Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annat hyväntekeväisyyteen tänä jouluna?

Vierailija
21.11.2022 |

Itse olen pienituloisena joka joulu lahjoittanut keräyksiin jotain pientä ja halunnut lapsenkin opettaa auttamaan niitä joiden asiat on vielä huonommin.
Enää en pysty kun kaikki raha menee omaan elämiseen eikä edes riitä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa.

Vierailija
2/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty antamaan mitään. Olen hakenut aiempina vuosina jouluavustusta itselleni ja saanutkin sitä, mutta yritän pärjätä tänä vuonna ilman. Tiukkaa tekee ja kaurapuuroa menee aamuin illoin, mutta tiedän että moni muu joutuu kärvistelemään vielä paljon enemmän kuin minä, jonka ei tarvitse murehtia sähkön ja bensan hinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, kaikki vähät rahani menee oman perheeni tarpeisiin.

Vierailija
4/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Autan sen sijaan vähävaraisempia sukulaisia.

Vierailija
5/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan joululahjan verran (eli saa valita haluaako joululahjan vai lajoittaako vastaava summan hyväntekeväisyyspottiin. Laitan nämä aina tuonne hyväntekeväisyyteen).

Ihan suoraan laitan raha- tai ruoka/tarvikelahjoitukset ainoastaan paikallisille eläinsuojeluyhdistyksille. Tänä vuonna myös Ukrainan hylätyille eläimille jos sattuu olemaan kampanja auki joulun alla.

Vierailija
6/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut sen mitä olen pystynyt että Ukrainan armeija saisi lisää ammuksia ja aseita.

Vierailija
7/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en pysty enää antamaan.

Hallituksen ja ahneiden yritysten häikäilemätön toiminta on imenyt käytövarallisuuteni nolliin.

Tämän lisäksi ole joutunut käyttämään tänä vuonna säästöjäni viisituhatta euroa, selvitäkseni kohonneista elinkustannuksista. Yhtään ylellisyys-tai turhaa tuotetta en ole ostanut ja mitään palveluita ei ole ollut vara käyttää, kaikki menneen pakollisiin ruoka,-sähkö,- ja polttoainekuluihin.

Kiitos paljon Suomi, isänmaani ja hyvinvointivaltio, joka tarjoaa kansallaisilleen pelkkää paskaa ja kurjuutta.

No, kai se sota Ukrainassa loppuu kun minä näännyn taloudellisen taakkani alle.

Vierailija
8/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en pysty enää antamaan.

Hallituksen ja ahneiden yritysten häikäilemätön toiminta on imenyt käytövarallisuuteni nolliin.

Tämän lisäksi ole joutunut käyttämään tänä vuonna säästöjäni viisituhatta euroa, selvitäkseni kohonneista elinkustannuksista. Yhtään ylellisyys-tai turhaa tuotetta en ole ostanut ja mitään palveluita ei ole ollut vara käyttää, kaikki menneen pakollisiin ruoka,-sähkö,- ja polttoainekuluihin.

Kiitos paljon Suomi, isänmaani ja hyvinvointivaltio, joka tarjoaa kansallaisilleen pelkkää paskaa ja kurjuutta.

No, kai se sota Ukrainassa loppuu kun minä näännyn taloudellisen taakkani alle.

Jos tämä kulunut vuosi jotain on opettanut niin sen, että päättäjämme eivät välitä Suomen kansasta tippaakaan. Meidän ainoa arvomme heille on veroeuromme.

Vierailija
9/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e nuorten kriisichatin tms. hyväksi.

Heitähän kuuluisi hoitaa ihan sairaalassa kuten aikuisiakin, mutta alaikäisille saa tarjota ei-oota.

Vierailija
10/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut muutamalle kotukaupunkini yksinäselle vanhukselle joulukukan ja he saavat ne lähempänä joulua kotiinsa.

Vierailija
11/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisille vähävaraisille perheille ja eläinsuojeluyhdistykselle. Summaa en vielä ole päättänyt.

Vierailija
12/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Oman perheeni hoidan. Niistä suurin osa on lahjansa jo saanut. Vielä yhden luo menen katsomaan mille on tarvetta ja lähdetään kaupasta hakemaan ne.

Vierailija
13/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun joulun aneet 100 euroa jakautuu: Naisten Pankkiin 30 € (naiselle ammatti), Unicefille 35 € (Itä-Afrikan nälänhätä) ja 35 € Suomen luonnonsuojeluliitolle (ilmasto).

Vierailija
14/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty antamaan yhtään mitään. Kaikki "ylimääräinen", eli joka sentti, jonka saan jostain säästettyä, menee jemmaan talven sähkölaskuja varten.

Vierailija
15/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen antanut sen mitä olen pystynyt että Ukrainan armeija saisi lisää ammuksia ja aseita.

Olen Ukrainaan laittanut sellaisen paremmänpuoleisen SAKOlaisen +kiikarin hinnan 

Vierailija
16/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 € kuten jokaisena jouluna. Tänä vuonna menee Ukrainaan lapsille.

Vierailija
17/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan pelkästään valtion tuloveroa jo yli 60.000 euroa vuodessa. Siinä on lorvijoille ihan tarpeeksi hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
18/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on töissä kosmetiikkatukkurilla.

Mulla on huutiksessa muutama kymmen tuote ( lähemmäs 100 ) myynnissä. Jos löytää jotain kivaa, sanoo nämä voisi ottaa.

Olen saanut 3 meikkipalettia, ihan iskemättömiä, mutta jotain mennyt kulmasta lyttyyn, esim suojalaatikko.

Nämä laitan jokaisen teinitytölle, eli täällä on nyt 3 pakettia odottamassa keräyksen alkua.

Sitten vein Iittalaan vintage astioita. Otin kauniin rasian. Jos tulee vst, jolle käy, annan. Tai pidän itselläni.

Eihän tämä paljoa ole, mutta jotain

Vierailija
19/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en mitään.

Vierailija
20/47 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahat ovat mielestäni ihan riittävä osallistuminen. En halua tukea järjestöjen johtoportaan palkkakehitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi