Miksi haluan aina miestä joka ei halua minua
Haluan vain enemmän kun tulen torjutuksi. Sitten se toinen mies joka halusi naimisiin ja kaikkea oli ehdoton ei.
Kommentit (511)
Itselläni miehenä taas on niin, että jos nainen ei heti vastaa tunteisiini ja halua yhtä paljon, menetän kiinnostukseni. Jos intohimoa ei ole alusta asti, ei sitä tule myöhemminkään. On ollut monia naisia, joiden kanssa on ollut hyviä keskusteluja. Sitten kun ollaan tavattu, olen halunnut häntä, mutta nainenpa ei olekaan vastannut tunteeseen fyysisellä tasolla. Sen jälkeen tulee hyväksikäytetty olo: kaikki se keskustelu ihan turhan takia. Nainen muuttuu suorastaan vastenmieliseksi mielessäni ja suututtaa, että taas annoin vedättää itseäni naisen toimesta, joka ei halunnutkaan minua kokonaisvaltaisesti. Kelpasin kyllä lätinäseuraksi, mutta seksiä ei herunut. En ala seurustella sellaisen kanssa, joka ei halua minua alusta asti yhtä paljon kuin minä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ihan luonnollista että on helpompi uskoa että mies, joka on minun kanssani samalla viivalla ulkonäkönsä puolesta, haluaa minua jonkin muun asian takia kuin ulkonäön, kun en ole hänelle mitään sellaista, johon hänellä ei ikipäivänä olisi mahdollisuuksia?
Tuo kuulostaa fiksulta, mutta todellisuus ei ole noin yksinkertainen. On näet niin, että maailmassa on paljon pareja, joissa toinen osapuoli on ulkopuolelta katsottuna paljon vaatimattomamman näköinen tai alempitasoinen (menestys, vauraus ym.) kuin toinen. Ei se ole niin, että voitaisiin yksiselitteisesti sanoa, että ulkonäön suhteen on jotkut "tasot" ja että vain samalla tai itseä ylemmällä tasolla olevilta saisi "vilpitöntä" kiinnostusta. Asiahan on aivan päinvastoin: ne, jotka ovat ulkonäön suhteen komeita, todennäköisesti eivät jaksa kiinnostua yhdestä naisesta kovin syvällisesti, koska naisen saaminen on heille helppoa. Sen sijaan vähemmän hyvännäköinen mies pyrkii tuntemaan naisen kokonaisvaltaisesti, koska pitää tilannetta niin ainutlaatuisena.
Miehistä käytännössä kaikki haluavat seksiä. Jos mies tekee aloitteen, hän pitää aina naista seksuaalisesti puoleensavetävänä. Ei aloitetta tehdä sen vuoksi, että pyrkimyksenä olisi jotkut syvälliset keskustelut tai kädestä pitely. Ei, aloite tehdään, koska toinen on eroottisesti puoleensavetävä. Usein taustalla on eroottinen kiinnostus vaikka aloite jäisikin tekemättä. Silloin voi olla kyse siitä, että naisen ajatellaan olevan varattu ja tavoittamattomissa, omaa tasoa ylempänä tai sitten on kyse ujoudesta ja epävarmuudesta. Eli voi se komea tai samantasoinen mieskin haluta sinusta pelkkää hetken seksiseuraa, vaikka hänellä olisikin mahdollisuus saada jotain muuta/muita. Et sinä voi hänen ulkonäköään arvioimalla sitä tietää.
Yleisesti ottaen olisi parasta pariutua sellaisen kanssa, joka tuntee vetoa itseä kohtaan ja tykkää enemmän. Sellainen tyyppi, joka on joka päivä onnellinen siitä, että saa olla sinun kanssasi, pyrkii taatusti tekemään kaiken mitä voi sinun vuoksesi. Sen sijaan se komea tyyppi ei välttämättä tee mitään ylimääräistä, koska tietää voivansa saada jonkun muun.
Mutta tuossahan toinen on joka tapauksessa sitten siinä asemassa, jossa hänestä tykätään vähemmän. Hän on tavallaan altavastaajana suhteessa ja toinen voi pyöritellä miten vaan oman pillinsä mukaan, eikä tee mitään ylimääräistä, koska tietää voivansa saada jonkun muun. Esimerkiksi juuri nämä miehet, joita minä olen torjunut, koska ovat olleet minua huomattavasti huonomman näköisiä - tiedän, että olisin voinut olla heidän kanssaan vaikka miten perseestä, he kuitenkin olisivat pitäneet kiinni kynsin hampain. Sen lisäksi en ollut myöskään seksuaalisesti kiinnostunut heistä, mutta he mitä ilmeisimmin olivat minusta. En helvetissä halua tuollaista suhdetta. Suhteen molempien osapuolien pitäisi yhtä lailla kokea, että se toinen on hänelle ns. lottovoitto, silloin juttu voi toimia.
Ei kai nyt mitenkään voi olla olemassa sellaista suhdetta, jossa kummatkin tykkäisi toisistaan tasan 50-50%.
Minä uskon että kaikki suhteet, jotka perustuvat molemminpuoliseen ihastumiseen ja rakastumiseen, ovat tällaisia. Ei siinä kumpikaan enää mieti, mitä muuta voisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni miehenä taas on niin, että jos nainen ei heti vastaa tunteisiini ja halua yhtä paljon, menetän kiinnostukseni. Jos intohimoa ei ole alusta asti, ei sitä tule myöhemminkään. On ollut monia naisia, joiden kanssa on ollut hyviä keskusteluja. Sitten kun ollaan tavattu, olen halunnut häntä, mutta nainenpa ei olekaan vastannut tunteeseen fyysisellä tasolla. Sen jälkeen tulee hyväksikäytetty olo: kaikki se keskustelu ihan turhan takia. Nainen muuttuu suorastaan vastenmieliseksi mielessäni ja suututtaa, että taas annoin vedättää itseäni naisen toimesta, joka ei halunnutkaan minua kokonaisvaltaisesti. Kelpasin kyllä lätinäseuraksi, mutta seksiä ei herunut. En ala seurustella sellaisen kanssa, joka ei halua minua alusta asti yhtä paljon kuin minä häntä.
Nainen on tarkkaillut ja mittaillut sinua yrittäen selvittää, oletko kuitenkin pelkkä player.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluan miestä täysillä heti alusta, jos olen halutakseni, mutta ei se seksiin johda kuin tutustumisen ja sitoutumisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen. Tämän takia parisuhdemarkkinat ovat höyryävää paskaa.
T A A S
T Ä T Ä
P A S K A A!!!!!!
JOS ET KYKENE MUUHUN NIIN MENE POIS!
Vierailija kirjoitti:
Jännähakkaajat kiinnostavat naisia aina.
Puuttuuko pillu elämästäsi? Nyt tiedät, mitä tehdä.
Ymmärrän tuon miehen avautumisen, että hän toivoo naisen osoittavan kiinnostuksensa fyysisesti. Nainenhan saattaa kokea miestä kohtaan yhtä voimakasta vetoa kuin mies häneen, mutta ei näytä sitä. Nainen ei vaan halua taas kerran heittäytyä seksiin uuden miehen kanssa pelkän tunteen perusteella ja kokeillakseen toimisiko tämä suhde pitemmän päälle, koska hän kokee tällaisen toiminnan kuluttavana.
Mielestäni tuosta asiasta kannattaisi puhua ääneen. Mitä haittaa siitä olisi, jos molemmat myöntäisivät haluavansa toisiaan myös fyysisesti, mutta yleensä nainen haluaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No haluaahan valtaosa miehistäkin isotissisiä salikissoja eikä niitä naisia joita voisi oikeasti saada.
" miksi tavallinen nainen ei kelpaa. Mulla on työpaikka, käytän deodoranttia ja en hakkaa miehiä. Miksi vain jännänaiset kelpaa."
Nainen voi haluta tapaamaansa miestä, mutta ei halua osoittaa kiinnostustaan menemällä heti sänkyyn. Kannattaa ajatella asiaa naisen kannalta. Hän ei todennäköisesti halua mennä sänkyyn kymmenien tai satojen miesten kanssa aina siinä toivossa, että tämä suhde kestäisi. Nainen ei hyvin luultavasti halua kuluttuaa itseänsä henkisesti ja fyysisesti puhki tuolla tavalla, jos hän etsii vakavaa, sitoutunutta ja pitkäaikaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
On sitten paljon naisia mennyt ohitsesi, ja tulee menemään. Tyypillinen mies, pukille pitäisi heti päästä. Mulla ja monilla naisilla menee maku tuommoisiin miehiin ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitten paljon naisia mennyt ohitsesi, ja tulee menemään. Tyypillinen mies, pukille pitäisi heti päästä. Mulla ja monilla naisilla menee maku tuommoisiin miehiin ja heti.
Jep. Tulee mielikuva, että mies on kaikkien tapaamiensa naisten kanssa hyppäämässä heti sänkyyn. Ja todennäköisesti onkin.
Mielestäni tuo mies kertoi toiveistaan vilpittömästi. Hän kaipaa naiselta fyysistä hyväksynnän ja tunteiden osoittamista. Hän ei kuitenkaan ymmärrä asiaa kokonaisuudessaan naisen kannalta, eli sitä,bettei nainen halua toistaa sänkyyn menoa satojen eri miesten kanssa aina suhteen jatkumisen toivossa. Voisiko asiaa korjata niin, että asiasta ja halusta puhuttaisiin ääneen? Hyvä suhde perustuu kuitenkin aina hyvään ja rehellisen kommunikointiin molempien toiveista ja tarpeista ja sitä voi aina opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tulee mielikuva, että mies on kaikkien tapaamiensa naisten kanssa hyppäämässä heti sänkyyn. Ja todennäköisesti onkin.
Näitä pvonkaajia tunkee meidän naisten elämään ikkunoista ja ovista, vaikka ei haluaisikaan, arkena ja joka paikassa. Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että odotat loton päävoittoa etkä tyydy vähempään. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta yksinoloon täytyy tottua.
Itse ajattelen niin että ihmisiin tutustuessa oppii aina uutta ihmisistä ja itsestäänkin. Se on arvokasta varallisuutta sekin, jokainen ihminen on uusi tarina.
Aloittajasta tulee mieleen että hän käyttäytyy kuin ei kokisi itseään riittävän arvokkaaksi ansaitakseen tasapainoisen suhteen.
Toiset kuvittelevat olevansa oikeutettuja vaikka mihin ja toiset eivät usko olevansa minkään arvoisia. Toivottavasti ne ääripäät eivät kohtaa.
Keskusteluapu on hyvä tapa lähestyä ongelmaa jos siitä toivoo pääsevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä pvonkaajia tunkee meidän naisten elämään ikkunoista ja ovista, vaikka ei haluaisikaan, arkena ja joka paikassa. Ei jaksa.
Kauniiden naisten kohdalla ehkä noin, ei mun elämä ole tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo mies kertoi toiveistaan vilpittömästi. Hän kaipaa naiselta fyysistä hyväksynnän ja tunteiden osoittamista. Hän ei kuitenkaan ymmärrä asiaa kokonaisuudessaan naisen kannalta, eli sitä,bettei nainen halua toistaa sänkyyn menoa satojen eri miesten kanssa aina suhteen jatkumisen toivossa. Voisiko asiaa korjata niin, että asiasta ja halusta puhuttaisiin ääneen? Hyvä suhde perustuu kuitenkin aina hyvään ja rehellisen kommunikointiin molempien toiveista ja tarpeista ja sitä voi aina opetella.
Uskon puhuvani useimpien naisten puolesta: kiva ois ensin ihan tutustua ihmiseen ennen tätä seksinvonkaamista. En mene treffeille miehen kanssa, jota en koe fyysisesti puoleensavetävänä. Yhden illan panot on erikseen, niitten kanssa ei tartte jutella. Jos tuo keskustelu ja tutustuminen ei miehelle käy, niin sitten ei käy. Etsii sitten muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden naisten kohdalla ehkä noin, ei mun elämä ole tuollaista.
Olen vanha ja läski. Ja kyllä ,näitä vonkaajia edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No haluaahan valtaosa miehistäkin isotissisiä salikissoja eikä niitä naisia joita voisi oikeasti saada.
Valtaosa miehistä tykkää katsella isotissisiä salikissoja. Sama valtaosa miehistä kuitenkin haluaisi itselleen ihan tuikitavallisen naisen, joka olisi pyyteettömästi ja mutkattomasti miehestä aidosti kiinnostunut eikä vaatisi mitään ihmeellisyyksiä tai psykologista sodankäyntiä tai teatteria naisen voittaakseen ja säilyttääkseen kestävän parisuhteen.
No ihan samoin valtaosa naisista haluaa ihan tavallisen miehen joka on naisesta aidosti kiinnostunut. Ja jos yhtään katselet ympärillesi niin sellaisia tavisparejahan valtaosa pariskunnista onkin. Yksin jäävät sekä miehistä että naisista ne jotka syystä tai toisesta haikailevat sitä jota eivät voi saada.
Jaapa jaa. Ei ne naiset tunnu oikein itsekään tietävän, mitä haluavat. Toki yleisesti toitottavat, että sellainen kunnon mies on tavoite, mutta oikeesti sitten kuitenkin ne lapsellisia härskijuttuja heittävät jännät pojat kiinnostaa kovastikin enemmän. Tämä tuli todettua eräänkin naisen kohdalla, jota kaverini alkoi kiusoittelemaan. Siinä olisi kovastikin nainen ollut menossa fyysisiin kontakteihin, vaikka minulle väitti ettei kaveri kiinnostanut. Kaverin näyttämät viestit esitti kuitenkin vähän toista.
Puhut jostain teinityttöjen ja ihan nuorten naisten maailmasta. Se kuvaa vain ihan sen henkisen kasvun alussa olevia nuoria eikä ole sen kummempaa kuin teinipoikien kuolaus kun jossain vain vilahtaa tissi. Kyllä sekä miehet että naiset pääsevät tuon vaiheen yli yleensä aika pian ja sitten jo kiinnostaa muutkin asiat. Toki on aina yksilöitä jotka eivät koskaan aikuista mutta he ovat kyllä pieni vähemmistö.
Näkemystäsi hämää myös se että ne fiksut ja kypsät ihmiset pariutuvat yleensä ensimmäisenä joten mitä vanhempiin ikäluokkiin mennään niin sitä vähemmän ne vapaana olevat sinkut enää kuvaavat sitä mitä miehet tai naiset keskimäärin ovat.
Näin sivusta kommentoisin, että kyllä tuossa perää on, että naiset sanovat haluavansa kilttejä kunnon miehiä, mutta sitten ne härskejä laukovat pahat pojat kuitenkin kiinnostavat. Tiedän yhden tapauksen kotikulmilta, jossa kaikki paheksuivat erästä "sekatyömiestä", joka lähinnä kaljoittelee. Hän on kuitenkin hoikka ja jäntevä ja jotenkin tosi supliikki ja itsevarma jutuissaan. Ulkoisesti mies elää melko rappiolla, mutta siitä huolimatta varatut naiset ovat sortuneet häneen. Jokainen mies ihmettelee tätä, koska oikeasti kyseessä on tyyppi, joka ei saa omia asioitaan hoidettua ja jolta puuttuu hampaitakin. Kuka tahansa äijä paikkakunnalla on häneen verrattuna ulkoisesti siistin ja huolitellun näköinen. Silti naimisissa olevat rouvatkin ovat kutsuneet häntä kesällä saunomaan kanssaan ym., koska jokin siinä karkeudessa ja härskeissä jutuissa kiihottaa. Luonnollisesti yksikään nainen ei tätä avoimesti myönnä.
Se mitä nainen sanoo ja mitä nainen tekee, ovat kaksi eri asiaa.
Ensiksikin, tuo ei uppoa jokaiseen. Ja kerron sulle sen salaisuuden. Hän ei ole naiselle härski, vaikka teidän jutuissa olisikin. Naiselle hän kertoo, miten nainen on parasta mitä elämä voi suoda, miten hän vihdoin löysi sen mitä on etsinyt, miten naisen vartalo eri kohtineen on jumalainen jne jne. Hänellä on pokkaa valehdella silmää räpäyttämättä ja supliikkina sana hallussa.
Kyllä on naiselle härski. Olen nähnyt hänet "toiminnassa", siinä pyöri rouvalla sukat jaloissa, kun kaljalta haiseva hampuusi sanoi, että tekisi hänellekin hyvää saada vähän kunnolla parrua kakkoseen, niin loppuisi se sievistely. Eihän se toisaalta ihme ole, kun kaikki joutuvat elämään sellaista sovinnaista pikkusievää elämää ja kätkemään eläimellisen puolensa. Sitten kun joku tulee ja sanoo, että sinäkin tarvitsisit kunnolla vaan parrua mekkoon, niin kiihottaahan se, jos oma parisuhde on arkistunut. Kyseinen tyyppi ei nyt tosiaankaan ole mikään runollinen naisten palvoja, vaan tosiaankin aina puheissaan härski, kaksimielinen, sovinistinen ja rasistinenkin.
Tässä on perää eli epäsovinnaisuus vetoaa silloin, jos oma epäsovinnaisuus, rajuus, härskiys tms. pidetään hyvin piilossa. Samoin joihinkin miehiin vetoaa erityisesti naisen alistuvuus ja pehmeys, koska se on itseltä kiellettyä. Projektion ja introjektion leikkiä siis jälleen kerran kyseessä, vaikka tuollaisia suhteita (jos etenevät pitemmälle) kuvaakin niin tiukka roolitus, että niissä yleensä sitten on isompia ongelmia ja patologisuutta enemmän. Toki usein jäävät vain seikkailuksi, missä se kätketty tai kielletty puoli pääsee eloon toisen henkilön kautta.
Sama dynamiikka on julkkisten ihailussa. Renttu taiteilija tai klovni sanoo ja tekee sen mitä yhteisössä ei voi sanoa, jolloin häneen työnnetään omat projketiot ja käsitellään hänen kauttaan olipa sitten kyseessä pyllyään esittelevä nainen tai jokin naisiin menevä iskelmäjantteri. Nämä ihmiset ovat todennäköisesti jo lapsesta asti olleet roolissaan, joka on toiminut suojapanssarina heidän haavoittuvaisuuksiensa suhteen eli voidaan sanoa, että yleisö ja fanit jatkavat samalla näyttämöllä.
Mielenkiintoinen käsite on sisäinen näyttämö, joka meillä kaikilla on, ja mihin oikeastaan kaikki tärkeä, iso taide perustuu. Siellä on rooleja joka lähtöön, mutta ne vain annetaan muille ihmisille, joiden kautta esitys tapahtuu. Joyce McDougall on tästä hienosti kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Valtaosa miehistä antaa tykkäyksen yli puolelle naisista.
Naiset kilpailevat halutuimmasta miesvähemmistöstä ja 80% miehistä kilpailee vähiten halutuista naisista, jotka eivät kelpaa miesmallien seuraan.
YouTubessa on videoita siitä, miten monta kymmentä tuhatta tykkäystä pitää antaa, että pääsee treffeille (miehenä).
Entäs, että molemmat tykkäisi toisistaan satasella.