Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit tänään töiden jälkeen?

Vierailija
21.11.2022 |

Mä aloitan.
Ruuan syötyämme menimme pulkkamäkeen. Mies vei siitä isomman harrastukseen ja me pienemmän kanssa tulimme sisälle leikkimään. Kuuntelimme Peltsiä YLE puheelta ja kokosimme dubloja. Iltapalalla sotkettiin, syötiin, sitten pikasuihku ja kohta unten maille. Mitäs siellä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maksullisissa naisissa tunnin verran, sitten kotiin, lapset päiväkodista, ruoanlaittoa, siivousta, lapset nukkumaan, sitten bylsin puolisoa, nyt hänkin nukkuu ja nyt vauvapalstailen.

Aamulla taas duuniin ja varmaan aikalailla samanlainen päivä edessä, normi perhearkea siis.

Vierailija
22/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iltavuorossa, mutta ennen töitä kävin aamulla salilla ja luin tenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailin ja heitin mällit suuhuni.

Vierailija
24/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi treeneihin, ruuanlaittoa, lapsi treeneistä, tulomatkalla käytiin järjestelemässä kirpparipöytä, syötiin. Keittiö kuntoon, takan lämmitys, tv&puhelimen räpläystä, suihku, iltapala ja kohta nukkumaan. Olisin lähteny kävelylle tai pelannu jatzia mutta mirs ei jaksanu niin en viitsinyt yksin.

Vierailija
25/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin moikkaa mummia.

Ostettiin miehen kanssa pakettiauto tulevaa remonttia varten.

Tilattiin lisää rakennustarvikkeita uuteen taloon

Tuhlasin rahaa uuteen rannekellon koska hyvät tarjoukset tän viikon.

Lenkkeilyn jätin väliin koska nousi pieni kuume illaksi.

Vierailija
26/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely kauppakeskukseen ja siellä hiusten leikkaus kampaajalla. Ei mennyt kauaa. Sitten pienet ruokaostokset ja apteekissa käynti. Kotona keitin valmiiksi nakkikeittoa huomiselle tai oikeastaan syön sitä niin kauan kuin sitä riittää, varmaan koko loppuviikon. Pilatesta nettiohjauksen mukaan puolisen tuntia.

Vierailija
27/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä töiden jälkeen kaupassa, mutta en sitten jaksanutkaan lähteä. Käyn huomenna ja haen samalla reissulla Postista paketin.

Nostelin töiden jälkeen puntteja, ja tein vatsalihaksia. Kävin suihkussa. Varasin mökin kahdeksi viikoksi jo ensi kesälle. Katsoin futiksen MM-kisoja (itse asiassa katson edelleen). Surffailen tässä samalla netissä. Keitin teetä ja söin pari kaurakorppua. Sytytin kynttilän. Sisällä mennyt nyt tämä päivä. Kohta luen hieman kirjaa ja sitten nukkumaan.

Vierailija
28/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilkeitä viestejä poikaystävältä töiden jälkeen ja kun kävelin portaita pitkin kotiin, haukoin happea ja itkin samaan aikaan. Ja en siis ole antanut mitään aihetta hänelle, käyn vain töissä ja olen pääosin kotona yksin vs hän tkeee mitä huvittaa ja jos itse käyn harvakseltaan ulkona saan osakseni huorittelua, jota en todellakaan ole ansainnut.

Vierailija
29/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimassa ja nyt nukkumaan.

Vierailija
30/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin, lueskelin nettiä, nukuin 3-4 tunnin päiväunet. Olen leikkinyt kissani kanssa ja katsonut vähän jalkapalloa.

Vierailija
31/31 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lyhyen treenin soutulaitteella, imuroin koko asunnon, laitoin pyykkiä koneeseen, söin päivällistä, ulkoilutin koiran, viikkasin pyykit, keitin teetä ja putkirullasin koko kropan. Tee on juotu joten lähden vähäksi aikaa lukemaan ja siitä unille.