Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua

Vierailija
23.11.2022 |

Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani

Kommentit (676)

Vierailija
301/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USB

Vierailija
302/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että moni haluaa tänä jouluna laadukkaat villasukat ja lämmintä vaatetta.

T: sähköyhtiön hallituksen jäsen, kjäh kjäh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät kuulat ja tekstiilit

Vierailija
304/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy paljon yli 70:ä jotka ovat viriilejä, eivät suostu mummoilemaan. Ei ole ikäkysymys. Jotkut rokkaa läpi elämän. 💪

Vierailija
305/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy paljon yli 70:ä jotka ovat viriilejä, eivät suostu mummoilemaan. Ei ole ikäkysymys. Jotkut rokkaa läpi elämän. 💪

Vierailija
306/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villsukat

Vierailija
307/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelisukat

Vierailija
308/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..romaani kertoo kymmenestä kuukaudesta eläköitymistä odottavan kansankynttilä Elna Suorajärven elämässä.

Sanoisin ettå kukaan alle 70 v ei halua Kinnusen kirjaa.

Oli hyvä kirja.

t. 47 v

No jos kuusikymppisen maalaistädin sielunmaisema kiinnostaa.

Miksi kuusikymppisen maalaistädin sielunmaisema olisi jotenkin lähtökohtaisesti mielenkiinnottomampi kuin kouvolalaisen taparikollisen, kolmkymppisen mainostoimittajan, stressaantuneen rekkakuskin, sekoilevan teinin tai vaimoaan pettävän kirkkoherran?

3hkä siksi, että kuvitteket tietäväsi millaisia tuollaiset tädit ovat, vaikket tiedäkään.

Vierailija
309/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen vilukissa, että villasukat on aina ahkerassa käytössä. Perheessä on monia asujia, joten lämmitystä ei voi laittaa niin korkeaksi, että minulla olisi aina lämmin. Ja onhan villasukat muutenkin aivan ihanat, värikkäät ja pehmeät. Muutkin käsityöt kelpaa aina. Niissä kun on sen tekijät henki mukana. Rahalla ei sitä kaupasta saa. Vihreät kuulat ja muut konvehdit uppoaa kyllä lasten suihin vaikka niitä en itse söisi.

En kyllä oikein keksi lahjaa mikä olisi epätoivottu. Ehkä raha on kaikista tylsin, koska sitä minulla on itsellä yllinkyllin.

Vierailija
310/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa kodissa villasukat tulee tänä talvena tarpeeseen. Lähikaupassa myydään itsetehtyjä villasukkia ja menekki on kova. Pian alkaa megapakkaset ja sähkö hinta on korkea. Kun jalat on lämpimät, niin se vaikuttaa koko kroppaan ja tietysti vastaavasti jos jaloista palelee, niin viileys kampeaa kaikkialle vartaloon luita ja ytimiä myöten. Hrrrr. Suosittelen siis villasukkia kaikille pikkuisenkaan viileämmän kodin haltijalle lahjaksi.

Vierailija
311/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaa lahjat. Onhan se kiva, että muistetaan ja lahjan voi laittaa kiertoon jos ei miellytä.

Kiertoon = roskikseen. Sinne menee ne itse neulotut pipot ja sukat.

Mikäs peräkylän juntti sinä olet? (anteeksi) Etkö ole kuullut kierrätyksestä? Heitteletkö useinkin uutta tavaraa roskiin, jos se ei sinua miellytä? 

Nykyään on sellaisia kierrätyskeskuksia varmaan joka asutuskeskuksessa mihin voi viedä käyttökelpoiset itselleen tarpeettomat tavarat ja joku tarvitseva voi niitä sieltä sitten hakea. 

Jätteen määrä, mitä nykyihminen tuottaa on ihan järkyttävä ja sitten vielä jotkut toopet heittää roskiin uutta tavaraa, jonka voi kierrättää.

Ps Onko sulla aivot jäätyneet, kun olet ne pipot heittänyt roskiin? Kannattaa seuraava pipo minkä saat pistää päähän, eikä roskikseen.

Mitä tuohon ap:n kysymykseen tulee, niin vihreät kuulat on maisuneet aina, ihan lapsesta asti ja ne suklaakonvehdit kanssa. Olen kova lukemaan, mutta tuosta Kinnusen kirjasta en osaa mennä sanomaan haluanko sen vai en, kun en ole Kinnusen kirjoja lukenut. Yleensä kirja on mieluinen lahja.

Vierailija
312/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä kuulia ei halua kukaan

Puhu vaan omasta puolestasi.

Voisit maatessasi laskea, kuonka moni niitä tässäkin ketjussa ottaisi.

Aika moni on sanonut tässä ketjussa ettei ottaisi niin on varmempi jättää antamatta

Ja vähintään yhtä moni on sanonut, että ottaisi :D

Meillä on aina jouluna vihreitä kuulia ja ne kuuluu jouluun. Olisin kyllä ihan iloinen, jos saan niitä lahjaksi. Ostn niitä myös aina  ympäri vuoden irtokarkkeina, jos vaan sattuu kaupassa olemaan.

Ei ne vihreät kuulat olisi pysyneet iänlaiken kaupoissa, jos ei niitä kukaan ostaisi.

Itse inhoan maksalaatikkoa yli kaiken ja voisin sanoa, että älkää ostako maksalaatikkoa lahjaksi, koska sitäkin moni inhoaa, mutta ilmeisesti moni sitä myös himoitsee, koska se kaupan hyllyllä pysyy ja pysyy.

Ei se, että itse inhoaa jotakin, tarkoita, että kaikki muutkin inhoaa, eivätkä missään nimessä halua sitä lahjaksi.

Vierailija
313/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummaa suklaata

Oletko vauva suu vai miksi tumma suklaa ei maistu?

Vierailija
314/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroita. Koriste-esineitä. Muiden maun mukaan valittuja vaatteita ja sisustustuotteita. Kylpylälahkakortti, lahjakortti hierojalle.

Vierailija
315/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan suklaata ja villasukat, oon 41v. Toki haluan muutakin. Miehelleni vihreät kuulat tekevät joulusta joulun ja hän on 39v. Puhu siis ap vaan omasta puolestasi.

Juuri niin. Kaikki ap mainitsemat asiat on toivottuja joululahjoja ja tekevät joulusta joulun. Jos tavaraa haluaa antaa, pitää se olla lahjakortin muodossa tai juuri täsmälleen se, minkä toivon ja tarvitsen. Jos tarvitsen uudet lakanat, haluan itse valita millaiset, väriä myöten.

Vierailija
316/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ja toppatakki tulee tarpeeseen kun on kova talvi tulossa...

Ok. Mutta kysythän minulta ensin tarkan takkitoiveen kokoa myöten? Tai olisko lahjakortti vaateliikkeeseen parempi?

Villasukat voi olla minkä näköiset vain.

Vierailija
317/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias tyttöni on toivonut joka joulu mun tekemiä villasukkia, pipoja ja lapasia lahjaksi.

Vierailija
318/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nenä. Miten nyt suu pannaan kun minua pyydettiin tekemään villasukat? Lahjansaaja esitti toiveet väreistä ja kuviosta. Pitäiskö valmiit sukat nakata nyt itse roskiin ja ostaa jotain vaan kaupasta. Ee oo tää nyt helppoo...

Vierailija
319/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa

Vierailija
320/676 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollaattori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi