Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua minua lähestyi viestillä kanadalainen ukkeli ja...

Vierailija
20.11.2022 |

onko totta että kanadailet miehet ovat kaikki komeita ja rikkaita jääkiekkoilijoita? Kyselin niin mies sanoi ettei enään pelaa kun on polvivamma nuoruudesta ja mies on nyt 35v. Mies on ensi viikolla Suomessa työmatkalla niin kandeeko mennä treffeille?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla jääkiekkoilija, jos polvi menny jo nuoruudessa? Voiko siis sanoa, et mäkin olen ballerina, vaikka pari tuntia kävin ottamassa 6 vuotiaana ja nyt olen oikestaan 40v ylipainoinen tupakoitsija.

Mies lopetti pelaamisen 19v polvivamman takia ei siis pelaa enään. Mies ei ole ylipainoinen vaan kuntoilee silti käy salilla ja lenkillä.

Vierailija
22/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varoitan sua että kohta voi olla edessä muutto kanadaan ja jos et jo osaa niin opettele puhumaan kunnolla englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Pyytäisin ensin miestä lainaamaan rahat bussilippuun.

Vierailija
24/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ilmeisti ole enää jääkiekkoilija, jos polvivamma jo nuoruudesta. Millä sivustolla hänet tapasit? Ei siinä mitään, jos oikeasti on tulossa Suomeen ja voit tavata hänet julkisella paikalla. 

Vierailija
25/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla jääkiekkoilija, jos polvi menny jo nuoruudessa? Voiko siis sanoa, et mäkin olen ballerina, vaikka pari tuntia kävin ottamassa 6 vuotiaana ja nyt olen oikestaan 40v ylipainoinen tupakoitsija.

Mies lopetti pelaamisen 19v polvivamman takia ei siis pelaa enään. Mies ei ole ylipainoinen vaan kuntoilee silti käy salilla ja lenkillä.

No ei se oikein voi itseään jääkiekkoilijaksi sanoa. Enkä nyt oikein tiedä jos polvi menny ettei voi luistella, miten se sillä polvella lenkkeilee?

Vierailija
26/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos oikeasti on Suomeen tuossa, mutta sitten yhteydet poikki, jos rahaa alkaa pyytämään erinnäisistä syistä. 

Vierailija
27/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkelit on best!

Vierailija
28/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa näitä rahan pyytäjiä.

Missä kohdin tässä on nyt rahaa pyydetty?

Ei vielä mutta parin viestin jälkeen kyllä.

Vierailija
29/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Ukkeli ei ole ylipainoinen, vaikka on ollut polvivamma.

Vierailija
30/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen työreissu sillä on tänne? Jos se siis rikas on, ei kai sen töitä ees tarttis painaa? Kysymys siis kuuluu, mitä työtä se tekee?

Vierailija
31/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan sitten meille kuinka treffit menivät.

Vierailija
32/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa näitä rahan pyytäjiä.

Missä kohdin tässä on nyt rahaa pyydetty?

Ei vielä mutta parin viestin jälkeen kyllä.

No sitten yhteydet poikki eikä mitään vahinkoa tapahdu. 

Vierailija
33/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille voi tulla joku este ennen suomeen pääsyä, mutta onneksi voit lähettää pankkitunnukset sähköisesti

Vierailija
34/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä. Mutta jos ukko ei ikinä ilmesty treffeille ja esittää selityksiä, ja myöhemmin pyytää rahaa niin silloin kyseessä on romanssihuijari.

Kanadalainen sanoi tarjoavansa treffeillä ja kyseli ravintolaa tai kahvilaa missä voisimme tavata.

Great! Ukkeli on luvannut tarjota. Nyt vaan valitset heti kaikkein kalleimman paikan, mikä kaupungissasi on. Kanadalainen ukkelihan on multimiljonääri!

Vierailija
35/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua tarvitset, ap?

Jos ukkeli ei kelpaa sinulle, niin ilmoita vaan, missä teidän treffit on. Mä menen sinne puolestasi. Ukkeli kuulostaa kiinnostavalta.

Vierailija
36/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene katsastamaan se ukkeli!

Olen innoissani joten on mentävä tapaamaan.

Vierailija
37/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä. Mutta jos ukko ei ikinä ilmesty treffeille ja esittää selityksiä, ja myöhemmin pyytää rahaa niin silloin kyseessä on romanssihuijari.

Kanadalainen sanoi tarjoavansa treffeillä ja kyseli ravintolaa tai kahvilaa missä voisimme tavata.

Great! Ukkeli on luvannut tarjota. Nyt vaan valitset heti kaikkein kalleimman paikan, mikä kaupungissasi on. Kanadalainen ukkelihan on multimiljonääri!

Miksi pitää olla kallein paikka? Eikö tavis paikka riittäisi sinulle?

Vierailija
38/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku Gold Digger? 

Vierailija
39/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua tarvitset, ap?

Jos ukkeli ei kelpaa sinulle, niin ilmoita vaan, missä teidän treffit on. Mä menen sinne puolestasi. Ukkeli kuulostaa kiinnostavalta.

En ole ikinä aiemmin käynyt treffeillä. Mitä siellä tehdään ja mistä jutellaan?

Vierailija
40/122 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se oikein voi itseään jääkiekkoilijaksi sanoa. Enkä nyt oikein tiedä jos polvi menny ettei voi luistella, miten se sillä polvella lenkkeilee?

Kävelee ei harrasta juoksemista.