Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua minua lähestyi viestillä kanadalainen ukkeli ja...

Vierailija
20.11.2022 |

onko totta että kanadailet miehet ovat kaikki komeita ja rikkaita jääkiekkoilijoita? Kyselin niin mies sanoi ettei enään pelaa kun on polvivamma nuoruudesta ja mies on nyt 35v. Mies on ensi viikolla Suomessa työmatkalla niin kandeeko mennä treffeille?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä pankkikortti/luottokortti ja henkkarit kotiin.

Vain tarpeellinen määrä rahaa mukaan. Ja järki.

Miksi komea kanadalainen on valinnut juuri sinut kaikista maailman naisista?

Miksi ei? Meillä on samoja mielenkiinnon kohteita ja tavoitteita elämässä..ukkeli on kiinnostunut Suomesta..ap

Niinhän ne kaikki, huijarit.

Vierailija
102/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentit lukeneena sain käsityksen, että ap on jutellut jonkin aikaa miehen kanssa eli ei ole suinpäin menossa tapaamaan ketään. Tsemit tapaamiseen ja ei kannata välittää kateellisten panetteluista. Terv. kanadalaisen kanssa naimisissa oleva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et penniäkään maksa sille, voit nähdä. kirjoitti:

Muista antaa sille lentolippuihin rahat, kun se niitä varmaan huomenna pyytää rakkausviestien kera. Sillä on rikkaudet varmaan jäädytettynä pankissa ja on perimässä kultaa juuri menehtyneeltä sedän kummin kaiman naapurin kollegalta.

Ei Kanadassa ole romanssihuijareita. Kanadalaiset on meidän siskoja ja veljiä. Pohjoismaalaisia toiselta puolelta maailmaa.

Tein asiallisen tiukasti selväksi miehelle etten tapaa huijareita ja soiteltuamme ja juteltuamme sain miehestä positiivisen ensivaikutelman ja mies minusta. Mies lupasi tarjota minulle ja sanoi tuovansa tuliaisia esim. vaahterasiirappia..

Voi vattu mitä paskaa nyt keksit. 

Vaahterasiirappia! Buaah, Nyt mä kuolen ...

Paikallinen tuote ja mies on ylpeä kanadalaisuudestaan..koronan takia en päässyt matkustamaan Kanadaan joten mies ilahtui ja haluaa tuoda maastaan tuliaisia..mitä outoa siinä muka on? ap

Ai, sinäkö olitkin se matkaanlähtijä? Kutsuiko  mies siis hänen luokseen, ihan tuntemattoman suomalaismimmin? Minä kun ymmärsin että mies oli tulossa tänne työmatkalle.

Vierailija
104/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että tää on vaan hauska sunnuntaiprovo. Itse sain ainakin hyvät naurut. :D Huijareista on niin paljon varoiteltu tässä vuosien varrella, että luulisi ihmisille kehittyneen edes jonkinlainen itsesuojeluvaisto. Se mikä vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta... Tarviiko enää jatkaa lausetta?

Vierailija
105/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitsit, olisiko sittenkin pitänyt hyväksyä erään komean jenkki kirurgin ystäväpyyntö. Uusiin ihmisiin kun olisi aina mukava tutustua. Ja ihanaa, kun meikäläisen kaltainen suomitamma on profiilikuvallaan tehnyt vaikutuksen rikkaaseen kirurgiin. Taisin nyt kävellä onneni ohi. Voi pojat. Nyt meni ohi romanttinen kaukosuhde komean kirurgin kanssa.

Voihan kyynel. Mutta kyllä niitä ehdotuksia saattaa tulla muita, jäät vaan odottamaan.

Vierailija
106/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä. Mutta jos ukko ei ikinä ilmesty treffeille ja esittää selityksiä, ja myöhemmin pyytää rahaa niin silloin kyseessä on romanssihuijari.

Kanadalainen sanoi tarjoavansa treffeillä ja kyseli ravintolaa tai kahvilaa missä voisimme tavata.

No mitä vielä harkitset? Tapaatte julkisella paikalla ja hän tarjoaa. Mitä menetettävää sulla on? 

Kannattaa mennä paikkaan, jossa maksetaan ennen ruokailua. Voi olla lompakko jäänyt toisen takin taskuun.

Vierailija
107/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset, lehtijuttujen perusteella, edustavat aina tuota samaa tyyppiä, jotka uskoo omiin unelmiinsa, satuihin ja mielikuvitukseen. Ei siinä järjellä ole mitään sijaa. Selittävät mustann valkoiseksi jopa omille huolestuneille läheisilleen. Kuinkahan paljon näitä on oikeasti, kun eivät läheskään kaikki kehtaa lähestyä ip-lehtiä kertoakseen nolon tarinansa. 

Vierailija
108/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki maailman ihmiset ole huijareita. Jos ap on tutustunut mieheen deittipalstan kautta ja mies on tulossa suomeen niin kyllä menisin mielenkiinnosta katsomaan mikä tyyppi.

Julkiselle paikalle, tietenkin. Läheinen deittailee ihan tinderin kautta ulkomaan eläviä ja kyllä juuri senkin takia kun heille tarjoaminen treffeillä on ihan automaatio. Perus kohteliaisuutta.

Toki jos mies yhtäkkiä joutuu onnettomuuteen ja peruuttaa tulonsa tms, niin tietenkään mikään raha ei liiku mihinkään suuntaan. Tyhmä ei tarvi olla.

Vierailija
109/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v. ukkeli? Oletko itse , AP, täysi-ikäinen?

Vierailija
110/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista antaa sille lentolippuihin rahat, kun se niitä varmaan huomenna pyytää rakkausviestien kera. Sillä on rikkaudet varmaan jäädytettynä pankissa ja on perimässä kultaa juuri menehtyneeltä sedän kummin kaiman naapurin kollegalta.

Ei Kanadassa ole romanssihuijareita. Kanadalaiset on meidän siskoja ja veljiä. Pohjoismaalaisia toiselta puolelta maailmaa.

Tein asiallisen tiukasti selväksi miehelle etten tapaa huijareita ja soiteltuamme ja juteltuamme sain miehestä positiivisen ensivaikutelman ja mies minusta. Mies lupasi tarjota minulle ja sanoi tuovansa tuliaisia esim. vaahterasiirappia..

Paikallinen tuote ja mies on ylpeä kanadalaisuudestaan..koronan takia en päässyt matkustamaan Kanadaan joten mies ilahtui ja haluaa tuoda maastaan tuliaisia..mitä outoa siinä muka on? ap

Ai, sinäkö olitkin se matkaanlähtijä? Kutsuiko  mies siis hänen luokseen, ihan tuntemattoman suomalaismimmin? Minä kun ymmärsin että mies oli tulossa tänne työmatkalle.

Mies on tulossa Suomeen mutta olen halunnut matkustaa Kanadaan kauan.. koronan takia en päässyt...ap

Vierailija
111/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadalainen ukkeli on lempinimeni miehelle..olen reilusti täysi-ikäinen..ap

Vierailija
112/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko upseeri myös..ja vaimo ja lapset menetetty onnettomuudessa ja nyt tarvitsee sielun parantajaa :) 

Vierailija
113/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanadalainen ukkeli on lempinimeni miehelle..olen reilusti täysi-ikäinen..ap

Ahaa, ymmärrän. Kuinka reilusti, erittäin vai jokseenkin?

Vierailija
114/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentit lukeneena sain käsityksen, että ap on jutellut jonkin aikaa miehen kanssa eli ei ole suinpäin menossa tapaamaan ketään. Tsemit tapaamiseen ja ei kannata välittää kateellisten panetteluista. Terv. kanadalaisen kanssa naimisissa oleva :)

Uuuh "kateellisten"? Mistä ihmeestä tässä pitäisi olla kateellinen?? Kuka tahansa voi painua international deittisivustoille tai ihan somessa aloittaa chättäilyn ulkkisten kanssa. Tervetuloa 2020-luvulle :) 

Vierailija
115/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin netissä tanskalaiseen kaveriin. Pari vuotta meni ennen kuin tajusin, että vedätti työstään huolella. Luulin kokiksi, on omalla alallaan hyvin tunnettu. Näin päinkin voi sattua.

Vierailija
116/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tulossa Suomeen mutta olen halunnut matkustaa Kanadaan kauan.. koronan takia en päässyt...ap

Ja ihan sattumien kautta miehelle osuikin tällainen työmatka Suomeen?

Vierailija
117/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy onko upseeri myös..ja vaimo ja lapset menetetty onnettomuudessa ja nyt tarvitsee sielun parantajaa :) 

Ukkeli on lapseton sinkkumies..ap

Vierailija
118/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuh "kateellisten"? Mistä ihmeestä tässä pitäisi olla kateellinen?? Kuka tahansa voi painua international deittisivustoille tai ihan somessa aloittaa chättäilyn ulkkisten kanssa. Tervetuloa 2020-luvulle :) 

Katkeruutesi paistaa läpi. Todella harva ylipainoinen yh-palstamamma päätyy suhteeseen varakkaan ulkomaalaisen miehen kanssa.

Vierailija
119/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ootte kauan viestitelleet ja oot ollut menossakin Kanadaan,niin mihin nyt pyydät apua?

Vierailija
120/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehdottomasti!

Peesaan! Ehdottomasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi