Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt suomalaiset yleislakkoon

Vierailija
20.11.2022 |

Alkaa nyppimään pikkuhiljaa kun mitään ei tehdä valtiovallan toimesta. Sähkön hinta paisuu, ruuan hinta paisuu, polttoaineen hinta paisuu ja kaikesta syytetään inflaatiota. Samalla luetaan lehdestä kuinka yritykset tekevät vuosisadan voittoja. Joku ei nyt ihan täsmää.

Suomalaisten tulisi alkaa yleislakkoon niin pitkäksi aikaa, että päättäjät tekevät niille annetut hommat eli edistävät kansan toimeentuloa! Hinnat saadaan kuriin jos poliittista tahtoa on!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Di Igor DA

Mä mikään Igor ole. Eli sun mielestä on ihan oikein maksaa ryöstöhintoja sähköstä? Niiden tuotantokustannukset eivät ole nousseet millään lailla vaan tuottajat vetää välistä poskettomia hintoja. Onko oikein? Mitä muuta kansa voi enää tehdä kuin mennä lakkoon?

Muuten me maksetaan kiltisti hamaan tulevaisuuteen ja lopulta suomalainen yhteiskunta näivettyy kun mihinkään ei kansalla ole varaa enää pakollisten elinkustannusten jälkeen.

Tämä on nyt valitettavasti pelin henki.

Mikäli kritisoit mitä tahansa Suomessa esiintyvää epäkohtaa, kuten nyt vaikkapa tätä nykyistä järkyttävää hintakehitystä, ja suomalaisten järkyttävää kohtelua vastaan olet automaattisesti Igor.

Olen itsekin saanut Igorin leiman vaikka vihaan Venäjää ja sen vuosisataista tyranniaa muita maita ja kansoja kohtaan yli kaiken. Tyranniaa mitä tällä hetkellä harjoitetaan Ukrainassa.

Tästä syystä laitankin nimimerkiksi valmiiksi Igor, ettei kenenkään muun tarvitse näin pyhäpäivinä vaivautua.

- Igor-

Vierailija
22/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma sulla on?

Itse olen pienituloinen mutta eipä arki ole mihinkään muuttunut.

Nämä valittajat on jotakin tyhjäntoimittajia ja kermaperseitä.

Idän trollitehtaan perunapalkattuja eripuran lietsojia ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Di Igor DA

Mä mikään Igor ole. Eli sun mielestä on ihan oikein maksaa ryöstöhintoja sähköstä? Niiden tuotantokustannukset eivät ole nousseet millään lailla vaan tuottajat vetää välistä poskettomia hintoja. Onko oikein? Mitä muuta kansa voi enää tehdä kuin mennä lakkoon?

Muuten me maksetaan kiltisti hamaan tulevaisuuteen ja lopulta suomalainen yhteiskunta näivettyy kun mihinkään ei kansalla ole varaa enää pakollisten elinkustannusten jälkeen.

Mikäli kritisoit mitä tahansa Suomessa esiintyvää epäkohtaa, kuten nyt vaikkapa tätä nykyistä järkyttävää hintakehitystä, ja suomalaisten järkyttävää kohtelua vastaan olet automaattisesti Igor.

Olen itsekin saanut Igorin leiman vaikka vihaan Venäjää ja sen vuosisataista tyranniaa muita maita ja kansoja kohtaan yli kaiken. Tyranniaa mitä tällä hetkellä harjoitetaan Ukrainassa.

Tästä syystä laitankin nimimerkiksi valmiiksi Igor, ettei kenenkään muun tarvitse näin pyhäpäivinä vaivautua.

- Igor-

Ok, Igor.

Vierailija
24/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mikset ala yritysten omistajaksi.

Oma valinta pelkästään vinkua eikä tehdä mitään asian eteen.

Juuri noin. Sitten voi myydä tuotteitaan ihan niin halvalla kun lystää, voi vaikka jakaa niitä ilmaiseksi.

Vierailija
25/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma sulla on?

Itse olen pienituloinen mutta eipä arki ole mihinkään muuttunut.

Nämä valittajat on jotakin tyhjäntoimittajia ja kermaperseitä.

Tarkoitat kermaperseillä varmaan keskiluokkaa? Katos kun yhteiskunta tarvitsee vauraan keskiluokan, ei niinkään pienituloisia. Keskiluokka pyörittää tätä yhteiskuntaa eli maksaa veroillansa huomattavan osan yhteiskunnan menoista.

Mikäli keskiluokka köyhtyy niin yhteiskunta ei enää pyöri ja pienituloisilla tulee olemaan jatkossa vaikeampaa koska mm. yhteiskunnan avustukset pienenevät tai loppuvat kokonaan. Palveluammatit loppuvat kun ei kuluttajilla ole enää ylimääräistä rahaa eli työttömyys lisääntyy. Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää?

Tämä yksityisten ihmisten rahojen ryöstö rikkaille yhtiöille näkyy viiveenä ihan joka puolella yhteiskuntaa. Ei ehkä nyt mutta parin vuoden sisällä jos tämä rahastus vain jatkuu eikä sille tehdä mitään.

Vierailija
26/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Niinistö: "Venäjä sanoo olevansa sodassa lännen kanssa – me olemme osa länttä"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suora-lahetys-klo-16-miten-presiden…

Vierailija
27/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Di Igor DA

- Igor-

Ok, Igor.

Kyllästyttää jo tuo igorin hokeminen jo kun asiaa kuitenkin puhutaan. Vähä sama kun koronassa haukuttiin kun erehtyi kritisoimaan yleistä totuutta vastaan eli piikit ja maskit tekivät autuaaksi. Miten kävi? Ei kadonnut korona niiden avulla vaan edelleen täällä meidän riesana. Tässä ihan sama, Suomeen ei mahdu kuin yksi totuus kerrallaan 🙄 sen takia suomalainen maksaa aina!

Vierailija
28/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Di Igor DA

- Igor-

Ok, Igor.

Kyllästyttää jo tuo igorin hokeminen jo kun asiaa kuitenkin puhutaan. Vähä sama kun koronassa haukuttiin kun erehtyi kritisoimaan yleistä totuutta vastaan eli piikit ja maskit tekivät autuaaksi. Miten kävi? Ei kadonnut korona niiden avulla vaan edelleen täällä meidän riesana. Tässä ihan sama, Suomeen ei mahdu kuin yksi totuus kerrallaan 🙄 sen takia suomalainen maksaa aina!

Kuvitteliko joku, että maskien ja piikkien avulla korona katoaa kokonaan?

Vierailija
29/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida ryhtyä yleislakkoon. Lakkoilkaa te työttömät trollit vaan.

Vierailija
30/30 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisaloite 100 000 Ukrainalaisen perheen tuomiseksi Suomeen

Voisiko joku osaava tehdä?

https://urly.fi/21GO

Saataisiin se lapsivaje korjattua

Osa heistä kuitenkin jää

Hyvää mainosta Suomelle... jne!

Ovat kuin suomalaiset

Olla kuin suomalainen ei välttämättä ole hyvä asia, muuta kuin suomalaisen omasta mielestä. Aivan liikaa itään rähmällään vieläkin. Ja sen näkee ja kuulee kaikesta.