Kuunteleeko teidän lapsi Judas Priestiä? Sisältää piilotettuja viestejä!
Luin just että Judas Priest nimisen yhtyeen kappaleissa on piilotettuja viestejä, jotka tulee esiin takaperin soittamalla.
Aivopesevät nuoria satanismiin.
Kommentit (87)
Ap, onko eteiseen ilmestynyt kasa Niken lenkkareita?
SIllä ainoa Judas Priestin levyltä löytynyt viesti oli "Just do it!" ja eikös se ole ollut pitkään Niken mainos slogan?
Ja voin lyödä vetoa ettei Priest ole killinkiäkään saanut tästä mainoksestaan. 😒
Vierailija kirjoitti:
Salatut viestit kertovat lähinnä homoudesta. Esim. Jawbreaker, Eat me alive. Nykyään Halford ei enää peittele suuntautumistaan tai sanoitustensa merkityksiä.
Ja mistähän kertoi Breaking the law :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki asiat ovat nykyään paremmin. Maailma on täynnä avoimesti satanistisia tai Saatanaa palvovia bändejä, joiden musiikkia ei tarvitse edes kuunnella väärin päin. Olethan kertonut lapsellesi, että saatanalliset viestit ova helpomminkin saavutettavissa, kuin Priestiä väärinpäin kuuntelemalla?
Tämän takia juuri nykylapset on niin saamattomia vässyköitä. Kaiken saa niin helposti. Ei tarvitse soitella levyjä väärään suuntaan, guuglaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Salatut viestit kertovat lähinnä homoudesta. Esim. Jawbreaker, Eat me alive. Nykyään Halford ei enää peittele suuntautumistaan tai sanoitustensa merkityksiä.
Vaikka bändikaverit tiesivätkin Halfordin olevan homo, niin monet homoviittaukset biisien teksteissä menivät heiltäkin ohi. Tuon Jawbreakerin se oli kertonut muille vasta joitain vuosia sitten ja olivat nauraneet että olisihan pitänyt arvata :D
Näytä mulle nykynuori, joka edes tietää Judas Priestin. Eiköhän kuuntelijakunta löydy ennemminkin 1960-70-luvuilla synyneistä
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle nykynuori, joka edes tietää Judas Priestin. Eiköhän kuuntelijakunta löydy ennemminkin 1960-70-luvuilla synyneistä
Älä nyt, kyllä moni nykynuorikin kuuntelee metallia. Itse ihmettelin, kun satuin paikalle muutaman parikymppisen kollin pokeri-iltaan, ja Metallicaa siellä soitettiin! Olin ihan, että kiva kiva, pojat on löytäneet musiikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, kyllä moni nykynuorikin kuuntelee metallia. Itse ihmettelin, kun satuin paikalle muutaman parikymppisen kollin pokeri-iltaan, ja Metallicaa siellä soitettiin! Olin ihan, että kiva kiva, pojat on löytäneet musiikin!
No kuunteleehan ne metallia moni, mutta judas priest... sama kuin kuvittelisi että pannaanpa musiikin oppikirjaan vähän elvistä ja beatlesejä, niin kyllä nykynuoret tykkää.
Ai niin, niinhän se oli 80-luvulla... ei innostanut silloinkaan.
Sääliksi käy nykynuoriso. Musiikki on nykyään niin aneemista, että masentaa lähinnä kuunnella. Toista se oli ennen wanhaan. Painkiller sentään piristäisi vielä haudan partaallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuunteleehan ne metallia moni, mutta judas priest... sama kuin kuvittelisi että pannaanpa musiikin oppikirjaan vähän elvistä ja beatlesejä, niin kyllä nykynuoret tykkää.
Ai niin, niinhän se oli 80-luvulla... ei innostanut silloinkaan.
Omat parikymppiset lapseni kuuntelevat Judas Priestiä, halusivat tai eivät. Joskus yötä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy nykynuoriso. Musiikki on nykyään niin aneemista, että masentaa lähinnä kuunnella. Toista se oli ennen wanhaan. Painkiller sentään piristäisi vielä haudan partaallakin.
Painkiller on kyllä kova. Vanhat patut näyttää, että vielä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei homoja kuunnella!
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei homoja kuunnella!
Meillä kuunnellaan jos tekevät parempaa musaa kuin heterot.
Piti tulla kurkkaamaan miltä vuodelta ketju on.... Lapsi ei kuuntele, minä ja lapsen isä kuunnellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pätkä on ihan samaa kategoriaa kuin tämä
Provo.
Kuka vanhempi on huolissaan lapsista ja vanhojen kääkkien yhtyeestä?
Ja etsisi piiloviestejä kappaleista, kun löytyy avoimen saatanallisiakin yhtyeitä.
Toisaalta, hihhulipiirit yllättävät typeryydellään kerta toisensa jälkeen.
"Do it!" Siis tehdä mitä?