Voiko nainen ostaa miesten juoksukengät?
Kun naisten kengät on niin hemmetin kapeita, ettei varpaat mahdu sisään. 😖
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan miehillä yhtään tyttömäistä mallia sitten? Mietin vaan ettei ihmiset sitten naura mun kengille.
Osta valkoiset ja piirrä niihin tussilla kukkia, yksisarvisia ja kaulimia, niin kaikki tietää että naisten kengät?
😄😄😄
Ei. Naisten kuuluu kävellä korkokengissä.
Esimerkiksi asics ja nb tekevät samalle kokonumerolle eri levyisiä lenkkareita. Itse olen käyttänyt leveämpää mallia. Suomesta saatavuus on huonoa. Olenkin tilannut useimmiten ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu arvokonservatiivien propagandan johdosta, meillä on nyt kansalaisia, jotka kuvittelevat että miehen ja naisen jalalla olisi muutakin eroa kuin koko.
No keskimääräisellä miesten ja naisten jalalla on kyllä eroa, mutta niin monet meistä osuvat keskiarvojen ulkopuolelle, että ei ole oikein järkevää nimetä niitä miesten ja naisten kengiksi, vaan voisi vaikka olla A ja B lesti. Joku tietenkin perustelee miesten ja naisten kenkiä väreillä , mutta minulla ainakin ihan heteromiehenä on useammat pinkit kengät ja tykkään niistä, eli ehkä senkin valinnan voisi jättää kuluttajille.
Osta valkoiset ja piirrä niihin tussilla kukkia, yksisarvisia ja kaulimia, niin kaikki tietää että naisten kengät?