Vastuu vain vain sillä joka provosoituu, ei sillä joka provosoi?
Nuoremmat miehet ovat Annin, 42, juttu: Olisiko minun parempi istua kotona jätesäkki päällä neulomassa?
Kommentit (9)
Saa kai sitä omallaan mitata vaikka tervaa.
Naisia esineellistetään enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekee naiset ihan itse. Siitä ei saa olla mitään mieltä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmarra mitä yrität sanoa.
Tiedän, tämä oli vain vastaus yhteen jo poistettuun ketjuun. Joku koppaa tai sitten ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekee naiset ihan itse. Siitä ei saa olla mitään mieltä?
Myös mielipiderajoitteita ajetaan enemmän kuin koskaan ennen.
Aloittaja varmaan tarkoitti, että hänellä on oikeus pukeutua vaikka kuinka seksikkäästi, eikä silti tarvitse ottaa katseita tai puheita vastaan.
Eikö ole sellaisia lakeja, että jos vaikka rahaa jätetään tienvarteen niin sen ottaminen ei ole sama kuin rahan varastaminen ja käynnissä olevan autonkaan ottaminen ei ole autovarkaus jne
Eli kyllä liiallisella provosoinnilla on seurauksia kumoavia vaikutuksia, ihmiset eivät voi vastustaa, jos heitä tarpeeksi yllytetään.
Kaksi naista saa suudella TTK parketilla ravistellakseen instituutiota, mutta sitä ei saa sanoa, että se on lähinnä säälittävää huomiohuoraamista.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista saa suudella TTK parketilla ravistellakseen instituutiota, mutta sitä ei saa sanoa, että se on lähinnä säälittävää huomiohuoraamista.
Tämä on sitä rohkeutta. Kyllä! Kaksi naista suutelee. Hävetkää! Vahvistatte ”rohkeudellanne” vain sitä, että naisen kuuluu tykätä vain miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä rohkeutta. Kyllä! Kaksi naista suutelee. Hävetkää! Vahvistatte ”rohkeudellanne” vain sitä, että naisen kuuluu tykätä vain miehistä.
Tätä se Annikin sanoo. Naiset paikka on neuloa jätesäkki päässä ja nyt siitä pitää ravistella pois. Tissit esille ja nuorempaa miestä alle. Kiltit tytöt ei muuta maailmaa ja seuraavalle sukupolvelle pitää jättää parempi perintö, kuin jätesäkki päässä neulominen.
T. 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa.
En ymmarra mitä yrität sanoa.