Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saisin miehen uskomaan, että omen tosissani

Vierailija
23.11.2022 |

Eri osoitteet, nähdään usein. Molemmat yh, mun tytär 17, hänen 15. Olen sanonut, että yhteenmuuttoa voin harkita sitten kun lapsi on 18v.

Mies jotenkin nyt alkanut miettimään, että olenko tosissaan hönen kanssaan. Aiemmin hän siis asunut nopeasti yhdessä jne. Me on oltu 4v yhdessä.

Varmaan jotain hänen huonoa omaatuntoa, kun pitää mun mainita kuinka tärkeä hön on.

Hän on joskus vannonut ettei mene koskaan naimisiin, mutta mun kans haluaa mennä. Ja itsellä on samoja ajatuksia.

Meidän suhde on syvällinen voimakkaasti sellainen kumppanuus suhde. Ikääkin jo +50, että ei tässä iässä haikaile enää sellaiseen kauheaan euforiaan.

Miyen voisin vakuuttaa, että kyllä haluan olla hönen kanssaan ja tulevaisuudessa muuttaa yhteenkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omen on hyvä elokuva.

Vierailija
2/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei hänelle puhe riitä, niin en tiedä mikä sitten riittäisi. Minusta toimit juuri oikein lapsia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on ilmaissut tämän ettei uskoisi sinun olevan tosissaan?

Onko kertonut selkeästi mitä itse tahtoo ja sitten kysynyt mitä sinä tahdot / tahdotko samaa?

Tulee aloitusviestin perusteella mieleen että hänellä on joku muutosvaihe menossa omassa elämässään ja pohtii vaihtoehtojaan tai ehkä vaan kaipaa kuulla sinulta miten tärkeä on sinulle.

Lisätiedot voisivat valottaa tilannetta

Vierailija
4/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do what you want but think about the omen 🎶

Vierailija
5/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujautat kultaisen sormuksen suullasi hänen pippeliin nii kyllä se siitä lähtee.

Vierailija
6/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun nimestäsi. Nomen ist ...

Vierailija
7/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuossa ole kuin vuosi, että lapsesi on 18? Vai pitääkö vielä 3v odottaa?

Vierailija
8/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän on ilmaissut tämän ettei uskoisi sinun olevan tosissaan?

Onko kertonut selkeästi mitä itse tahtoo ja sitten kysynyt mitä sinä tahdot / tahdotko samaa?

Tulee aloitusviestin perusteella mieleen että hänellä on joku muutosvaihe menossa omassa elämässään ja pohtii vaihtoehtojaan tai ehkä vaan kaipaa kuulla sinulta miten tärkeä on sinulle.

Lisätiedot voisivat valottaa tilannetta

Humalapäissään aina kysäsee, että tykkäänkö hänestä :). Ja itse en tykkää puhua niistä asioista, jos on promilleja. On me tässä viimisen vuoden aikana pohdittu kihloihinmenoa. Ei saada aikaseksi. Itse odotan, että miehen tehtävö. Mutta vousin kyllä yllättää ja käydä ostamassa itse ne. Ap