Paras suihkugeeli?
Mikä olisi paras suihkugeeli? Mitä merkkejä tai purkkeja te käytätte? Mikä on teidän mielestänne paras ja miksi? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Kommentit (656)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ceraven hydrating oil cleanser. Sopii meikinpoistoon ja vartalon pesuun. Edullinen, runsaasti vaahtoava ei kuivattava ja riittoisa pumppupullo ilman turhia kemikaaleja ja allergeeneja. Toki tuoksuton mutta niistä en itse välitä muutenkaan.
Ostin tätä. Toimii!
Tästä listastako mikään ei ole turha kemikaali? Mikromuovia en itse ainakaan miellä kovin tarpeelliseksi..
Aqua/water, glycerin, PEG-200 hydrogenated glyceryl palmate, coco-betaine, disodium cocoyl glutamate, PEG-120 methyl glucose dioleate, polysorbate 20, PEG-7 glyceryl cocoate, PEG-150 pentaerythrityl tetrastearate, PPG-5-ceteth-20, PEG-6 caprylic/capric glycerides, squalane, ceramide NP, ceramide AP, ceramide EOP, carbomer, triethyl citrate, sodium chloride, sodium hydroxide, sodium cocoyl glutamate, sodium lauroyl lactylate, sodium hyaluronate, cholesterol, citric acid, capryloyl glycine, hydroxyacetophenone, caprylyl glycol, caprylic/capric triglyceride, trisodium ethylenediamine disuccinate, phytosphingosine, xanthan gum, benzoic acid.
Jos haluaa käyttää öljymäistä puhdistustuotetta, niin oikeasti turhia kemikaaleja ei ole esim. tällaisessa tuotteessa.
Ingredients: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Polyglyceryl-4 Oleate, Ricinus Communis Seed Oil, Betula Alba Leaf Extract, Tocopherol
Joku Yves Rocherin yltiövoimakkaalta haiseva suihkugeeli. Ajaa asiansa.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Minkälaisia lahjoja teidän perheen vanhemmat ovat saaneet aiemmin jouluna jotka ovat olleet erityisen suosittuja?
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
Olen menestysrobotti enkä anna minkään estää minua saavuttamasta tavoitteitani.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Miksi joulupukki ei koskaan mene naimisiin? - Koska hän on jo perheenisä.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen kissan kanssa? - Koirat ovat liian haukkuvaisia ja kissat ovat liian maukkaisia.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä lanttulaatikkoa? - Koska se tekisi hänestä liian vatsavaivan.
Miksi joulupukki ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä reippaana yön yli.
Kosteusvoide