Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko LAUTTASAAREN YHTEISKOULUn oppilas NOIN vuosina 1960-1970? Perustettaisiinko FB-ryhmä ja järjestetään vaikka jotain kivaa ja risteily ja pidetään sitten yhtä... MISSÄ TÄMMÖISESTÄ VOISI TIEDOTTAA?

Vierailija
22.11.2022 |

Olitko LAUTTASAAREN YHTEISKOULUn oppilas NOIN vuosina 1960-1970? Perustettaisiinko FB-ryhmä ja järjestetään vaikka jotain kivaa ja risteily ja pidetään sitten yhtä... MISSÄ TÄMMÖISESTÄ VOISI TIEDOTTAA?

Kokeilen 'Entisten nuorten sävellahjaa' Radio Suomessa - entiset.nuoret at yle.fi, puhelin 16149... ohjelma tulee noin klo 15 lauantaisin. Pyydän soittamaan 'Koskaan et muuttua saa' ja / tai 'Jos vielä oot vapaa'...

Testataan kuinka homma lähtisi pyörimään jos laitatte yhteystietonne ja myös nuoruuden nimenne tekstiviestillä prepaidnumeroon Telia 040-3615951. Älkää unohtako vuosilukuja ja luokkienne nimeä jos vielä muistatte.

Minulla on kirja 'Lauttasaaren yhteiskoulu vuosina 1945-1995' ja siinä on ylioppilaaksi kirjoittaneet listattuna luokittain. Jos haluat kirjasta oman sivun niin laittamalla tekstiviestin asiasta minulle tuohon puhelinnumeroon lähetän sinulle kopion haluamistasi sivuista. Tietysti laitan mielelläni kopion myös muille listan nimistä kuin näille vuosina 1960-1970 kouluamme käyneille. Mutta järjestäkää muut muille jotain - minä en voi koko koululle järjestää.

Muistakaa kaikkia niitä, jotka lopettivat koulun keskikouluun tai eivät lopuksi kirjoittaneet ylioppilaaksi Larusta! Heistä minulla ei vielä ole mitään tietoja enkä tiedä saisiko koulusta jotakin. Löytyykö jokunen luokkakuva? Onko vielä luokkasormuksia jäljellä?

Jos olet sairas tai on jotain muuta 'estävää tai ikävää' niin laita silti tietosi niin katsotaan mitä keksitään. Ehkäpä joku etsii uusia 'vanhoja' ystäviä tms.

Minulla on linkkejä TEHTAANPUISTON YHTEISKOULUn käyneisiin noin vuosina 1945-1970 ja heillä näyttää olevan oikein joku senioriklubi tms. Jos olet käynyt Tehtaanpuiston yhteiskoulun niin voit lähettää yhteystietosi minulle vaikka en vielä tiedä mitä keksitään - otetaanko vaikka heidät mukaan meidän mahdolliseen 'kivaan'....

Jään odottamaan että puhelimeen alkaisi ilmestyä jotakin tietoja teistä...

Oikein hyvää joulunaikaa kaikille!

Terveisin, Eräs joka inhosi aina koulua...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kasarin lopulla olin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme