierailija
30/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki poika-/miesystäväni ovat olleet samaa ikäluokkaa, suurin osa nuorempia (1-4 vuotta) tai korkeintaan 1 vuoden vanhempia. En olisi voinut kuvitellakaan yli 5 vuoden ikäeroa, kumpaankaan suuntaan. Nyksä on 1 vuoden vanhempi. Hänen kanssaan olen ollut niin kauan (vuosikymmeniä), etten oikein pysty ajattelemaan uutta kumppania edes teoreettisesti. Mutta voisin kuvitella, etten ole tämän asian suhteen juurikaan muuttunut. Vaikka olen periaatteessa sitä mieltä, että mitä vanhemmiksi tullaan, sen pienemmäksi kutistuu ikäeron merkitys. Käytännössä kyllä varmaan ajattelisin sitä, kumpi meistä sitten elää pitempään ja kuinka kauan se loppuelämän yksinäisyys kestäisi.

Vierailija
31/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jostain syystä viehäty itseäni reilusti vanhemmista. Mieheni on minua vuoden nuorempi. Olen teinistä asti ollut kiinnostunut vain about saman ikäisistäni.

Vierailija
32/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee naimisiin vanhemman miehen kanssa, niin sitä joutuu ensiksi omaishoitajaksi miehelle ja sen jälkeen elämään monta vuotta yksin miehen kuoleman jälkeen.

En mä vaan halua. 

Vierailija
33/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin töissä itseäni 13 vuotta vanhemman miehen, nykyään ollaan oltu jo vuosia naimisissa. Toki, mies todennäköisesti kuolee minua aiemmin mutta en pelkästään sen takia olisi kieltäytynyt seurustelemasta muuten upean ihmisen kanssa. Paljon olisin hävinnyt!

Vierailija
34/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä kuvitella tuntevani vetoa itseäni vanhempiin miehiin, sillä miehet joka tapauksessa vanhenevat niin paljon nopeammin kuin naiset. Eli max oman oman ikäinen mies tai sitten muutaman vuoden nuorempi. 

Vierailija
35/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena jutuni on itseäni 10 vuotta nuoremmat miehet. Mutta esimerkiksi isäni oli 22 vuotta vanhempi äitiäni.Joten kaikilla omat mietymikset.Eikä ole ne toisilta pois!

Vierailija
36/36 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, vaikka nykyään oonkin aviossa omanikäiseni kanssa :) Parikymppisenä varsinkin tykkäsin miehistä, jotka oli lähempänä 40 vuotta. Heillä oli jo asiat kunnossa, työt ja omaisuutta, tietynlaista vakautta. Ja jostain syystä vanhemmilla miehillä on järjestäen ollut isompi vehje ja paremmat sänkytaidot.

Miehen ikääntyessä vehje kutistuu