Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin se laihdutus motivaatio katoaa hyvän alun jälkeen? Jo vuosia 100kg, vaikka vuosia

Vierailija
23.11.2022 |

Yrittänyt laihduttaa..
Ei jaksa tätä epäonnistumista..

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on se suurin piru täällä valas.fi - palstalla. Syö vähemmän ja liiku enemmän niin laihdut varmasti. Ei se iha oikeesti oo sen vaikeempaa. Tiiän entisiä 130 kilosia, jokka alottaneet liikunnan ja syövät vähemmän ja terveellisemmin ja painavat nykyään n. 80kg. Sanoivat vielä itsekin että kun liikunnan alotti tuossa kunnossa, niin helppoa oli. Tuloksia alko tuleen niin nopeasti, että se vain motivoi heitä jatkamaan.

Vierailija
42/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin ap puhui "askelista ja hyötyliikunnasta" Hei oikeesti :D Kunnon treeni muutaman kerran viikossa nii sillä ne läskit lähtee jos syöt vähemmän. Mut jos ei itsekuri riitä niin älä tuu tänne vinkuun mitään poppakonsteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun jo paljon, nytkin jalat eilisestä niin kipeät, hyvä jos käveleen pystyy.

Mun identiteettiin ei kuulu sali, se on hoikille ja kauniille ihmisille.

Ap

Vierailija
44/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin ap puhui "askelista ja hyötyliikunnasta" Hei oikeesti :D Kunnon treeni muutaman kerran viikossa nii sillä ne läskit lähtee jos syöt vähemmän. Mut jos ei itsekuri riitä niin älä tuu tänne vinkuun mitään poppakonsteja.

Tuon tyyppinen persoonallisuus kirjaimellisesti näkyy. Oletko valmis fyysisiin oikeisiin ponnisteluihin epämukavuusalueen ulkopuolella?

Vierailija
45/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukaan oo salista puhunukkaa. Jos liikut ja hikoilet paljon, mutta et laihdu niin teet ton ravinnon kanssa jotain todella väärin.

Vierailija
46/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Etkö ole vieläkään saanut bännejä? Mitä saat irti tästä spämmäämisestä?

Vierailija
47/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko vaan ilmoittakaa ketju, ap on vuosia täällä riehunut palstatrolli.

Vierailija
48/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sä näytät siltä mitä sä olet. Sä et näytä salikissalta jos et ole salikissa. Haloo?

Vierailija
49/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tyyppinen persoonallisuus kirjaimellisesti näkyy. Oletko valmis fyysisiin oikeisiin ponnisteluihin epämukavuusalueen ulkopuolella?

En tykkää epämukavuudesta. Elämä on pääsääntöisesti epämukavaa, niin miksi tieten tahtoen tehdä siitä vielä inhottavampaa?

Enkä ole trolli, vaan epätoivoinen äiti ihminen. Ap

Vierailija
50/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pudotin painoa 4 vuotta sitten noin 20kg. Siihen tyssäsi. Vielä olisi saman verran lisää pudotettavaa, mutta ei vaan onnistu. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen siitäkin, että olen pystynyt pitämään tuon pudotetun painon poissa. Mun mielestä sekin on ihan hyvä saavutus. Ehkä jossain vaiheessa vielä onnistun pudottamaan loputkin ylimääräiset, mutta jos en, niin tähän on sitten tyytyminen.

Vierailija
51/58 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, kuin sinulla, ap ja kaikkea yritetty. Aloitin sen uuden kaihdutuslääkkeen, pistettävän, joka lisää suolidton kylläisyyshormonia. Nyt ei tarvitse enää yrittää ja miettiä motivaatiota. Ruoka ei yksinkertaisesti maistu, eikä herkut -nyt pitää pitää huoli siitä että syön riittävästi. Tottakai tämäkin vaatii elämäntapojen muutoksen, mutta nyt se on helppoa. Ruoka on enää vain ruokaa, ja nyt syön melko askeettista, terveellistä ruokaa , ja kilot tippuu.

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka pystyy syömään vain puolet jostain herkusta- itse olen aina syönyt kaiken ja kaikki, mitä on ollut. Nyt ei edes ter mieli, ja kun kävin väkisin hampurilaisella, jaksoin syödä vain 3/4.

Suosittelen kokeilemaan, käy joko työterveyslääkärin tai terveyskeskuslääkärin juttusilla, siitä se lähtee!

Vierailija
52/58 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne, kuin sinulla, ap ja kaikkea yritetty. Aloitin sen uuden kaihdutuslääkkeen, pistettävän, joka lisää suolidton kylläisyyshormonia. Nyt ei tarvitse enää yrittää ja miettiä motivaatiota. Ruoka ei yksinkertaisesti maistu, eikä herkut -nyt pitää pitää huoli siitä että syön riittävästi. Tottakai tämäkin vaatii elämäntapojen muutoksen, mutta nyt se on helppoa. Ruoka on enää vain ruokaa, ja nyt syön melko askeettista, terveellistä ruokaa , ja kilot tippuu.

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka pystyy syömään vain puolet jostain herkusta- itse olen aina syönyt kaiken ja kaikki, mitä on ollut. Nyt ei edes ter mieli, ja kun kävin väkisin hampurilaisella, jaksoin syödä vain 3/4.

Suosittelen kokeilemaan, käy joko työterveyslääkärin tai terveyskeskuslääkärin juttusilla, siitä se lähtee!

Lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa.

Pitäisi kai hyväksyä asia, että minä olen ikuisesti 100kg, mutta hiton vaikeaa se on. Varsinkin, kun some ja ympäristö täynnä hoikkia ihmisiä. En ymmärrä, miten muut onnistuu tässä.

Ap

Vierailija
53/58 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt Mysimbaa? Ainoa joka toimii.

Vierailija
54/58 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pyytänyt Mysimbaa? Ainoa joka toimii.

Työterveyslääkärin mielestä en ole tarpeeksi lihava. Vaikka lihavuus pilaa mun elämän. Ap

Vierailija
55/58 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen mukavuus on saanut sinut 100 kiloiseksi. Jotta laihtuisit se tarkoittaa epämukavuuden lisäämistä. Tämä taas yksinkertaisesti tarkoittaa kokonaisvaltaista elämänmuutosta. Jos on vaikeuksia, ota yhteyttä lääkäriin.

Olen itsekin laihduttanut, joten tiedän tuon nykyisen asenteesi. Pääsääntöisesti laihtuminen lähtee aina korvien välistä.

Vierailija
56/58 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää epämukavuudesta. Elämä on pääsääntöisesti epämukavaa, niin miksi tieten tahtoen tehdä siitä vielä inhottavampaa?

No siksi että laihdut? Oletko vähän yksinkertainen

Vierailija
57/58 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi että laihdut? Oletko vähän yksinkertainen

Loppuelämä epämukavuutta, sekö on elämän tarkoitus..? Jos haluaa olla laiha, pitää elää ankeasti.

Jos haluaa nauttia elämästä, niin lopputulos on ruma ulkomuoto. Koskaan ei voi voittaa

Ap

Vierailija
58/58 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen mukavuus on saanut sinut 100 kiloiseksi. Jotta laihtuisit se tarkoittaa epämukavuuden lisäämistä. Tämä taas yksinkertaisesti tarkoittaa kokonaisvaltaista elämänmuutosta. Jos on vaikeuksia, ota yhteyttä lääkäriin.

Olen itsekin laihduttanut, joten tiedän tuon nykyisen asenteesi. Pääsääntöisesti laihtuminen lähtee aina korvien välistä.

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi