Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten sperman laatu romahtanut kaikkialla maailmassa

Vierailija
22.11.2022 |

Sperman laatu on romahtanut kaikkialla maailmassa, väittää tuore tutkimus https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009215786.html

Nyt se selvisi miksi miehet ovat nykyään niin saamattomia ja munattomia. Niistä on tullut tuhkamunia. Onneksi maailma on pullollaan päteviä naisia.

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat elämäni rakkain asia

Ei kannata odottaa liian kauan

Tai et saa niitä!

Munasolut menee nykyään nopeammin pilalle, kun muovit

Vierailija
102/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

romahdus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeätä, että kaikki hedelmällisessä iässä olevat naiset saadaan tuottamaan mahdollisimman paljon lapsia. Miehiä tähän tarvitaan vain pieni murto-osa naisten määrästä. Valikoidaan miesten parhaimmistoa tähän tehtävään. Heiltä lypsetään siemennesteet säännöllisim välein. Siemenneste käytetään naisten keinohedelmöitykseen. Samalla siemennestemäärällä saadaan tehokkaammin hedelmöitettyä isompi määrä naisia kuin perinteisellä yhdynnällä. Perinteinen yhdyntä lopetetaan kokonaan. Näitä siitosvaliomiehiä hoidetaan hyvin, jotta he pystyt mahdollisimman hyvin tuottamaan hyvälaatuista spermaa. Loput miehet ovat yhteiskunnan työmuurajaisia. Eivät kuitenkaan varsinaisesti orjia. Lisääntymishommiin he eivät osallistu.

Kun lääketiede kehittyy niin paljon, että pystytään jo etukäteen päättämään, kehittyykö alkiosta poika vai tyttö, voitaisiin tuottaa naisia selvästi enemmän kuin miehiä. Miehiähän tarvitaan vain pieni osa naisten määrästä.

Sinänsä on tärkeätä, että siitokseen valittavien miesten määrä on riittävän iso, jotta vältytään liialliselta sukusiittoisuudelta.

Vierailija
104/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa vaikka kuinka surkeaa olisi miesten sperma tai naisten hedelmällisyyden aste, evoluutio eli kehittyminen on tieteellinen tosiasia. 

Mitä maailmassa ikinä tapahtuukin, se on vain kehittymistä, eikä mitään muuta. 

Keikitään byt tällä kehittymisajatuksella, joka on sinänsä väärä termi.

Sopeutuminen muutosten kautta vallitsevaan ympäristön on oikeampi kuvaus evoluution vaikutuksesta.

Oletetaan että olet kuitenkin oikeassa. Näin olken ihmiskunta sopeutuu liikakansoitukseeb ja väheneviin resursseihin suosimalla huonommin lisääntyviä yksilöitä.

Mutta selvennyksen vuoksi. Näin se tuskin on.

Evoluutioteoria on kehittymisteoria, ja näin se opetetaan Länsimaiden kouluissakin. Evoluutio tarkoittaa kehittymistä, ei sopeutumista. 

Jos ei ole kykyä käydä Wikipediassa lukemassa evoluutioteoriasta edes perusteita niin on ihan turha tulla pätemään tälle palstalle ja kertomaan mitä evoluutioteoria omasta mielestään on.

Wikipedia, tuo todella joka suhteessa luotettava lähdeaineisto...

Vierailija
105/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela! Kenelle planeettaa pelastat? Kiville ja kukille?

Mitä sillä on väliä ilman ihmisiä? Ei mitään!

Syntyvät lapset ovat valo joka planeetan pelastaa, mutta niiden ympärillä on pimeys ja kuolema

Enemmän lapsia, enemään tutkijoita ja kehitystä, tekniikkaa myös sun planeetan pelastamiseen!

Vierailija
106/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

Vierailija
107/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta pitää hankkia

#

Yksi äidille

Yksi isälle

Yksi isovanhemmille

ja

Yksi isänmaalle

Vierailija
108/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai et saa niitä!

Mikä ihmeen lisääntymisen lähettiläs olet? Sitä paitsi lapset eivät ole "ne". Munasolut alkavat vanhentua heti, kun tyttö on syntynyt, sille emme mitään voi. Muovit eivät katoa luonnosta koskaan.

Vierailija
109/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta pitää hankkia

#

Yksi äidille

Yksi isälle

Yksi isovanhemmille

ja

Yksi isänmaalle

Teepä se, aloita NYT!

Vierailija
110/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!

Kadut jos et hanki nyt!

Miksi siirtää!

Oot vaan vanhempi ja väsyneempi ja keskenmenon todennäköisyys korkeampi

Et ehkä myöhemmin saa lasta!

Joillain naisilla hedelmällisyys alkaa nopeasti laskea jo 29 vuoden iässä

Toistan:

Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!

Minkä ikäinen olet? Kirjoitat soopaa.

Taidat vaan olla katkera kun et oo saanut lasta

Haluat nyt että muutkaan ei hanki lasta

Tämä on niitä jotka valittaa lasten äänistä päivällä kerrostalossa

Vierailija
111/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella paino vaikuttaa hedelmällisyyteen vasta sairaalloisen liikalihavilla (BMI yli 30). Miehellä jokainen ylimääräinen kilo heikentää kyvykkyyttä. Miesten tulisi pysyä hoikkina tai hyväksyä muutoksensa pyöreiksi naisen kaltaisiksi.

Ei pidä paikkaansa. Lestadiolaismiehet ovat yhtä lihavia kuin ikäisensä miehet keskimäärin, mutta lapsia on siitetty moninkertaisesti. Monilla ylipainoisilla lestadiolaismiehillä on kymmenen lasta. 

Linkkaapa tutkimus, johon perustat väitteesi.

Hankala uskoa, että Buddhan malliset ukot lisääntyisivät parhaiten, kun oikeat tutkimukset osoittavat elintapojen - ja sen parjatun ylipainon - olevan tärkein siittiöiden vähyyttä selittävä syy.

Et taida tietää mitään Lestadiolaisuudesta. Ihan tiedoksi vaan, että Lestadiolaisperheet ovat valtavan suuria juuri siksi, koska siellä ei käytetä ehkäisyä lainkaan. Uskomatonta, mutta totta: Perheen koko pienenee, kun käytetään ehkäisyä. 

Valtavan suuria? Ehkä siellä missä sinä asut. Etelä-Suomessa ei ole nähty 10 lapsen perheitä sitten 70-luvun. On yleistä tietoa, että lestojenkin perheet pienenevät.

Siihen en ota kantaa, miksi lestojenkin hedelmällisyys on lähtenyt laskuun. Myrkyt saati ehkäisy tuskin aikuttavat. Osasyynä varmaan pitkät imetykset ja lapsilähtöisyys, mitkä lykkäävät kuukautisten uudelleen alkamista. Miehillä näkyy kyllä elintasovatsaa, yhtäkään edes vähän pönäkkää tyttöä tai naista en ole nähnyt.

Vanhollislestadiolaisuudessa on suurperheitä vieläkin. Jos vanhollislestadiolaisuus yhdistettäisiin mormonien moniavioisuuteen, miesten lisääntymiskyky kasvaisi radikaalisti, eikä 100 siitettyä jälkeläistäkään olisi mikään kummajainen. 

Vierailija
112/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai et saa niitä!

Mikä ihmeen lisääntymisen lähettiläs olet? Sitä paitsi lapset eivät ole "ne". Munasolut alkavat vanhentua heti, kun tyttö on syntynyt, sille emme mitään voi. Muovit eivät katoa luonnosta koskaan.

Älä välitä tuon katkeran akan mölinöistä

Hanki vaan vauva 👶

Hänkin halusi vauvan, mutta ei saanut kun odotti liian kauan (mitä sulle nyt tyrkyttää)

Haluaa pilata sunkin lapsihaaveet

Kateus on kauhea asia ja katkeruus!

Vierailija
113/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

Niin, sinä olet sinä, älä esitä, että sinun valintasi olisi hyvä myös muille! Jos sinulla ei ole koulutusta, ja tulee avioero, niin mitä sitten teet, ihastelet lapsia?

Vierailija
114/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä olet sinä, älä esitä, että sinun valintasi olisi hyvä myös muille! Jos sinulla ei ole koulutusta, ja tulee avioero, niin mitä sitten teet, ihastelet lapsia?

Oon lääkäri

Vierailija
115/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et hanki lasta niin Putin on jo voittanut.

Älä alistu putinin trollien propagandaan 👍

Vierailija
116/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai et saa niitä!

Älä välitä tuon katkeran akan mölinöistä

Hanki vaan vauva 👶

Hänkin halusi vauvan, mutta ei saanut kun odotti liian kauan (mitä sulle nyt tyrkyttää)

Haluaa pilata sunkin lapsihaaveet

Kateus on kauhea asia ja katkeruus!

Niin, hankipa ne ihanat lapset juuri nyt! Ei, en ole odottanut liian kauan, lapsia on. Mutta älä sinä puutu muiden asioihin. Äläkä vääristele kenenkään sanomisia.

Vierailija
117/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et halua että harvat nuoret maksavat eläkeesi ja hoitosi

Ok

no jos ei ole lapsia on vain vanhuksia

sitten vanhukset ei vaihda toistensa vaippoja

kaikki vain kuolee ilman hoitoa

Se mitä kannatat on ihmisvihaa ja kuoleman kultti

Vierailija
118/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et hanki lasta niin Putin on jo voittanut.

Älä alistu putinin trollien propagandaan 👍

Näinhän se on

Vierailija
119/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lääkäri

Yksikään lääkäri ei kirjoita "oon lääkäri". 

Vierailija
120/196 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi