Suomi on ankea ja pieni maa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Pinta-alaltaan Suomi on yksi Euroopan suurimmista maista.
Niin ja suhteessa asujaslukuun. Täällä on paljon lääniä.
Hyvä maa, jonka ainoa suuri haittapuoli on itänaapuri.
Vierailija kirjoitti:
EU:n, ei Euroopan. HS korjasi artikkelin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Ihana luonto, mutta aika ankea ilmapiiri. Onneksi suomalaisilla on hyvä huumorintaju.
Luontokaan ei ole enää kaikille ihana, vaan se on kamala. Tuulivoimalat ovat pilanneet monien lähiympäristön. Päättäjät yms. eivät välitä tästä epäkohdasta pätkääkään. Tosin proffa (?) Peter Lund on jonkin verran puhunut siitä, että tuulivoimaloiden rakentamisessa pitää ottaa huomioon alueella asuvien ihmisten mielipide. Hän on ainut asiantuntija, jonka olen kuullut tähän suuntaan edes vihjaavan.
Vinkki eduskuntavaaleihin: se ehdokas, joka vallankin Pohjois-Pohjanmaalla ottaa vaaliteemakseen oikeudenmukaisuuden korostamisen tuulivoimarakentamisessa ja lupaa valituksi tultuaan edistää tuulivoimalainsäädäntöä, saa todnäk paljon kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi mutta suomalaiset.
Ja sinut erottaa muista suomalaisista se että...?
En ole suomalainen.
Heheh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi mutta suomalaiset.
Kumma juttu kun kaikkien mielestä muut ovat kamalia ja itte vaan on kiva. Itse tunnen paljon kivoja suomalaisia.
Niinpä, eipä kovin pitkään tarvitse päätään raapia että tajuaa missä vika on, jos kaikki muut ovat ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana luonto, mutta aika ankea ilmapiiri. Onneksi suomalaisilla on hyvä huumorintaju.
Luontokaan ei ole enää kaikille ihana, vaan se on kamala. Tuulivoimalat ovat pilanneet monien lähiympäristön. Päättäjät yms. eivät välitä tästä epäkohdasta pätkääkään. Tosin proffa (?) Peter Lund on jonkin verran puhunut siitä, että tuulivoimaloiden rakentamisessa pitää ottaa huomioon alueella asuvien ihmisten mielipide. Hän on ainut asiantuntija, jonka olen kuullut tähän suuntaan edes vihjaavan.
Vinkki eduskuntavaaleihin: se ehdokas, joka vallankin Pohjois-Pohjanmaalla ottaa vaaliteemakseen oikeudenmukaisuuden korostamisen tuulivoimarakentamisessa ja lupaa valituksi tultuaan edistää tuulivoimalainsäädäntöä, saa todnäk paljon kannatusta.
Niin totta. Terv. pohjoispohjalainen
Aloittaja on ankeuttaja, jonka tarkoitus on kylvää eripuraa suomalaisten kesken.
Mikähän taho siitä hyötyykään...
Mä olen enemmän kesäihminen kuin talvi-ihminen, joten en minäkään pidä pitkästä pimeästä ajasta vuodessa. En toisaalta pidä kovista helteistäkään, joten mun ei kannata muuttaa sellaiseenkaan maahan, jossa kesäisiän on jopa 40 astetta lämmintä. Tunnen ihmisiä, jotka asuvat talvet Espanjassa ja kesät Suomessa, mutta en mä sellaistakaan elämää halua, koska kaikki mun läheiseni ja ystäväni kuitenkin asuvat Suomessa.
Jo vuosia sitten hyväksyin sen, että syksyn tullen olen väsyneempi ja kevään saapuessa taas virkeämpi. En siis enää yritäkään elää talvella samalla tavalla kuin kesällä. Kunhan töissä jaksaa, jotta saa laskunsa maksettua, muun ajan voin pimeään vuodenaikaan hyvällä omallatunnolla vain olla. Tapaan ystäviäni harvakseltaan enkä kaipaa mitään tapahtumia tms. Tosin onhan Suomessa talvisinkin kaikenlaista tapahtumaa. Tai no riippuu siitä, missä päin Suomea asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös yksi koko Euroopan suurimmista, vaikkei suurin. EU.n harvaanasutetuin ja koko Euroopan 3. harvaanasutetuin maa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ihan ok maa mutta suomalaiset eivät välttämättä ole. Ollaan vähän ankeita ja jotenkin pikkusieluisia ihmisiä.
juuri näin
Suomi ei ole ankea maa vaan osa sen asukkaista ankeita ja pikkusieluisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös yksi koko Euroopan suurimmista, vaikkei suurin. EU.n harvaanasutetuin ja koko Euroopan 3. harvaanasutetuin maa.
Mitäs se hyödyttää, ellei pääse kaupungista pois ja ole auto. Suomi on pieni läpyskä kartalla jossa on peräkyliä. https://www.thetruesize.com
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ankeuttaja, jonka tarkoitus on kylvää eripuraa suomalaisten kesken.
Mikähän taho siitä hyötyykään...
Höpsis. Ei ole pakko ankeutua. Minulle tuli iloinen mieli, kun joku uskaltaa tuoda monenlaisia näkemyksiä.
Vahvasti lääkittynä suomi on ihan hyvä maa.
En ole suomalainen.