Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani ihmisten selviytymisestä. Itsellänikään ei

Vierailija
20.11.2022 |

ole liikoja varoja. Yritän kerätä vielä vähän euroja ja viedä pari ruokakassia diakoniaan jouluna jaettavaksi. Sieltä varsinkin yksinasuvat saavat kassin kautta apua?

Miten te muut? Tsempataanko toisiamme ja tehdään tästä hyvän mielen auttamisketju!

Aion yrittää saada työporukan innostumaan keräämään esimyhden 30€ lahjakortin tmv jouluavuksi. Jokainen jos lahjoittaisi euron se ei olisi iso summa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkin syksyä vaivihkaa kerännyt 30€ jättämällä vähän omia herkkuja pois pienistä puroista kertyy iso!

Ap

Vierailija
2/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen töitä yli 100h/vko. Rahat riittää niillä joilla ei ole aikaa tuhlata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan suoraan niitä ihmisiä, ketkä tiedän olevan lähipiirissä avun tarpeessa. En laita rahoja välikäsien kautta, jotta summa tai ruokakassi menee suoraan ilman välistävetäjiä avun saajalle.

Vierailija
4/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perusturva ei riitä? Tupakoitko, ajatko autolla

Vierailija
5/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ne auttais joilla on varaa. Älkää viimeisiä roposianne käyttäkö vaikka ajatus on kaunis.

Vierailija
6/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka antaa, niin sillekkin annetaan.

Vierailija
7/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyväntekeväisyyteen voi nykyään luottaa. Ne ihmiset jotka todellakin apua tarvitsevat, eivät apuja kehtaa hakea. Röyhkeät vie kaiken.

Vierailija
8/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän että juurikin evl srk kautta diakoni vie avun suoraan sille yksinäiselle kotiin saakka. Puhun siis tästä noin 30€ joulukassista. Autan mieluiten yksinäisiä jouluna kuin esim Hopen ym kautta lapsiperheitä. Tuedän tuttavapiiristä valitettavasti näitä röyhkeitä lapsiperheitten vanhempia jotka häikäilemättä käyttävät ihmisten hyväntahtoisuutta hyväkseen. Saavat useampaakin tukea juuri jouluna mutta lapsiraukat ei niistä paljon iloa saa!

Ap

Vierailija kirjoitti:

Ei hyväntekeväisyyteen voi nykyään luottaa. Ne ihmiset jotka todellakin apua tarvitsevat, eivät apuja kehtaa hakea. Röyhkeät vie kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi