Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteleeko teidän lapsi Judas Priestiä? Sisältää piilotettuja viestejä!

Vierailija
22.11.2022 |

Luin just että Judas Priest nimisen yhtyeen kappaleissa on piilotettuja viestejä, jotka tulee esiin takaperin soittamalla.

Aivopesevät nuoria satanismiin.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Do it!" Siis tehdä mitä?

Vierailija
22/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko eteiseen ilmestynyt kasa Niken lenkkareita?

SIllä ainoa Judas Priestin levyltä löytynyt viesti oli "Just do it!" ja eikös se ole ollut pitkään Niken mainos slogan?

Ja voin lyödä vetoa ettei Priest ole killinkiäkään saanut tästä mainoksestaan. 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut viestit kertovat lähinnä homoudesta. Esim. Jawbreaker, Eat me alive. Nykyään Halford ei enää peittele suuntautumistaan tai sanoitustensa merkityksiä.

Ja mistähän kertoi Breaking the law :D

Vierailija
24/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki asiat ovat nykyään paremmin. Maailma on täynnä avoimesti satanistisia tai Saatanaa palvovia bändejä, joiden musiikkia ei tarvitse edes kuunnella väärin päin. Olethan kertonut lapsellesi, että saatanalliset viestit ova helpomminkin saavutettavissa, kuin Priestiä väärinpäin kuuntelemalla?

Tämän takia juuri nykylapset on niin saamattomia vässyköitä. Kaiken saa niin helposti. Ei tarvitse soitella levyjä väärään suuntaan, guuglaa vaan.

Vierailija
25/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut viestit kertovat lähinnä homoudesta. Esim. Jawbreaker, Eat me alive. Nykyään Halford ei enää peittele suuntautumistaan tai sanoitustensa merkityksiä.

Vaikka bändikaverit tiesivätkin Halfordin olevan homo, niin monet homoviittaukset biisien teksteissä menivät heiltäkin ohi. Tuon Jawbreakerin se oli kertonut muille vasta joitain vuosia sitten ja olivat nauraneet että olisihan pitänyt arvata :D

Vierailija
26/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä mulle nykynuori, joka edes tietää Judas Priestin. Eiköhän kuuntelijakunta löydy ennemminkin 1960-70-luvuilla synyneistä

Vierailija
27/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle nykynuori, joka edes tietää Judas Priestin. Eiköhän kuuntelijakunta löydy ennemminkin 1960-70-luvuilla synyneistä

Älä nyt, kyllä moni nykynuorikin kuuntelee metallia. Itse ihmettelin, kun satuin paikalle muutaman parikymppisen kollin pokeri-iltaan, ja Metallicaa siellä soitettiin! Olin ihan, että kiva kiva, pojat on löytäneet musiikin!

Vierailija
28/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sitä rapistakin.

Vierailija
29/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, kyllä moni nykynuorikin kuuntelee metallia. Itse ihmettelin, kun satuin paikalle muutaman parikymppisen kollin pokeri-iltaan, ja Metallicaa siellä soitettiin! Olin ihan, että kiva kiva, pojat on löytäneet musiikin!

No kuunteleehan ne metallia moni, mutta judas priest... sama kuin kuvittelisi että pannaanpa musiikin oppikirjaan vähän elvistä ja beatlesejä, niin kyllä nykynuoret tykkää.

Ai niin, niinhän se oli 80-luvulla... ei innostanut silloinkaan.

Vierailija
30/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy nykynuoriso. Musiikki on nykyään niin aneemista, että masentaa lähinnä kuunnella. Toista se oli ennen wanhaan. Painkiller sentään piristäisi vielä haudan partaallakin.

Vierailija
31/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuunteleehan ne metallia moni, mutta judas priest... sama kuin kuvittelisi että pannaanpa musiikin oppikirjaan vähän elvistä ja beatlesejä, niin kyllä nykynuoret tykkää.

Ai niin, niinhän se oli 80-luvulla... ei innostanut silloinkaan.

Omat parikymppiset lapseni kuuntelevat Judas Priestiä, halusivat tai eivät. Joskus yötä myöten.

Vierailija
32/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei homoja kuunnella!

Vierailija
34/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy nykynuoriso. Musiikki on nykyään niin aneemista, että masentaa lähinnä kuunnella. Toista se oli ennen wanhaan. Painkiller sentään piristäisi vielä haudan partaallakin.

Painkiller on kyllä kova. Vanhat patut näyttää, että vielä lähtee.

Vierailija
35/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Vierailija
36/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuunnellaan jos tekevät parempaa musaa kuin heterot.

Vierailija
37/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kurkkaamaan miltä vuodelta ketju on.... Lapsi ei kuuntele, minä ja lapsen isä kuunnellaan.

Vierailija
39/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pätkä on ihan samaa kategoriaa kuin tämä

Vierailija
40/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Kuka vanhempi on huolissaan lapsista ja vanhojen kääkkien yhtyeestä?

Ja etsisi piiloviestejä kappaleista, kun löytyy avoimen saatanallisiakin yhtyeitä.

Toisaalta, hihhulipiirit yllättävät typeryydellään kerta toisensa jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi