Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteleeko teidän lapsi Judas Priestiä? Sisältää piilotettuja viestejä!

Vierailija
22.11.2022 |

Luin just että Judas Priest nimisen yhtyeen kappaleissa on piilotettuja viestejä, jotka tulee esiin takaperin soittamalla.

Aivopesevät nuoria satanismiin.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei homoja kuunnella!

Queeniä, George Michaelia, Elton Johnia?

Vierailija
42/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei homoja kuunnella!

Judas Priest on miehekkäimpiä bändejä maailmassa, se bändin ainut homokin ajaa aina prätkällä lavalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle nykynuori, joka edes tietää Judas Priestin. Eiköhän kuuntelijakunta löydy ennemminkin 1960-70-luvuilla synyneistä

18- vuotias tyttäreni kuuntelee paljon 80-luvun metallia.

14- vuotias poikani taas mitä ihmeellisimpiä juttuja, törmäsin kerran siihen, että hän kuunteli Youtubesta Scatman Johnia!

Poika ei ole ollenkaan mihinkään genreen jämähtänyt.

Vierailija
44/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändin laulaja puhalteli vain nahkafagottiin 🥳

Vierailija
45/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippi-Pappi:

Tykkään noista kahdesta 1. albumista eniten, Rocka Rolla ja Sad Wings of Destiny

Vierailija
46/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki järjesti kilpailun piilomerkityksien paljastamisessa.

Palkinto taisi tulla tälle:

K.R.O.K.U.S.

Kalle röhisee olohuoneen keskellä uskoen saatanaan.

Tai pop- ryhmä AHA:n salatun merkityksen paljastamisesta:

Aino, haiset arveluttavalta.

Kaikkea sitä tarttuukin päähäni, tarttuisi jotain hyödyllistäkin...

Vierailija
47/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle nykynuori, joka edes tietää Judas Priestin. Eiköhän kuuntelijakunta löydy ennemminkin 1960-70-luvuilla synyneistä

Älä nyt, kyllä moni nykynuorikin kuuntelee metallia. Itse ihmettelin, kun satuin paikalle muutaman parikymppisen kollin pokeri-iltaan, ja Metallicaa siellä soitettiin! Olin ihan, että kiva kiva, pojat on löytäneet musiikin!

No kuunteleehan ne metallia moni, mutta judas priest... sama kuin kuvittelisi että pannaanpa musiikin oppikirjaan vähän elvistä ja beatlesejä, niin kyllä nykynuoret tykkää.

Ai niin, niinhän se oli 80-luvulla... ei innostanut silloinkaan.

Omat parikymppiset lapseni kuuntelevat Judas Priestiä, halusivat tai eivät. Joskus yötä myöten.

Tämä oli hyvä. Rock, rock.

Vierailija
48/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin riski tulee huomioida

https://www.instagram.com/p/CkakGPytAKE/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

PAWG teillekin vaan! Waltari aidosti päällikkö!

Vierailija
49/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla tyydyttiin lähettämään viestejä väärinpäin, ysärillä ryhdyttiin toimiin ja polttivat kirkot.

Ihmettelin aina nuorena miten niitä (vinyyli)  levyjä pystyisi soittamaan väärinpäin.

Vaikka olisin kuullut nuo yllä mainitut sanat en olisi ymmärtänyt niistä puoliakaan.

Vierailija
50/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Queenilla on homoskesuaalisia sanoituksia. Esimerkiksi Breakthru kertoo selvästi anaaliyhdynnästä.

Vierailija
51/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Do it!" Siis tehdä mitä?

Amerikkalainen teini teki itsemurhan ja vanhemmat nostivat syytteen Judas Priest- yhtyettä vastaan, lapsi kun oli kuunnellut kyseisen yhtyeen levyä ennen tekoaan.

Perusteena oli, että levyä takaperin soitettaessa sieltä kuului "Do it!".

Ei mennyt läpi.

Vierailija
52/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salatut viestit kertovat lähinnä homoudesta. Esim. Jawbreaker, Eat me alive. Nykyään Halford ei enää peittele suuntautumistaan tai sanoitustensa merkityksiä.

Ja mistähän kertoi Breaking the law :D

Työttömän ahdistuksesta.

Vierailija
53/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka siinä musiikkiskenessä liikkuvat. Knotfest ja Tuska esimerkiksi olivat täynnä nuoria. Ei se ole vain vanhojen ukkojen laji.

Vierailija
54/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, kyllä moni nykynuorikin kuuntelee metallia. Itse ihmettelin, kun satuin paikalle muutaman parikymppisen kollin pokeri-iltaan, ja Metallicaa siellä soitettiin! Olin ihan, että kiva kiva, pojat on löytäneet musiikin!

No kuunteleehan ne metallia moni, mutta judas priest... sama kuin kuvittelisi että pannaanpa musiikin oppikirjaan vähän elvistä ja beatlesejä, niin kyllä nykynuoret tykkää.

Ai niin, niinhän se oli 80-luvulla... ei innostanut silloinkaan.

Tollo, sehän on uutta musiikkia vaikka klassiseen verrattuna.

Oma jälkeläinen 21 v tietää saksalaisen schlagerin, Billie Holidayn ja Matti Jurvan. Puhumattakaan The Whosta.

Silti hän diggaa myös Rammsteinia.

Vierailija
55/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Do it!" Siis tehdä mitä?

Amerikkalainen teini teki itsemurhan ja vanhemmat nostivat syytteen Judas Priest- yhtyettä vastaan, lapsi kun oli kuunnellut kyseisen yhtyeen levyä ennen tekoaan.

Perusteena oli, että levyä takaperin soitettaessa sieltä kuului "Do it!".

Ei mennyt läpi.

Biisi joka kyseessä ei ole edes oma, josta Judas Priest joutui oikeuteen v.1990. Se on coveri kappaleesta

Spooky Tooth - Better By You, Better Than Me, joka löytyy Priest:n v.1978 levytetyltä albumilta Stained Class.

Originaali on levytetty 1969.

Vierailija
56/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla tyydyttiin lähettämään viestejä väärinpäin, ysärillä ryhdyttiin toimiin ja polttivat kirkot.

Ihmettelin aina nuorena miten niitä (vinyyli)  levyjä pystyisi soittamaan väärinpäin.

Vaikka olisin kuullut nuo yllä mainitut sanat en olisi ymmärtänyt niistä puoliakaan.

Venom laittoi tahallaan takaperin viestin "I will return."

Vierailija
57/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mä oon sanomaan, kun kuuntelen itse Ghostia.

Itse kuuntelen Mercyful Fatea

Vierailija
58/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venom laittoi tahallaan takaperin viestin "I will return."

Venom onkin ihan oma juttunsa - miten ennen vanhaan ihmisillä olikin huumorintajua. Esim Venom oli aivan kreisihauska luomus ja totaalisen äkkiväärä ja kapinallinen. Nykyään kukaan enää kapinoi. Tai no, ehkä Tom MacDonald.

Vierailija
59/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot laittoi Pharao-kappaleeseen takaperin: "Arvasin että kuuntelet tätä takaperin perverssi."

Vierailija
60/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP kuullut, että kaunis melodinen hittikappale "Stairway to Heaven" sisältää väärinpäin kuultuna synkeän viestin: ""Here's to my sweet Satan / The one whose little path would make me sad whose power is Satan, / He'll give you, .."

Miten tuon voisi kuunnella väärinpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän