Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Mitään itsetehtyä ei halua kukaan
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä pienille että isoille lapsille?
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä lanttulaatikkoa? - Koska se tekisi hänestä liian vatsavaivan.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain juuri työkaverilta itsetehtyjä pikkuleipiä joululahjaksi. Siinä oli montaa eri sorttia, kauniisti laitettu rasiaan. Oli maailman parhaita pikkuleipiä. No voisinhan itsekin ruveta leipomaan, mutta kun en viitsi, niin ihana saada tällainen itsetehty lahja.
Olen menestysrobotti enkä anna minkään estää minua saavuttamasta tavoitteitani.
Miksi joulupukki ei saa syödä joulukinkkua? - Koska hän on jo niin paksu.
Ei hitto luokkakokous ens viikolla
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
En anna epäonnistumisten tai esteiden lannistaa minua.
Voi ei! Pitääkö mun neljän vuoden kuluttua ruveta tykäämään vihreistä kuulista? Olen inhonnut niitä koko ikäni.
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä isovanhemmille että lastenlapsille?
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän lahjoina myös kahvista, servereitä ja kynttilöistä.
Kahvin ja kynttilät ymmärrän lahjana, mutta serveri on aika erikoinen veto. :p
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Pitääkö mun neljän vuoden kuluttua ruveta tykäämään vihreistä kuulista? Olen inhonnut niitä koko ikäni.
Hoksasin että kyllä mielelläni söisin niitä vihreitä kuulia - sitten hoksasin että olenhan minä jo 60 täyttänytkin.
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto, ovat valehdelleet kun ovat toivoneet sukkia. No heitän sitten roskiin.
Kirja kuulostaa hyvältä. Kinnunen eibole ykkössuosikkini mutta pari eeellistånon ollut hyvi tuo "Suomee" -kirja, mikähän Turschanoff sen olinkirjoittannut, kiinnostaa myös.
. Sukkia menee. Samoin marmeladeja joskin itse enempi suklaamiehiä.
Ylipäätään olen iloinen joukutervehdyksiatä. Rahaa en tarvitse ja tuskin kukaan tuttu lähtee meille satasia tarjoamaan. Sellaisia on jo.
M37
En ole valmis luopumaan vaan aion taistella saavuttaakseni menestyksen.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.