Saat sanoa vain kolme sanaa 13-vuotiaalle itsellesi, mitä ne olisivat?
Kommentit (185)
Kaksi isoa juttua, mutta en halua paljastaa niitä täällä. Kolmannen voin sanoa. Se liittyy siihen, kuinka itsetuntoni on tuhottu, enkä ole kouluttautunut riittävästi. Luulin olevani laiska ja tyhmä, kuten minulle sanottiin joka päivä lapsuudenkodissani. En pärjää työmarkkinoilla, ja olen työtön. Viestin saa tiivistettyä aika huonosti kolmeen sanaan, joten käytän neljä:
Olet poikkeuksellisen älykäs, opiskele.
olin lapsi maalaisympäristössä ja elin huoletonta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Kaksi isoa juttua, mutta en halua paljastaa niitä täällä. Kolmannen voin sanoa. Se liittyy siihen, kuinka itsetuntoni on tuhottu, enkä ole kouluttautunut riittävästi. Luulin olevani laiska ja tyhmä, kuten minulle sanottiin joka päivä lapsuudenkodissani. En pärjää työmarkkinoilla, ja olen työtön. Viestin saa tiivistettyä aika huonosti kolmeen sanaan, joten käytän neljä:
Olet poikkeuksellisen älykäs, opiskele.
Aamuaivot eivät toimi. Kyllähän tuon saa kolmeen sanaan: Olet huippuälykäs, opiskele.
iske aikuinen nainen vaikka kissin chatistä
Uskalla valittaa kiusaamisesta (aikuisille)
Väkivalta lopettaa v""lun.
Olin rankasti koulukiusattu ja tiedän, että olisin saanut sen loppumaan pamauttamalla jotain niistä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin tulevat lottonumerot johonkin eurojackpotin 90miltsin kierrokselle
-m
Enemmän kuin kolme sanaa eurojackpot rivissä. Voit kertoa sen kolmen yhdistelmän jolla sais parhaan pienemmän voiton (eikö niillä + numeroilla saajotain?) ja loput pitäis veikata sitte🤣
Älä luovu X:stä. Olin ihastunut yhteen poikaan, mutta en uskaltanut seurustella hänen kanssaan. Lapsuudenkotini naapurissa asui alkoholisti ja pelkäsin häntä. Pojan isä oli tunnettu alkoholisti ja pelkäsin piirteen periytyvän. Meistä kumpikaan ei solminut onnellista liittoa, alkoholistakaan ei ole ollut ongelmaa ja kemia välillämme toimii vielä vanhoinakin.
Valitse miehesi huolella tai ehkä oli pitänyt sanoa; pysy kaukana miehistä. Mene ja tiedä..
Loppu on tulossa
:DDdD tai en ees tiiä miten tiivistäis ei kolmeen sanaan oikein pysty ja en varmaan tajuais kuitenkaan mitä ees yritän sanoa ja tarkotan, varmaan ottaisin jonaki läppänä vielä tuohon aikaan.
13 oli jälkikäteen ajateltuna kyllä semmonen elämän viimeinen vuosi, sen jälkeen alkoi omat syömishäiriö, masennus ja ahdistus oireet, koti meni alta ja toinen vahemmista sairastui vakavasti ja lopullisesti, koko elämä muuttui, pari kuolemaa jne lista on loputon ja on kyllä ollut yhtä perkelettä ja selviytymistä edelleen kaikki. Nuo normaalit ajat tuntuu ihan joltain kaukaiselta unelta.
Minä rakastan sinua