Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ihmisen kanssa jolla on näin monta mt -sairautta/ongelmaa

Vierailija
22.11.2022 |

Pitkäaikainen masennus, uusiutunut monesti lääkityksestä huolimatta
Sekamuotoinen syömishäiriö(bulimia, anoreksia)
Pakko-oireinenhäiriö
Traumaperäinen stressihäriö
Paniikkihäiriö
Sosiaalisten tilanteiden pelko

Olenko ihan toivoton tapaus?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, seurustelisitko itse itsesi kaltaisen henkilön kanssa?

Vierailija
2/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

T. Toinen mielenterveyspotilas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu henkinen sairaus ei haittaa paitsi VAIKEA skitsofrenia , kaksisuuntainen ja VAIKEA masennus

Vierailija
4/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on noista 3/6 diagnosoitu, joten ei tuo olisi välitön turnoff, jos muuten tulee hyvin toimeen.

Vierailija
5/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin seurustella. Itsellänikin on nuorena ollut jossain vaiheessa elämää kaikki muut noista paitsi pakko-oireinen häiriö. Masennustaipumus mulla on niin pysyvä että syön loppuikäni masennuslääkkeitä. Aina jos on yritetty lopettaa, tulee vaikea masennusjakso.

Vierailija
6/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on

- skitsoaffektiivinen häiriö

-epävakaa persoonallisuus

-autismin kirjon piirteitä

-määrittämätön syömishäiriö

Seuraa tulisi ovista ja ikkunoista, mutta en halua ketään. Eli en usko, että ap on toivoton tapaus.

Vierailija
7/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla samat!! Plus dissosiaatiota.

Ei ole olleet ongelmia miehille alussa, suhteen edetessä alkaa vttuilu ja haukutaan hulluksi (no sitähän mä sanoin heti kättelyssä itsekin).

Ja varmaan sanomattakin selvää, että miehet on olleet myös mt-ongelmaisia ja päihdeongelmaisia. Jos miehellä ei ole jotain ongelmaa, niin ei se musta kiinnostu.

Kai se on tärkeää, kuinka sä itse hoidat itseäsi ja suhtaudut kumppaniin ja mitä itse annat toiselle. Jos oot täysi mlkku ja vetoat aina siihen kun "sulla on diagnoosi" niin ei sitä kukaan jaksa, kumppaneiden tulee olla tasaveroisia eikä hoitosuhteessa toisiinsa.

Vierailija
8/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuota toivottomaksi sanoisi, varsinkin jos ihan arkinen elo sujuu yleensä ongelmitta :)

Vierailija
9/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole missään nimessä täysin toivoton tapaus. Voisin seurustella, vaikka välillä saattaisi olla hankalaa. Minulla on ongelmia omastakin takaa (ei tosin mitään diagnosoitua, eikä mitään yhtä vakavaa), joten sinänsä ymmärrän miltä sinusta saattaa tuntua.  

Vierailija
10/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä enemmän mt-ongelmia ja seurustelen pibon kanssa.

Vierailija
11/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
12/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaat ja kaksisuuntaiset ovat varoitusmerkki. Sinulla ei ole kumpaakaan, joten soita, tyttö soita!

Vierailija
13/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaiset saunan taakse.

Tässä maailmassa on niin iso joukko poliitikkoja ja muita vaikutusvaltaisessa asemassa olevia henkilöitä, jotka voisi viedä saunan taakse. Heidän mt-häiriönsä vaikuttavat niin monen ihmisen elämään, esim. Putin.

AP ei vaikuta olevan yksi heistä. Jaxuhali sulle. 

Vierailija
14/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee todella paljon miten paljon kyseiset sairaudet vaikuttavat elämään. Minulla on masennus, ADHD ja ahdistushäiriö. Syön näihin lääkkeitä ja olen oppinut elämään oireiden kanssa.

Jollekin tämä voi olla ehdoton turn off, mitä tulee seurusteluun. Olen törmännyt asenteeseen että minun ajatellaan vaativan jatkuvaa hoivaamista. Olen tehnyt kuitenkin suuren työn ja minulla on todella hyvät tunnetaidot, koska muuten en pärjäisi.

Vierailija
15/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakko-oireinen häiriö, keskivaikea masennus, syömishäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö ja traumaa taustalla. Ei ole mies huomannut kuin siisteyteni, huonon itsetunnon ja hylätyksi tulemisen pelon. Osaan pitää oireet piilossa ja ainut kuka tästä kärsii on minä itse.

Olen tarjoutunut kertomaan miehelle menneisyydestäni ja traumasta, mutta hän sanoi ettei hänen tarvitse tietää.

N28

Vierailija
16/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en, en jaksa mitään ylimääräistä draamaa terveiltäkään henkilöiltä.

Vierailija
17/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu henkinen sairaus ei haittaa paitsi VAIKEA skitsofrenia , kaksisuuntainen ja VAIKEA masennus

Olisitko todellakin valmis seurustelemaan sellaisen henkilön kanssa, joka on virallisesti diagnosoitu sosiopaatiksi, psykopaatiksi tai jolla on epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö?

Vierailija
18/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta yhteen jonkun toisen samanlaisen naisen kanssa (oletan, että olet nainen)? Teillä olisi paljon yhteistä eikä tarvitsisi pilluakaan antaa.

Vierailija
19/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko todellakin valmis seurustelemaan sellaisen henkilön kanssa, joka on virallisesti diagnosoitu sosiopaatiksi, psykopaatiksi tai jolla on epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö?

Ne eivät ole sairauksia, vaan häiriöitä. Tässä pyhuttiin sairauksista

Vierailija
20/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on

- skitsoaffektiivinen häiriö

-epävakaa persoonallisuus

-autismin kirjon piirteitä

-määrittämätön syömishäiriö

Seuraa tulisi ovista ja ikkunoista, mutta en halua ketään. Eli en usko, että ap on toivoton tapaus.

Seuraa saisit siihen asti kun totuus oireista paljastuisi.