Kenen haluaisit lähettävän viestin tai soittavan sinulle seuraavan viiden päivän kuluessa vaikka ette ole olleet yhteydessä vuosiin?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
A.S. mieheltä?
asperger-mieheltä?
Ei, vaan etunimi alkaa A ja sukunimi S. Miehekäs ja seksikäs mies kyseessä. Kauan aikaa sitten tapasin hänet.
Ihmiseltä, jonka kanssa ennen nähtiin viikossa nelisen kertaa. Mutta ei valitettavasti enää törmätä missään 😭
Antti voisi ottaa yhteyttä. Olisi hauska kuulla, mitä lukiorakkaudelleni nykyisin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilta lapsiltani.
Miksi ette ole olleet yhteydessä vuosiin?
Lasten äiti on väkivalloin estänyt sen.
Teitkö rikosilmoituksen väkivallasta? Kävitkö ensiavussa?
Lapsuuden paras ystävä jonka kanssa oltiin kuin paita ja peppu aina 2-vuotiaista yläasteen loppuun asti. Ajautui väärille teille, on ollut hukassa itsensä kanssa siitä lähtien. Välillä näiden n. 10 vuoden aikana on ottanut yhteyttä viestillä, mutta sitten kun vastaan, niin taas täydellinen hiljaisuus. Toivoisin ehkä joskus tapaavani hänet vielä, olisi kiva tietää miten hänellä oikeasti nykyään menee. En kuitenkaan elättele turhan suuria toiveita, lähinnä toiveajattelua tämä ystävyyden uudelleen henkiin herättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Antti voisi ottaa yhteyttä. Olisi hauska kuulla, mitä lukiorakkaudelleni nykyisin kuuluu.
Hmm kuka Antti? Mikä lukio olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm kuka Antti? Mikä lukio olikaan?
Henkilöllisyyden arvuuttelu on kielletty säännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilta lapsiltani.
Miksi ette ole olleet yhteydessä vuosiin?
Lasten äiti on väkivalloin estänyt sen.
Teitkö rikosilmoituksen väkivallasta? Kävitkö ensiavussa?
HV!!
Jeesuksen viesti lämmittää aina mieltä, sydäntä ja sielua.
Voi, mulla on sama. A.S.
Eli Antilta odotan viestiä :)
Ois kyl niin ihana <3
Mutta ei hän ota yhteyttä, ei uskalla :
Itsekin kaipailen isältä soittoa. En ole vihainen sulle.
Veljeni joka suuttui ihan turhasta, alkavan dementian puitteissa , epäili minun käyvän talossaan salaa vaikka välimatkaa kymmeniä kilometrejä. Olisi kiva tehdä sovinro ennenkuin kuolemme.
En kenenkään. Kauhistuttaa ajatuskin.
Pystyisitkö itse ottamaan yhteyttä häneen?