Vaikuttaako jotenkin parisuhteen löytämiseen
Jos useamman kerran viikossa viestittelee ihmisen kanssa, jonka kanssa on ollut suhteessa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Miten?
Pitää vielä lisätä että vaikka itse lopettaisin viestittelyn niin mies ei näytä lopettavan, vaan jollakin verukkeella taas lähestyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä lisätä että vaikka itse lopettaisin viestittelyn niin mies ei näytä lopettavan, vaan jollakin verukkeella taas lähestyy.
Ap
Blokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApBlokkaa
Ongelma on varmasti se, etten tiedä haluanko blokata hänet. Koska suhdettamme ei määritelty eikä päätetty, minun on tavallaan helppo ajatella ettei se ollut mitään. Kuitenkin asia tuntuu jollain tasolla vaivaavan meitä kumpaakin.
Ap
Ollaan ilmeisesti kumpikin sellaisia että tunneasioista puhuminen on meille käytännössä mahdotonta. Kaikenlainen muu kanssakäyminen sujuu kyllä.
Ap
Kerrataas. Viestittelet vanhalle hoidolle. Et osaa puhua tunneasioista. Et osaa sulkea elämästäsi pois ihmistä, joka ei pysty määrittelemään, kuka olet hänelle. Tämä vaivaa sinua. Olet myös valmis antamaan hänelle kaikkea, jos hän vain pyytää.
Ja sitten mietit, vaikuttaako tämä sinun muuhun pariutumiseen?
Olen jossain samantyylisessä tilanteessa, eron jälkeen ex hakeutui yhteyksiin ja oltiin puhuvinamme asiat läpi. Silti huomaan että tämä häiritsee minua ja jotenkin estää liikkumasta eteenpäin ja olisi ehkä parempi kun laittaisi välit poikki. Exää ei näytä häiritsevän ja sutinoi siellä omiaan, toki kun hällä menee huonosti niin enemmän kiinnostaa silloin viestitellä kun taas normisti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen jossain samantyylisessä tilanteessa, eron jälkeen ex hakeutui yhteyksiin ja oltiin puhuvinamme asiat läpi. Silti huomaan että tämä häiritsee minua ja jotenkin estää liikkumasta eteenpäin ja olisi ehkä parempi kun laittaisi välit poikki. Exää ei näytä häiritsevän ja sutinoi siellä omiaan, toki kun hällä menee huonosti niin enemmän kiinnostaa silloin viestitellä kun taas normisti vähemmän.
Olet siis vapaaehtoisesti exäsi hyväksikäytettävänä sellaisena varahenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas. Viestittelet vanhalle hoidolle. Et osaa puhua tunneasioista. Et osaa sulkea elämästäsi pois ihmistä, joka ei pysty määrittelemään, kuka olet hänelle. Tämä vaivaa sinua. Olet myös valmis antamaan hänelle kaikkea, jos hän vain pyytää.
En ole valmis antamaan hänelle kaikkea ja lisäksi hän ei pyydä mitään. Muuten noin kuten kirjoitit.
Itse olen periaatteessa parisuhteessa, hän ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vapaaehtoisesti exäsi hyväksikäytettävänä sellaisena varahenkilönä.
Kukaan ei käytä minua, ainakaan fyysisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole valmis antamaan hänelle kaikkea ja lisäksi hän ei pyydä mitään. Muuten noin kuten kirjoitit.
Ap
" Kaikenlainen muu kanssakäyminen sujuu kyllä."
"Ongelma on varmasti se, etten tiedä haluanko blokata hänet. Koska suhdettamme ei määritelty eikä päätetty, minun on tavallaan helppo ajatella ettei se ollut mitään. Kuitenkin asia tuntuu jollain tasolla vaivaavan meitä kumpaakin."
Kuulostaa siltä että nimenomaan odotat, että hän pyytäisi sinulta jotain enemmän, ja olisit todennäköisesti hyvinkin innoissasi sitten mukana.
Ainiin ja järkyttävää jos olet jo uudessa parisuhteessa. Tuo on todella väärin sitä sinun uutta kumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämä ex roikkuu jollakin tasolla edelleen kiinni suunnilleen kaikissa exissä, jotka hänellä on joskus ollut. Hän on tavallaan tullut elämääni ikäänkuin uudestaan vuosien tauon jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap" Kaikenlainen muu kanssakäyminen sujuu kyllä."
"Ongelma on varmasti se, etten tiedä haluanko blokata hänet. Koska suhdettamme ei määritelty eikä päätetty, minun on tavallaan helppo ajatella ettei se ollut mitään. Kuitenkin asia tuntuu jollain tasolla vaivaavan meitä kumpaakin."
Kuulostaa siltä että nimenomaan odotat, että hän pyytäisi sinulta jotain enemmän, ja olisit todennäköisesti hyvinkin innoissasi sitten mukana.
Ainiin ja järkyttävää jos olet jo uudessa parisuhteessa. Tuo on todella väärin sitä sinun uutta kumppania kohtaan.
En ole uudessa parisuhteessa vaan pitkässä parisuhteessa. Tämä henkilö on tullut elämääni uudestaan vuosien tauon jälkeen, enkä oikein tiedä mitä ajatella hänestä.
Ap
Onko elämä liian helppoa, kun siitä pitää väkisin tehdä vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko elämä liian helppoa, kun siitä pitää väkisin tehdä vaikeaa?
En ole tehnyt elämästä vaikeaa. Minulla nyt vain sattuu olemaan kaksi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap" Kaikenlainen muu kanssakäyminen sujuu kyllä."
En ole uudessa parisuhteessa vaan pitkässä parisuhteessa. Tämä henkilö on tullut elämääni uudestaan vuosien tauon jälkeen, enkä oikein tiedä mitä ajatella hänestä.
Ap
:D Ihan sama. Ainoa oikea tapa on blokata hänet, kerran olet jo parisuhteessa. Tai sitten olla ainakin kaikille asianomaisille rehellinen tässä asiassa; kertoa että selvittelet tässä voisko vanhaa hoitoa lämmitellä uusiksi.
Siis olet ehkä ollut suhteessa, jota ei ole päätetty, ja nyt olet periaatteessa suhteessa? Mitä periaatesuhdekumppani tykkää siitä, että viestittelet päättämättömän ehkäsuhdekumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Siis olet ehkä ollut suhteessa, jota ei ole päätetty, ja nyt olet periaatteessa suhteessa? Mitä periaatesuhdekumppani tykkää siitä, että viestittelet päättämättömän ehkäsuhdekumppanin kanssa?
Ai jaha, nyt oletkin pitkässä parisuhteessa, etkä periaatteessa parisuhteessa. Taidat olla melko hukassa koko ihminen.
Tarkennuksena vielä että emme koskaan määritelleet suhdettamme joten se ei tavallaan koskaan päättynyt.