Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pisto /vihlonta oikealla alavatsassa?

07.11.2006 |

Onko kokemuksia pistosta/vihlonnasta oikealla alavatsassa.Nyt meneillään kiertopäivä 25/28 ja ajoittain tulee " sarjana" terävähköjä pistoja/vihlaisuja. Näitä ollut illan aikana muutamia kertoja. Eivät kovinkaan kivuliaita, mutta inhottavia on niistä ehkä oikea ilmaisu. Onko kokemusta moisesta ja miksikä olette ne tulkinneet? Viikon verran on ollut kuukautiskipuja, mutta nämä ovat jotain uutta...

Toista raskautta kovasti toivova :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta noista pistokivuista, kesti ihan lyhyen ajan ja uskaltaisinpa veikata sulle, että olet raskaana! Mullei ainakaan koskaan aiemmin niitä ollut kuin just kun menkkojen ois pitäny alkaa ja muutamina päivinä sen jälkeen ja raskaana olin! Olipa jännä kuulla että noita oireita on jollakin muullakin, en ollut minä kuullut pistokivuista keneltäkään ennen omaa kokemusta. Kerropa sitten miten kävi, kun oot testin tehnyt! Onnea testiin!

Vierailija
2/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näin olisi. Nyt 26/28, enkä ole moisia pistoja tänään tuntenut ainakaan vielä, enkä oikein muitakaan tuntemuksia. Vastauksien vähäisyydestä luulisin, ettei nuo ole yleisiä oireita tässä vaiheessa kiertoa?

Kertokaa muutkin, jos vastaavia tuntemuksia on ollut? Onnea toivon kaikille raskautumiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan++ mulla on myös aiemmissa raskauksissa ollut tätä vihlontaa kiinnittymisen jälkeen eli noin 5-6 pvää ovulaatiosta ja nyt on taas toivon raskautta ei ainakaan muissa kierroissa näitä ole ollut muutakun plussaus kierroissa:) minulla pistot tuntuu vasemmalla:)

Vierailija
4/12 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla se keltarauhanen joka siellä nipistelee.. ;) Kokemusta löytyy!

Emppu

Vierailija
5/12 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautta ollaan toivottu todella kauan, ja noista kivuista on kyllä ihan riittävästi kokemusta :(. Kertaakaan en ole ollut raskaana näiden 4 vuoden aikana mutta viimeisen vuoden ajan lähes joka kierrossa alkaa noin viikko oviksen jälkeen KOVAT vihlovat kivut jommalla kummalla puolella alavatsalla. Pahimmillaan on kestäny muutaman päivän, mut yleensä menee ohi päivässä. Kipu siis sellaista vihlovaa,puristavaa. Vaikeuttaa kävelyä ja vihlaisu on kovimmillaan seisomaan noustessa.

En tiedä mikä siellä kiukuttelee.

Toivotaan, että Sulla olisi kivut nimenomaan raskauteen viittavia, niitä ne useimmilla tuntuisi olevan. Halusin vain tuoda erilaisen kokemukseni esille vertailun vuoksi.

Pidän Sulle peukkuja, että olis pieni asukki masussa, joka raivaa tilaa siellä itselleen ja vihloo sen vuoksi!!!

Vierailija
6/12 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopäivä 28/28 ja eilen alkoi aamulla rusertava vuoto, joka kesti vähän aikaa ja loppui kokonaan. Tänään aamulla vaaleanpunaista vuotoa ja nyt ei mitään. Pientä inhottavaa kipua alavatsassa, mutta ei muita oireita...

Normaalisti muutama päivä ennen kukautisia alkaa tiputtelemaan ja kp 27-28 alkaa kunnon vuoto. Ensimäisessä raskaudessa tuli muutamana kuukautena pientä vuotoa...

Saas nähdä kuin mun käy...

Vierailija
7/12 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme toivoneet lasta jo 6,5 vuotta eli silloin jätimme ehkäisyn pois. Nyt viimeiset kolme vuotta on kuumeiltu ja tikutettu ovista kokeiltu clomeja ja nyt odotellaan taas vuoden vaihdetta, jolloin mietitään mitä tehdään. Adoptio tai sijaislapsi alkaa olla mietinnässä.

Mulla ollut kanssa tosi kovia kipuja, mutta mulla ei taida edes ovista tapahtua kuin tosi harvoin, siis kivut kumminkin lähes joka kuukausi, mutta menkatkin tulee milloin sattuu.

Eli voi olla jotain muutakin valitettavasti, mutta tarrasukkia sinne masuun, jospa siellä olisi asukki...

Vierailija
8/12 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samanlaisia pistoja mahassa ja heti kuin rinnat olisi muhkeammat tai ainakin mies sanoo niin. En pysty nukkua mahallani kun alkaa vihloon ja pistämään mutt ei se vihlominen kestä kauvan. itsellä tuli keskiviikkona vaalea viiva testissä ja tänään sunnuntaiana joten vien huomenna virtsanäytten tk.

tsemppiä meille kaikkille =)

Vierailija
9/12 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vihloo, tosin vasemmalla puolella. Nyt kp 33/ihan-mitä-vaan ja eilen alkoi vihlonta. Tänään jatkui, ja äsken tuli vähän sellasta rusehtavaa vuotoa. En ole uskaltautunut vielä testaamaan, kun kuukautiset on niin epäsäännölliset esikoisen syntymän jälkeen. Mä oon tuntenut vaikka jos minkälaisia raskausoireita, mutta pelkään että ne on enemmän kuviteltuja, kun yritän niitä niin kuulostella. Enkä uskalla tehdä testiä, koska tuntuu, että niin kauan kun kuukautiset pysyvät poissa, on toivoa, että oon raskaana. Mutta jos teen testin ja se on nega, tulee iso pettymys. Siispä kerään ensin vähän rohkeutta ja testaan vasta sitten... :)

Tulehan Taapero76 kertomaan oletko tehnyt testin ja mitä se näytti. Odotan innolla ja toivon että sulle tuli plussa! :)

Vierailija
10/12 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 29/28 testasi hailakan haalean plussan, oireitakin oli ihan mukavasti. Tänään kp31/28 alkoi vuoto rajuna hyytymien kera ja vatsa veti tiukaksi ajoittain ja kivut oli kovat. Taisi tulla varhainen keskenmeno, että mieli voi hetkessä romahtaa. Ehdin jo haaveilla heinävaavasta, mutta näin kävi. Enpä yritä haaleata viivaa saada tummemaksi.

Onnea kaikille muille raskauteen ja raskautumiseen, kiitos vielä vastauksista :)

Vierailija
11/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi että Taapero ei ollutkaan raskaana. No, enpä ollut minäkään. :) Täti tuli kp 32-33, eli eikun uutta yritystä peliin.

Vierailija
12/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä heitä pyyhettä kehään jos kerta haaleen viivan sait. Mulla tuhisee tuolla vaunuissa 9kk vanha poika, joka oli kans aluksi vain haalea viiva testissä. Sit alkoi vuoto ja välillä yltyi ihan veriseksivuodoksi, jossa oli hyytymiä. Vauva oli kuitenkin sitkeä, sillä pysyi sisällä yli kuukauden vuodosta välittämättä. Ja se todella oli välillä ihan kunnon vuotoa ja klönttejä. Minä olin mielessäni jo hyvästellyt vauvan, mutta myöhemmin testi näytti selkeetä plussaa. Ultrassa näkyi sitten elävä sikiö. Että toivoa on vielä olemassa!