Nainen, saatko orgasmin pelkällä penetraatiolla?
Saatko siis orgasmin emättimestä, ihan sillee että mies tai dildosi jyystää emätintäsi. Ilman, että klittaa erityisemmin stimuloidaan?
Onko orgasmin saaminen sillä tavalla työn ja tuskan takana vai tuleeko se kenties "helposti"?
Entä miltä se tuntuu, onko se jotenkin erilainen kuin klitoriksen nypykästä hieroen/nuollen/vibraten?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin haluan saada orgasmin joka kerta, ja onneksi mies antaakin. Itselleni olis kamalaa, jos oikeinkiihottuu ja sittenjääkin ilman. Ihan kidutusta. Ja kunsen
orkun antaminen on todella helppoa miehelle, niin miksi jättäisi ilman.
Mä olen siinä luulossa, että miehet ei edes osaa tuottaa naiselle orkkua. Niin täällä on usein kerrottu.
Kerro sä, miten se onnistuu todella helposti?
Nokun on valmiiksi kiihottunut, eihän siinä sitten tarvitse montaa sormen liikettä kun se väkisinkin tulee. (minulle ainakin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin haluan saada orgasmin joka kerta, ja onneksi mies antaakin. Itselleni olis kamalaa, jos oikeinkiihottuu ja sittenjääkin ilman. Ihan kidutusta. Ja kunsen
orkun antaminen on todella helppoa miehelle, niin miksi jättäisi ilman.
Mä olen siinä luulossa, että miehet ei edes osaa tuottaa naiselle orkkua. Niin täällä on usein kerrottu.
Kerro sä, miten se onnistuu todella helposti?
Nokun on valmiiksi kiihottunut, eihän siinä sitten tarvitse montaa sormen liikettä kun se väkisinkin tulee. (minulle ainakin.)
Tämä ammuttaneen alas aika nopeasti.
Voi olla. Mutta kohdallani totta, ja siitä olen tosi iloinen,ja niin on mieskin!
Vielä kaluni koon ja vaimon pillun epäsuhdasta. Voi olla, että jonkun mielestä pari kolme toimivaa asentoa rajoittaa seksiä, mutta toisaalta ei voi olla kovin huono eripari, jos vaimo on saanut otsikon mukaisia yhdyntäorgasmeja tuhansia pitkän parisuhteen aikana. Vaimo rakastui kaluuni heti ekalla kerralla ekan saatuaan.
Olen kirjoittanut vaimoni tyydyttämisestä ja orgasmeista siksi, että uskoisin samanlaisia hitaasti lämpeneviä naisia olevan paljonkin. Kuvaillut tarkemmin siitä syystä, että siitä voisi olla joillekin naisille ja varsinkin miehille vinkkejä miten hyväilee ja miksi. Naisen tyydyttäminen ja naisten orgasmien loihtiminen on ihan tarpeeksi haastavaa muutekin, joten ei lisätieto ole koskaan pahasta. Siksi itsekin luen saittia ja koitan löytää jotain uutta lähestymistapaa. Monesti löytänytkin naisten kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kaluni koon ja vaimon pillun epäsuhdasta. Voi olla, että jonkun mielestä pari kolme toimivaa asentoa rajoittaa seksiä, mutta toisaalta ei voi olla kovin huono eripari, jos vaimo on saanut otsikon mukaisia yhdyntäorgasmeja tuhansia pitkän parisuhteen aikana. Vaimo rakastui kaluuni heti ekalla kerralla ekan saatuaan.
Olen kirjoittanut vaimoni tyydyttämisestä ja orgasmeista siksi, että uskoisin samanlaisia hitaasti lämpeneviä naisia olevan paljonkin. Kuvaillut tarkemmin siitä syystä, että siitä voisi olla joillekin naisille ja varsinkin miehille vinkkejä miten hyväilee ja miksi. Naisen tyydyttäminen ja naisten orgasmien loihtiminen on ihan tarpeeksi haastavaa muutekin, joten ei lisätieto ole koskaan pahasta. Siksi itsekin luen saittia ja koitan löytää jotain uutta lähestymistapaa. Monesti löytänytkin naisten kirjoituksista.
Voisitko vielä vähän kerrata, että kuinka iso se sun kalu olikaan, ja vaimon pillu pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vielä vähän kerrata, että kuinka iso se sun kalu olikaan, ja vaimon pillu pieni.
Kumpahan lienee suurempaa. Meisselin koko vai taipumus itsekeskeyteen. Molemmat kuitenkin mahtavia.
En saa. Ei ole ollut koskaan lähelläkään, ihan sama millä ja miten jyystää ja kuinka kauan. Klitorista tarvitaan aina.
Vierailija kirjoitti:
No siis enemmistöhän sanoo ettei ikinä ole saanut. Miten sen voi selittää niin, että juu kaikki saavat. Vain muutamahan kertoo saaneensa , ja kukaan ei sanonut että aina saa.
Tämähän on myös tutkittua tietoa. Mutta miehethän tietävät toki tämän(kin) asian paremmin.
Minä saan orkun peniksellä joka kerta , useimmiten monta peräkkäin eikä tarvitse klittaan koskea . Dildolla en saa läheskään aina .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis enemmistöhän sanoo ettei ikinä ole saanut. Miten sen voi selittää niin, että juu kaikki saavat. Vain muutamahan kertoo saaneensa , ja kukaan ei sanonut että aina saa.
Tämähän on myös tutkittua tietoa. Mutta miehethän tietävät toki tämän(kin) asian paremmin.
Minä saan orkun peniksellä joka kerta , useimmiten monta peräkkäin eikä tarvitse klittaan koskea . Dildolla en saa läheskään aina .
Mitä luultavimmin se klitoriskin saa jotain osumaa, jollei sua nylkytä joku vain kaukaa.
Alkaa tuntumaan siltä, että naiset haluaa antaa jostainsyystä kuvan, ettei sitä klitorista tarvita.
Palstan vihamielisyys sitä kohtaan varmaan syynä. Sen kuvan olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luultavimmin se klitoriskin saa jotain osumaa, jollei sua nylkytä joku vain kaukaa.
Alkaa tuntumaan siltä, että naiset haluaa antaa jostainsyystä kuvan, ettei sitä klitorista tarvita.
Kertoo vain siitä, että on täysin järjetöntä edes yrittää luokitella ja erotella yhdyntäorgasmit niin että saadaan orgasmi yhdynnässä koskematta klitorikseen vs ilman koskemista. Mitä helv väliä sillä on, jos nainen kerran saa orgasmin yhdynnässä, eli kun kalu on pillun sisällä. En ole tätä miehenä ymmärtänyt, että kuka idi.ootti on edes erottanut noita toisistaan. Naisilla on ihan tarpeeksi vaikea saada orgasmi muutenkin. Eihän miestenkään orgasmeja erotella millä tavalla ne tulee.
-Pate
Miltä kuulostas "kaluun ei TARVITSE koskea"?
Miksi se on ikäänkuin parasta mitä voi olla, ettei tarvitse koskea? Kun se naisen klitoris on tehty vain nautinoa varten!
Tosi ikävää lukea jatkuvasti näitä.
Vierailija kirjoitti:
En saa. Ei ole ollut koskaan lähelläkään, ihan sama millä ja miten jyystää ja kuinka kauan. Klitorista tarvitaan aina.
Voi harmi, kun ei olla päästy kontaktiin. Laittaisin sut itkeen ja huutaan. Et ilmeisesti tiedä, että se onnistuu jopa munalla hieromalla ja kiusaamalla sua niin, että haluat munaa sisään. Ei jäisi edes lähelle, vaan tulisit......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriksen vihaajat, nouskaa barrikaadeille!
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on ikäänkuin parasta mitä voi olla, ettei tarvitse koskea? Kun se naisen klitoris on tehty vain nautinoa varten!
Pysy pois täältä, niin ei tarvitse lukea. Me pärjätään kyllä ilman suakin. Kaikki jotka kykenee, saa orkkunsa ilman sun paatostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy pois täältä, niin ei tarvitse lukea. Me pärjätään kyllä ilman suakin. Kaikki jotka kykenee, saa orkkunsa ilman sun paatostasi.
Kaluun nimenomaan tarvitsee koskea , mielellään aina kun on käden ulottuvilla . Usein katsotaan leffaakin niin että minulla käsi hänen kalunsa ympärillä . Klitoris on herkkä ainakin minulla , siihen ei suoraan pidä koskea ollenkaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaluun nimenomaan tarvitsee koskea , mielellään aina kun on käden ulottuvilla . Usein katsotaan leffaakin niin että minulla käsi hänen kalunsa ympärillä . Klitoris on herkkä ainakin minulla , siihen ei suoraan pidä koskea ollenkaan .
No tuo oli tarkoitettu, jos et tajunnut, ihan esimerkiksi.
Todellakin kaluun saa ja pitääkin koskea, ja niin teenkin. Mutta mites sinua sitten voi kiihottaa, jos ei saa koskea?
Omaa pilluani ja siellä olevaa klitorista pitää kosketella, tietysti hellästi ja liukkaana, mikä sen ihanampaa.
Juuri aamulla teimme toinen toisillemme noin, ja oli hekumallinen orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, että ensin miehet oli klitorisorgasmeja vastaan, ja nyt on naisetkin jo!
Vai voisiko vain olla, että sinulla on joku pakkomielle nähdä sitä klitorisvihaa kaikkialla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos siihen yhdistääsen klitoriksen stimuloinnin, niin orgasmi on omaa luokkaansa silloin! Koska, kun kalu on pillussa, niin se orgasmi vahvenee koska vagina puristelee illoin kalua, ja SE tuntuu hienolle..
Hyi helkkari mikä orkku sulla
Joo näin ne väitteet menee aina, seksi on puurtamista ja orgasmikeskeistä, jos naisenkin pitää saada orgasmi. Mutta jos vain miehen, niin se on pitkää nautinnollista panemista. Sitten ihmetellään , että vain 47% naisistakin saa miesten kanssa. Joku voisi luulla, että noilla on jotain tekemistä keskenään.
Muista naisista en tiedä, mutta vaimoni ei ole ymmärtänyt miksi hänen täytyisi jäädä ilman, jos kerran on mahdollista saada. Hän mielestään yksipuolisessa seksissä jossa vain mies saa ei ole järkeä naisen kannalta. Ainakin tavoite pitää olla molempien nautinnoissa.
Tosta välineiden sopivuuksista. Vaimon mielestä olleet aina hänelle täydellinen mitta, itse sitä mieltä, että ehkä kaluni olisi voinut olla pienempi. Mutta luotan silti enemmän vaimon mielipiteeseen. Hänellä enempi kokemusta.