Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ihmistyypin joka on jostain syytä käsittämättömän raskasta seuraa?

Vierailija
21.11.2022 |

Että saa huokaista aina kun pääsee siitä eroon?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri oli tällainen raskas ihminen. Hänen ongelmansa oli se että hän käyttäytyi kuin huonon itsetunnon ja käytöksen omaava teinilikka siitä huolimatta että oli tuolloin lähemmäs 30v ja minua 6 vuotta vanhempi. Hän janosi hyväksyntääni ja kuten teinitytöt konsanaan niin hän haukkui kaikki kaverinsa ja miesystävänsä minulle tarkoituksena kai miellyttää minua. Varsinkin ne puhelut miesYstävälle nostatti kulmakarvoja. Se oli kuin kuuntelisi teinitytön tiuskimista vanhemmilleen jopa silloinkin kun tarvitsi palvelua mieheltä. Ja Ylipäätään hänen mielenlaatunsa oli negatiivinen, aina valittamassa kaikesta ja näkemässä kaikissa ja kaikessa negatiivista. En vain lopulta jaksanut tätä joten lopetin yhteyden pidon

Toinen raskas ihmistyyppi on ylienergiset ja kovaääniset ihmiset

Vierailija
22/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on woke tyyppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostavan woken seura... EI KIITOS!

Kyllä.

Vierailija
24/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut nyhräävän vatvojan. On sentään poissa pelistä nykyään.

Vierailija
25/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on woke tyyppi?

Joka wokettaa.

Vierailija
26/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on woke tyyppi?

Joka wokettaa.

Eli sano jota on "hieno" käyttää mutta ei itsekään tiedä mitä se on.

Vierailija
27/30 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, perussuomalaiset. Niistä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ovat kateellisia, ilkeitä, sivistymättömiä, tyhmiä, ihan kaikki.

Ovatko nämä perussuomalaiset nyt kanssasi samassa huoneessa?

Luojan kiitos ei, mutta kyllähän niitten kanssa valitettavasti joutuu samoihin tiloihin joskus, kun ne vielä toistaiseksi irti päästetään. Jospa siihen tulee muutos, ja heidät kerätään pois oikeita ihmisiä häiritsemästä. Eivätkö he itsekin ole joskus vastaavaa esittäneet?

😂

Vierailija
28/30 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se itse ihminen ole aina raskasta vaan oma reagointi tuohon ihmiseen.  Kannattaa vatvoa vuorovaikutusta jos haluaa selvyyden.  Tai sitten jättää koko ihminen. 

Mitä omalle reagoinnille voi tehdä?

Rakkaasta ihmisestä on viime aikoina tullut erittäin raskasta seuraa. Olo käy hyvin tukalaksi hänen läsnäollessaan.

Olen miettinyt, voisiko kyseessä olla tunteensiirto hänen puoleltaan? Miten se edes toimii?

Ihmettelen tätä siksi, koska omassa voinnissani ei ole ongelmia, päinvastoin. Olo hänen seurassaan kuitenkin romahtaa.

Vierailija
29/30 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, perussuomalaiset. Niistä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ovat kateellisia, ilkeitä, sivistymättömiä, tyhmiä, ihan kaikki.

Kulunutta ilmaisua käyttääkseni veit sanat suustani. En suostu olemaan henkilökohtaisesti tekemisissä yhdenkään persun kanssa, mutta on rakasta kun ne ovat pilanneet kaikki kivat kotikaupunkini keskustelupalstat. Aivotonta jankkaamista asioista, joista eivät valitettavasti ymmärrä yhtään mitään, perusteluina linkit huuhaatietoon. Ja kirjoitustaito heillä on imbesillin luokkaa.

Huh, huh!

Projisointi ei ole kaunista.

Vierailija
30/30 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedostavan woken seura... EI KIITOS!

Tämä sakki on ihan oikeasti ahdistavaa seuraa. Kaikki on aivan helvetin vaikeaa ja outoa, kaikesta maristaan ja kitistään.

Pahinta on se kun joku ennen ihan fiksu ja normaali ihminen haksahtaa woke-kulttiin. Oikein karmii, miten se ihminen muuttuu ja alkaa suoltaa niitä samoja aivottomia fraaseja kuin muutkin kulttilaiset. Mistään ei voi enää keskustella, vaan joko olet täysin samaa mieltä kaikesta tai sitten olet vihollinen. Tai sitten kesken keskustelun kulttilaiselle tulee "turvaton olo"(kuten esim. eräässä TV-keskustelussa nähtiin), mikä johtuu todennäköisesti siitä että siellä sisällä jossain on vielä se vanha tuttu ihminen, joka kamppailee aivopesua vastaan ja hämmentyy.