Typerimmät Niksipirkkaniksit
Kommentit (181)
Mieskin innostuu siivoamaan, jos laitat jokaisen huoneen pöydälle suklaata, jonka saa syödä kun huone on siivottu.
Jos siivoaminen kyllästyttää, pukeudu pikkumustaan ja teeskentele olevasi vanhan ajan palvelija, jota pomo saattaa läpsiä takapuolelle.
Nämä ovat ihan oikeita niksejä jostain 2000-luvulta.
Kun teet ostolistaa, piirrä kaupan pohjapiirros paperille ja merkkaa jokaisen osaston kohdalta, mitä aiot sieltä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki oli se Jos sinulla on silmälasit ja menet vuoristorataan, vedä sukkahousut päähäsi niin lasit eivät tipu vauhdissa.
Maksan sekä laitteen lipun että ne sukkikset jos joku tulee kanssani ensi kesänä Lintsille ja toteuttaa tuon.
Voisin kyllä toteuttaakin. Kuulostaa ihan hauskalta. Tietysti pitää olla puhtaat sukkahousut...
Vierailija kirjoitti:
Mieskin innostuu siivoamaan, jos laitat jokaisen huoneen pöydälle suklaata, jonka saa syödä kun huone on siivottu.
Jos siivoaminen kyllästyttää, pukeudu pikkumustaan ja teeskentele olevasi vanhan ajan palvelija, jota pomo saattaa läpsiä takapuolelle.Nämä ovat ihan oikeita niksejä jostain 2000-luvulta.
Anteeksi kamalasti, mutta minusta olisi kivaa leikkiä tuota jälkimmäistä mieheni kanssa jos minulla olisi sellainen. Ja mies saisi halutessaan pukeutua myös pikku siivoojaksi jota minä läpsin
Vierailija kirjoitti:
Jos siivoaminen kyllästyttää, pukeudu pikkumustaan ja teeskentele olevasi vanhan ajan palvelija, jota pomo saattaa läpsiä takapuolelle.Nämä ovat ihan oikeita niksejä jostain 2000-luvulta.
Miten estää miestä kulkemasta huoneesta toiseen napsimassa suklaat suuhunsa sen sijaan, että hän siivoaisi huoneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kamalasti, mutta minusta olisi kivaa leikkiä tuota jälkimmäistä mieheni kanssa jos minulla olisi sellainen. Ja mies saisi halutessaan pukeutua myös pikku siivoojaksi jota minä läpsin
Ei se mua loukkaa, mutta muistaakseni tuossa oli tarkoitus leikkiä vain itsensä kanssa, eikä miehen kanssa. Eli esittää itse välillä sitä pomoa ja sitten siivoojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua loukkaa, mutta muistaakseni tuossa oli tarkoitus leikkiä vain itsensä kanssa, eikä miehen kanssa. Eli esittää itse välillä sitä pomoa ja sitten siivoojaa.
Olen varmaan liian viaton, kun en edes ymmärrä, miten leikitään roolileikkejä yksin.
Laita kännykkä sukkahousujen sisään ja sido sukkahousut vyötärölle, niin kännykkä keikkuu aina mukana, eikä katoa.
Etkö voi vastustaa avattua suklaalevyä? Säilytä avattu suklaalevy keittiössä kompostiämpärin takana, se hävittää pahimman suklaahimon.
Kun neulot villasukat ja lankaa riittää, neulo samalla kolmas samanlainen. Näin löytyy aina pari, kun yksi sukka hukkuu pesukoneeseen.
Tarttuuko koirasi karvoihin lumipaakut? Ei hätää! Ne saa kätevästi irti "harjaamalla" koiran pallovispilällä. Jos haluat jo lenkin aikana helpottaa koirasi oloa, tähän auttaa minikokoinen pallovispilä, joka kulkee helposti taskussa mukana.
Aivojumppa toimistotyöntekijälle: Käännä tietokoneen näppäimistö väärinpäin. Joudut todella miettimään, missä kirjaimet sijaitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Kun teet ostolistaa, piirrä kaupan pohjapiirros paperille ja merkkaa jokaisen osaston kohdalta, mitä aiot sieltä ostaa.
Siis ulkomuististako? Esimerkiksi Ikean tai ison Prisman pohjapiirros? Apua!
Vierailija kirjoitti:
Löytyvätkö isojen kauppojen pohjapiirustukset netistä? En osaisi piirtää pohjapiirrosta edes niistä kaupoista, joissa käyn usein, enkä ole varma siitä, missä mikin osasto tarkkaan ottaen on. Visuaalis-spatiaalinen hahmotuskykyni ei taida olla kovin hyvä.
Vuoristoradassa ei tarvitse pelätä silmälasien tippumista, kun vedät sukkahousut päähän.
Jäikö lounaaksi suunniteltu pakasteateria kotiin? Pakasta illalla kengät pussissa. Et pääse aamulla liikkeelle ilman kenkiä, jolloin muistat ottaa pakasteaterian mukaan. Samalla kengät raikastuvat.
Niksi-Pirkasta kopioitu, niksin lähettämisvuotta en tiedä:
Jos haluat pitää jätskipiilosi salassa lapsilta, tee kuten minä. Kätke jäätelö rasiaan, jonka päällä lukee "lanttusose 2016".
Savuttaako ruohonleikkurisi ikävästi? Otapa vanhat sukkahousut, pyöräytä palloksi ja tuki ruohonleikkurin pakoputkeen.
Sauhu ei siitä vähene, mutta pääsetpähän risoista sukkahousuista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomatta jääneen punaviinin voit käyttää lihan marinointiin.
Tämä on ihan oikea niksi eikä huuhaata.
Juomatta jäänyt punaviini? Tuli tuli ihan uusi konsepti vastaan.
Pätkäpaasto ei sovi kaikille ja voi olla jopa vaarallinen esim. vanhukselle.
Kyllä yhteiskunnassa on iso ongelma, jos ihmisillä ei ole varaa syödä joka päivä. Ei sitä voi millään perustella.