Julkkikset Tinderissä, miten suhtaudutte?
Täällä pääkaupungissa tulee Tinderissä jatkuvasti vastaan julkisuuden henkilöitä. Olen suhtautunut näihin samoin kuin muihinkin profiileihin, eli pyyhin vasuriin kaikki tekstittömät ja sellaiset joilla tekstiin ei ole panostettu, ts. jos en saa henkilöstä mitään käsitystä sen pohjalta.
Toisaalta voi pitää ymmärrettävänä että ei kerro itsestään mitään, jos on kaikkien tuntema hahmo, mutta toisaalta näistä tulee helposti se kuva että minun oletetaan tykkäävän vain sen julkisuusstatuksen vuoksi. Itse olen pyrkinyt julkisuutta välttelemään parhaani mukaan, ja siihen minulla on ihan hyviä syitä, joten kumppanin julkisuus olisi minulle enemmän miinusta kuin plussaa.
Eilen tuli vastaan henkilö, jonka profiili oli mielenkiintoinen ja sellainen josta olisin varmaan normaalisti tykännyt. Hänellä oli kuitenkin Instagram liitettynä, ja sieltä selvisi että hän on ollut paljonkin esillä julkisuudessa. Myös ex-kumppani on julkkis. Ikävä sanoa mutta tämä sai harkitsemaan toisenkin kerran, miten toimisin. Suljin sovelluksen, en ole siis vielä pyyhkinyt suuntaan tai toiseen. Mielestäni olisi epäreilua ruksia profiili jossa on kiinnostava teksti ja henkilö vaikuttaa sellaiselta että tulisimme toimeen, vain siksi että hänestä on ollut juttuja Seiskassa. Jos olisin itse samassa tilanteessa, toivoisin että minuun suhtaudutaan ensisijaisesti yksityishenkilönä eikä julkkiksena. Silti asia mietityttää.
Miten te muut "tavikset" suhtaudutte julkkisten profiileihin?
Kommentit (34)
En suhtaudu mitenkään. Olen lihava ja köyhä keski-ikäinen mies. Ei kukaan julkkis tällaisesta kiinnostu riippumatta siitä olisinko heistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
En suhtaudu mitenkään. Olen lihava ja köyhä keski-ikäinen mies. Ei kukaan julkkis tällaisesta kiinnostu riippumatta siitä olisinko heistä kiinnostunut.
Noin periaatteessa ei kannattaisi itse jyryttää itseään ulos, vaan antaa sen toisen osapuolen valita. Esim. Tinderissä siis pyyhkiä oikealle, jos olet kiinnostunut. Ei kai se pyyhkäisy mitään maksakaan?
Jaaaha, oliko Esko? Et kuitenkaan olisi Martinan veroinen 🥰
Tapasin palkitun kirjailijan, jonka tunnistin etunimestä ja kuvasta, kuten varmaan kaikki vähänkin lukevat ihmiset. Lyhyen romanssin jälkeen ystävystyimme. Seurustelemme kumpikin nykyään tahoillamme.
Vasemmalle meni entinen TV-julkkis, nykyinen YouTube-salaliittoteoreetikko.
Vierailija kirjoitti:
Jaaaha, oliko Esko? Et kuitenkaan olisi Martinan veroinen 🥰
Heh heh, Esko menisi kyllä ainakin minulla vasuriin.
Tein kesällä itselleni ihan huvikseni profiilin Badoohon, ja siellä tuli vastaan entinen urheiluselostaja Tapio Suominen. Se oli minusta lähinnä huvittavaa. Ei oikein Tapsa napannut. Ensinnäkin, on mulle liian vanha, eikä alkoholiongelmat ja kaksisuuntainen mielialahäiriö mun silmissä ainakaan miehen pisteitä nosta. Enkä sitäpaitsi ole yhtään kiinnostunut urheilustakaan.
Jotenkin vaikea ymmärtää mitä julkkikset sieltä ajattelee saavansa. Varmaan kaikki kimpussa pelkästään sen julkkisstatuksen takia. Ehkä etsivät sitten vain seksiä.
Itselle on tullut vain sellaisia julkkiksia siellä vastaan joista on uutisoitu negatiivisesti. Yksi tappeli naisystävänsä kanssa puukkojen kera, yksi oli epäsuosittu kunnanjohtaja jolla oli jotain hämäriä rahasotkuja ja sitten Enbuske. Enbuske taitaa olla aina siellä?
Ai niin, ja joku duudsoni tuli joskus vastaan. Valitettavasti ei mätsätty. Sen kanssa olisi ollut hauska jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin periaatteessa ei kannattaisi itse jyryttää itseään ulos, vaan antaa sen toisen osapuolen valita. Esim. Tinderissä siis pyyhkiä oikealle, jos olet kiinnostunut. Ei kai se pyyhkäisy mitään maksakaan?
Tavallaan maksaa näkyvyytesi. Tinder näyttää profiiliasi harvemmalle, jos pyyhit kaikki oikealle. Et käyttäydy kuin saalis, vaan kuin epätoivoinen. Jopa kone tunnistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan maksaa näkyvyytesi. Tinder näyttää profiiliasi harvemmalle, jos pyyhit kaikki oikealle. Et käyttäydy kuin saalis, vaan kuin epätoivoinen. Jopa kone tunnistaa sen.
Joo, no sitä en kyllä suosittele että kaikki pyyhkisi kritiikittä oikealle. Eli jos et tykkäisi tästä kuvitteellisesta julkkiksesta yhtään enempää kuin muista, niin sitten kannattaisi vetää vasuriin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea ymmärtää mitä julkkikset sieltä ajattelee saavansa. Varmaan kaikki kimpussa pelkästään sen julkkisstatuksen takia. Ehkä etsivät sitten vain seksiä.
Itselle on tullut vain sellaisia julkkiksia siellä vastaan joista on uutisoitu negatiivisesti. Yksi tappeli naisystävänsä kanssa puukkojen kera, yksi oli epäsuosittu kunnanjohtaja jolla oli jotain hämäriä rahasotkuja ja sitten Enbuske. Enbuske taitaa olla aina siellä?
Onko sellaisiakin julkkiksia olemassa, joista ei ole koskaan uutisoitu negatiivisesti?
Enbusken minäkin olen vetänyt vasuriin. On niin vahvat mielikuvat valmiiksi siitä, millainen ihminen hän on. Toisaalta mietin (joidenkin muiden kohdalla) sitä, kuinka pahasti ne mielikuvat voivat johtaa harhaan.
Onko kyseessä some mainostaja vai oikea julkisuuden henkilö?
Ehkä, tai sitten olet vain tietoinen riskeistä ja sinulla on niin paljon muuta sopivaa tarjontaa, että riskin ottaminen ei olisi mielekästä.