Paras suihkugeeli?
Mikä olisi paras suihkugeeli? Mitä merkkejä tai purkkeja te käytätte? Mikä on teidän mielestänne paras ja miksi? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Kommentit (656)
Paljonko mensan nettitestistä? Kysyn tosissaan vaikka voi vaikuttaa kettuilulta?
Mulla tuli just satatuhatta osakkeissa ja rahastoissa täyteen. Mitä köyhät?
Mä itse tykkään hirveästi Palmoliven Olive & milk suihkusaippuasta. Siitä jää ihana tuoksu iholle ja pitkäksi aikaa. Vaikka onkin tuollainen markettisaippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molton Brown.
Luksus-merkki, jota saa Stockkalta ja Tallinkilta.
Upeita, pitkään tuoksuvia tuotteita. Paljon tuoksuja! Esim. 300 ml:n pullo suihkugeeliä riittää minulla yli vuoden! Ei tarvita kuin nuppineulanpään kokoinen pisara ja sillä pesee vartalon. Pullon hinta oli Stockalta 28 e, Tallinkilta mielestäni olen saanut 16 e:lla reilu vuosi sitten. Käykää ihmeessä hakemassa/tilaamassa, niin tavara vaihtuu nopeammin. Suosittelen!
Koska niin riittoisaa, tulee halvemmaksi kuin markettien suihkutuotteet.
ps. ihana perustuoksu on Orange & Bergamot (keltainen) jos ei tiedä mistä aloittaa...
Luksusta tuossa ei ole kuin hinta. Vettä, kuivattavaa sulfaattia ja lajitelma hajusteita. Oikeasti luksusta on tässä ketjussa jo pariin kertaan mainittu Patyka.
Molton Brownia saa myös Boozt.comista
Uskotteko oikeasti näiden aineisen hoitaviin ja/tai kosteuttaviin ominaisuuksin ja että ne pitävät raikkaana koko päivän.
Sen lyhyen hetken jonka aine on iholla ja huuhdotaan pois niin en usko minkäänlaiseen hoitavaan vaikutukseen.
Mielikuvamainontaa, jolla varsinkin naiset saadaan ostamaan kalliita, nopeasti huoenevia aineita joissa on suurin osa vettä.
Onko järkevää?
Joku halpa ja riittoisa mikä ei haise pahalta. Itselläni usein family fresh käytössä
Vierailija kirjoitti:
Ceraven hydrating oil cleanser. Sopii meikinpoistoon ja vartalon pesuun. Edullinen, runsaasti vaahtoava ei kuivattava ja riittoisa pumppupullo ilman turhia kemikaaleja ja allergeeneja. Toki tuoksuton mutta niistä en itse välitä muutenkaan.
Ostin tätä. Toimii!
🇺🇦🇮🇱
Voi taivas