Miesten sperman laatu romahtanut kaikkialla maailmassa
Sperman laatu on romahtanut kaikkialla maailmassa, väittää tuore tutkimus https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009215786.html
Nyt se selvisi miksi miehet ovat nykyään niin saamattomia ja munattomia. Niistä on tullut tuhkamunia. Onneksi maailma on pullollaan päteviä naisia.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.Niin, sinä olet sinä, älä esitä, että sinun valintasi olisi hyvä myös muille! Jos sinulla ei ole koulutusta, ja tulee avioero, niin mitä sitten teet, ihastelet lapsia?
Oon lääkäri
Yksikään lääkäri ei kirjoita "oon lääkäri".
Juurihan kirjoitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tärkeätä, että kaikki hedelmällisessä iässä olevat naiset saadaan tuottamaan mahdollisimman paljon lapsia. Miehiä tähän tarvitaan vain pieni murto-osa naisten määrästä. Valikoidaan miesten parhaimmistoa tähän tehtävään. Heiltä lypsetään siemennesteet säännöllisim välein. Siemenneste käytetään naisten keinohedelmöitykseen. Samalla siemennestemäärällä saadaan tehokkaammin hedelmöitettyä isompi määrä naisia kuin perinteisellä yhdynnällä. Perinteinen yhdyntä lopetetaan kokonaan. Näitä siitosvaliomiehiä hoidetaan hyvin, jotta he pystyt mahdollisimman hyvin tuottamaan hyvälaatuista spermaa. Loput miehet ovat yhteiskunnan työmuurajaisia. Eivät kuitenkaan varsinaisesti orjia. Lisääntymishommiin he eivät osallistu.
Kun lääketiede kehittyy niin paljon, että pystytään jo etukäteen päättämään, kehittyykö alkiosta poika vai tyttö, voitaisiin tuottaa naisia selvästi enemmän kuin miehiä. Miehiähän tarvitaan vain pieni osa naisten määrästä.
Sinänsä on tärkeätä, että siitokseen valittavien miesten määrä on riittävän iso, jotta vältytään liialliselta sukusiittoisuudelta.
Ihminen voidaan jo kloonata. Teknologia on jo siihen valmiina. Eli ei ole edes tarvetta siittää ja synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romahtaisi nyt sielläkin ja oikein rajusti,missä korkeat syntyvyystilastot.
Siellähän se pitäisi romahtaa, missä suurin kulutus ja hiilijalanjälki.
Ai, että osuisi omalle tontille, etkä tykkää?
Hiilijalanjälki on suurin siellä, missä on eniten ihmisiä eli Intiassa, Kiinassa ja Afrikassa. Maailma on ylikansoittunut.
Itseasiassa Afrikan hiilijalanjälki on vain kolmannes Euroopan hiilijalanjäljestä tai viidennes USA:n hiilijalanjäljestä. Intian hiilijalanjälki kasvaa nopeasti, mutta on tällä hetkellä Euroopan luokkaa.
Kiina toki porskuttaa omassa luokassaan ja tuottaa melkein kolmanneksen globaaleista päästöistä yksinään, kakkosena jenkit, joiden päästöt ovat lähes yhtä paljon kuin Intian ja Euroopan yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Eli et halua että harvat nuoret maksavat eläkeesi ja hoitosi
Ok
no jos ei ole lapsia on vain vanhuksia
sitten vanhukset ei vaihda toistensa vaippoja
kaikki vain kuolee ilman hoitoa
Se mitä kannatat on ihmisvihaa ja kuoleman kultti
Niin, aivan varmasti kuolen jonain päivänä, se on jokaisen kohtalo riippumatta siitä, onko lapsia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok
Se mitä kannatat on ihmisvihaa ja kuoleman kulttiTuota, minä ja monet muut olemme maksaneet sinun koulutuksesi. Hukkaan meni.
Ei millään pahalla mutta sun katkeruus paistaa läpi viesteistä
Miksi muiden vauvat ja lapset noin ärsyttää
Yhdysvaltalaisen Stanfordin yliopiston tutkimuksen mukaan Suomi on hyötynyt arvioiden mukaan eniten Islannin ohella ilmaston lämpenemisestä viimeisen puolen vuosisadan aikana.
Muutos on tutkimuksen mukaan parantanut Suomen kaltaisten maiden talouskehitystä
https://yle.fi/uutiset/3-10766320
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.Niin, sinä olet sinä, älä esitä, että sinun valintasi olisi hyvä myös muille! Jos sinulla ei ole koulutusta, ja tulee avioero, niin mitä sitten teet, ihastelet lapsia?
Oon lääkäri
Juurihan kirjoitin
Turha sinun on jankuttaa. Et ole lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tärkeätä, että kaikki hedelmällisessä iässä olevat naiset saadaan tuottamaan mahdollisimman paljon lapsia. Miehiä tähän tarvitaan vain pieni murto-osa naisten määrästä. Valikoidaan miesten parhaimmistoa tähän tehtävään. Heiltä lypsetään siemennesteet säännöllisim välein. Siemenneste käytetään naisten keinohedelmöitykseen. Samalla siemennestemäärällä saadaan tehokkaammin hedelmöitettyä isompi määrä naisia kuin perinteisellä yhdynnällä. Perinteinen yhdyntä lopetetaan kokonaan. Näitä siitosvaliomiehiä hoidetaan hyvin, jotta he pystyt mahdollisimman hyvin tuottamaan hyvälaatuista spermaa. Loput miehet ovat yhteiskunnan työmuurajaisia. Eivät kuitenkaan varsinaisesti orjia. Lisääntymishommiin he eivät osallistu.
Kun lääketiede kehittyy niin paljon, että pystytään jo etukäteen päättämään, kehittyykö alkiosta poika vai tyttö, voitaisiin tuottaa naisia selvästi enemmän kuin miehiä. Miehiähän tarvitaan vain pieni osa naisten määrästä.
Teknologia ei ole valmiina
Sinänsä on tärkeätä, että siitokseen valittavien miesten määrä on riittävän iso, jotta vältytään liialliselta sukusiittoisuudelta.
Ihminen voidaan jo kloonata. Teknologia on jo siihen valmiina. Eli ei ole edes tarvetta siittää ja synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok
Se mitä kannatat on ihmisvihaa ja kuoleman kulttiTuota, minä ja monet muut olemme maksaneet sinun koulutuksesi. Hukkaan meni.
Ärsyttää vain sinun typeryytesi tyrkyttää omia lapsihaaveitasi muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon lääkäri
Juurihan kirjoitin
Turha sinun on jankuttaa. Et ole lääkäri.
Oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknologia ei ole valmiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat elämäni rakkain asia
Ei kannata odottaa liian kauan
Tai et saa niitä!
Munasolut menee nykyään nopeammin pilalle, kun muovitMikä ihmeen lisääntymisen lähettiläs olet? Sitä paitsi lapset eivät ole "ne". Munasolut alkavat vanhentua heti, kun tyttö on syntynyt, sille emme mitään voi. Muovit eivät katoa luonnosta koskaan.
Älä välitä tuon katkeran akan mölinöistä
Hanki vaan vauva 👶
Hänkin halusi vauvan, mutta ei saanut kun odotti liian kauan (mitä sulle nyt tyrkyttää)
Haluaa pilata sunkin lapsihaaveet
Kateus on kauhea asia ja katkeruus!
Olet sivistymätön, mutta teitähän Suomessa riittää.
Jäätilanne todistaa vain sen että ne rajat elää koko ajan.
Yhdysvaltalaisen Stanfordin yliopiston tutkimuksen mukaan Suomi on hyötynyt arvioiden mukaan eniten Islannin ohella ilmaston lämpenemisestä viimeisen puolen vuosisadan aikana.
Muutos on tutkimuksen mukaan parantanut Suomen kaltaisten maiden talouskehitystä
https://yle.fi/uutiset/3-10766320
Mitä soija saa aikaan, sitäkin on tungettu joka ruokaaineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai et saa niitä!
Munasolut menee nykyään nopeammin pilalle, kun muovitMikä ihmeen lisääntymisen lähettiläs olet? Sitä paitsi lapset eivät ole "ne". Munasolut alkavat vanhentua heti, kun tyttö on syntynyt, sille emme mitään voi. Muovit eivät katoa luonnosta koskaan.
Hanki vaan vauva 👶
Hänkin halusi vauvan, mutta ei saanut kun odotti liian kauan (mitä sulle nyt tyrkyttää)
Kateus on kauhea asia ja katkeruus!Olet sivistymätön, mutta teitähän Suomessa riittää.
Niin koska et osaa esittä argumenttia ala haukkua
Sad 🤣
Tiedät että ole oikeassa
Syntyvyys täytyy suomassa saada nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok
Sinä olet jonkun lapsi, sinun sivistymättömyytesi ärsyttää. Sinäkin kuolet, kuolet myöhemmin kuin minä, mutta kuolet kuitenkin. Mikä on uskonnollinen vakaumuksesi? Jos olet lestadiolainen, niin älä vastaa, sillä perusteella ymmärrän jankkaamisesi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!
Kadut jos et hanki nyt!
Miksi siirtää!
Oot vaan vanhempi ja väsyneempi ja keskenmenon todennäköisyys korkeampi
Et ehkä myöhemmin saa lasta!
Joillain naisilla hedelmällisyys alkaa nopeasti laskea jo 29 vuoden iässä
Toistan:
Hyvää aikaa hankkia lapsia ei tule!!Minkä ikäinen olet? Kirjoitat soopaa.
Taidat vaan olla katkera kun et oo saanut lasta
Haluat nyt että muutkaan ei hanki lasta
Tämä on niitä jotka valittaa lasten äänistä päivällä kerrostalossa
Valitanko? Olet teini-ikäinen jankkaaja ja valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai et saa niitä!
Hanki vaan vauva 👶
Kateus on kauhea asia ja katkeruus!Olet sivistymätön, mutta teitähän Suomessa riittää.
Niin koska et osaa esittä argumenttia ala haukkua
Sad 🤣
Tiedät että ole oikeassa
Niin missä asiassa olet oikeassa?
Tuota, minä ja monet muut olemme maksaneet sinun koulutuksesi. Hukkaan meni.